Na benzynie szarpie, gaśnie- na LPG chodzi OK
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Na benzynie szarpie, gaśnie- na LPG chodzi OK
Cisnienie paliwa musisz sprawdzic
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Na benzynie szarpie, gaśnie- na LPG chodzi OK
ok ale jak zdejme przewód doprowadzający do wtrysku to zdołam ocenić to gołym okiem.??
ale czy to nie dziwne że na jałowym chodzi wmiare równo i po dodawaniu gazu ładnie wchodzi na obroty.?
a przy wrzuceniu biegu i próbie puszczania sprzęgła od razu gaśnie...
ale czy to nie dziwne że na jałowym chodzi wmiare równo i po dodawaniu gazu ładnie wchodzi na obroty.?
a przy wrzuceniu biegu i próbie puszczania sprzęgła od razu gaśnie...
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Na benzynie szarpie, gaśnie- na LPG chodzi OK
Bo na jalowym czy tez na postoju silnik nie jest w pelni obciazony. Dopiero w trakcie jazdy jest obciazony, jesli masz zapchany filtr paliwa albo jesli pompa daje za male cisnienie to przy obciazeniu gdy potrzebuje wiekszej ilosci paliwa a jej nie dostaje to silnik gasnie. Chociaz rownie dobrze moze byc uszkodzone cos innego. Ale cisnienie paliwa najlepiej jest sprawdzic manometrem. Jesli nie masz to zdejmij waz doprowadzajacy paliwo do wtrysku i a niech ktos inny zakreci i zobacz czy paliwo tryska. Uwazaj tylko zebys nie podpalil czegos
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Na benzynie szarpie, gaśnie- na LPG chodzi OK
Nie prościej było zmierzyć ciśnienie paliwa ? TPS może być uwalony, sprawdź go. Opis masz na forumsowm pisze:a więc pompka wymieniona i objawy nie ustąpiły. ....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Na benzynie szarpie, gaśnie- na LPG chodzi OK
po wymianie pompki na zagrzanym silniku jakby objawy są mniej widoczne(też szarpie ale jakby mniej ) bo na zimnym to samu -od razu gaśnie...
może jednak wtrysk.?
może jednak wtrysk.?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości