A4 B5 1.8 ARG Brak mocy na niskich obrotach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
A4 B5 1.8 ARG Brak mocy na niskich obrotach
Witam! Niedawno nabyłem Audi A4 1.8 ARG z Lpg. Autko jest wzmocnione do 150 KM ponieważ jeździło w Niemczech dla policji. Od kiedy go kupiłem pod maską slychac przy każdym dodaniu gazu chwilowy świst jakby powietrza. I w tym momencie auto jakby się dławi. Podczas jazdy jest to odczuwalne tylko w taki sposób że z niskich obrotów nie ciągnie do przodu nawet jak na 125 KM przystało. Na wyższych obrotach autko ładnie idzie. Dziś zauważyłem jeszcze że na postoju jak trzymam nogę równo na gazie tak na załóżmy 2500 obr/min to zaczynają one stopniowo spadac. Nie znam jeszcze za dobrze tego silnika także proszę o pomoc. Dodam że auto pali około 11 litrów gazu. Głównie trasy około 30 km. Raz udało się uzyskac spalanie 9,5 litra LPG. Prozdrawiam
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
A4 B5 1.8 ARG Brak mocy na niskich obrotach
Świst moze onzaczac nieszczelnosc dolotu albo ktoregos z podcisnienia. Odpal silnik otworz maske i zobacz skad dobiega świst. Co do mocy to EGR moze byc brudny, ktoras sonda moze byc ubita, zaworek N75 albo przeplywka moze niedomagac. Najlepiej kompa podlaczyc.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
A4 B5 1.8 ARG Brak mocy na niskich obrotach
Sprawdź bloki pomiarowe, czy odczyty z czujników podczas pracy silnika są w normie czy nie. Samo sprawdzenie czy są błędy to żadna diagnoza.rem08 pisze:Po podłączeniu pod kompa nie pokazało błędów.
Poszukaj w necie serwisówki do audi ze swoim silnikiem i tam będziesz miał dane silnika i czujników
tu poczytaj
http://forum.vw-passat.pl/threads/10985 ... ny-Silnika" onclick="window.open(this.href);return false;
i tu jeszcze masz
http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?p=668441" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość