Duze Spalanie i gasnie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Duze Spalanie i gasnie
Witam wszystkich,
Jestem nowy na forum ale mam nadzieje ze jakos mi pomozecie
mianowicie ... mam golfika 2 1.3 na gazniku pietburg 2e. Ost wymienilem gaznik fakt na uzywany ale z dobrego źródła
Przed wymiana mialem duzy problem z saniem nie dzialalo wogole musialem trzymac na gazie z 4 min.. ale to pikus. Jezdzilem tak rok i jakos zylem problem zaczal sie jak samochod zaczal palic 12-14 litrów na 100 w miescie wczesniej jakos 8 ... wymienilem termostat olej. Ale mechanik powiedzial ze wina tkwi w gazniku ze nie da sie go nawet juz wyregolowac. tak wiec kupilem uzywany ale w dobrym stanie. ssanie dziala bo nie gasnie na zimnym nawet jak byly teraz mrozy... tylko sa dwa problemy głowne... dalej to samo spalanie jak zdejme pokrywe od filtra powietrza i gaznika widze jak z rury od odmy mocno kopci z wydechu czuc benzyne i tez kopci mocno jak na moje oko ale jest zimno wiec moze i tak musi. tylko ze wczesniej jak palil mniej nie bylo czuc tak benzyny a teraz w spalinach jest wyczuwalna mocno. drugi problem to na rozgrzanym silniku jak jade i wrzucam na luz gasnie na zimnym tak nie ma. zauwazylem ze temperatura silnika wzrasta prawie na maxa a wentylator sie nie załacza... i dzis jak stalem na parkingu przy rozgrzanym silniku sciagnalem pokrywe od filtru powietrza to trzymal obroty 1100 i nie gasł a jak tylko pojechalem to od razu gasl...
co to moze byc bo tak czytam i czytam ... czujnik temp. ? cos z odmą ? nie wiem czy mam lambde bo to rocznik 1987 na gazniczku...
włożylem juz w niego z 400 zl i nic to nie dalo prócz tego ze ssanie mam... moze ktos mial w takim silniku podobne objawy i cos mu pomoglo...
Pozdrawiam
Jestem nowy na forum ale mam nadzieje ze jakos mi pomozecie
mianowicie ... mam golfika 2 1.3 na gazniku pietburg 2e. Ost wymienilem gaznik fakt na uzywany ale z dobrego źródła
Przed wymiana mialem duzy problem z saniem nie dzialalo wogole musialem trzymac na gazie z 4 min.. ale to pikus. Jezdzilem tak rok i jakos zylem problem zaczal sie jak samochod zaczal palic 12-14 litrów na 100 w miescie wczesniej jakos 8 ... wymienilem termostat olej. Ale mechanik powiedzial ze wina tkwi w gazniku ze nie da sie go nawet juz wyregolowac. tak wiec kupilem uzywany ale w dobrym stanie. ssanie dziala bo nie gasnie na zimnym nawet jak byly teraz mrozy... tylko sa dwa problemy głowne... dalej to samo spalanie jak zdejme pokrywe od filtra powietrza i gaznika widze jak z rury od odmy mocno kopci z wydechu czuc benzyne i tez kopci mocno jak na moje oko ale jest zimno wiec moze i tak musi. tylko ze wczesniej jak palil mniej nie bylo czuc tak benzyny a teraz w spalinach jest wyczuwalna mocno. drugi problem to na rozgrzanym silniku jak jade i wrzucam na luz gasnie na zimnym tak nie ma. zauwazylem ze temperatura silnika wzrasta prawie na maxa a wentylator sie nie załacza... i dzis jak stalem na parkingu przy rozgrzanym silniku sciagnalem pokrywe od filtru powietrza to trzymal obroty 1100 i nie gasł a jak tylko pojechalem to od razu gasl...
co to moze byc bo tak czytam i czytam ... czujnik temp. ? cos z odmą ? nie wiem czy mam lambde bo to rocznik 1987 na gazniczku...
włożylem juz w niego z 400 zl i nic to nie dalo prócz tego ze ssanie mam... moze ktos mial w takim silniku podobne objawy i cos mu pomoglo...
Pozdrawiam
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Duze Spalanie i gasnie
od tego bym zaczął, sprawdzenie miernikiem co pokazuje niebieski i czerwony czujnikfabik1818 pisze: czujnik temp. ?
Przy okazji zobacz czy podstawa gaźnika nie jest pęknięta, czy jak na pracującym silniku ruszasz gaźnikiem na boki to czy silnik przygasa czy nie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Duze Spalanie i gasnie
ale czy tak duze spalanie moze byc przez sam czujnik ???
Bo jeszcze pomyslalem o zaplonie np regulacja ...
Bo jeszcze pomyslalem o zaplonie np regulacja ...
Duze Spalanie i gasnie
Tak, aparat zaplonowy moze wymagać regulacji. Sprawdź stan kopułki , palca, świece, przewody ..
Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;
Duze Spalanie i gasnie
kopułkę i palec mam Beru wymienialem dokladnie rok temu swiece tez i przewody...
na gazniku czujnik temp. wogole odgrywa jakas role ? czy tylko na wtryskach ?
na gazniku czujnik temp. wogole odgrywa jakas role ? czy tylko na wtryskach ?
Duze Spalanie i gasnie
na gaźniku też, ale tylko na tych sterowanych elektronicznie, bo reguluje ssanie, jak Masz czujnik padnięty to komp przechodzi w tryb awaryjny i może cały czas ssanie być włączone
Duze Spalanie i gasnie
Mam taki sam motor i ten sam gaźnik oznaczenie 2e3.
Też miałem takie problemy ale wszystko rozwiązało się po regeneracji gaźnika.
Tak naprawdę stwierdzenie mechanika że nie da się wyregulować to trochę lipa.
Do jakiego mechanika oddawałeś auto z gaźnikiem? Bo jak do zwykłego to w 90% przypadków to się na tym nie znają i wróżą z fusów.
Pojedz stricte do zakładu który zajmuję się gaźnikami i tam daj do regulacji.
Też miałem takie problemy ale wszystko rozwiązało się po regeneracji gaźnika.
Tak naprawdę stwierdzenie mechanika że nie da się wyregulować to trochę lipa.
Do jakiego mechanika oddawałeś auto z gaźnikiem? Bo jak do zwykłego to w 90% przypadków to się na tym nie znają i wróżą z fusów.
Pojedz stricte do zakładu który zajmuję się gaźnikami i tam daj do regulacji.
- Campellone
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz lut 02, 2014 21:53
Duze Spalanie i gasnie
jesli chodzi o samo spalanie to do konca nie jestem pewny czy to wina gaznika... bo problem zaczal sie 2 mc temu kupilem inny gaznik i spalanie dalej to samo... ja rozumiem ze to stare i awaryjne gazniki. ale czy problem nawet przy wymianie na inny gaznik zostałby. Czuje ze wina spalania lezy gdzies indziej...
moj gaznik to 2E nie ma nic napisane ze 2e3. moze uda mi sie wyslac zdjecie starego gaznika nowy taki sam tylko ze ssanie dziala ;p w starym nie dzialalo i jeszcze jedno na zimnym-letnim silniku czesto mi szarpie.
y tzm spalaniem cyuje jakbz mieszanka powietrzno-paliwowa byla zla... i do tego dzis zaczelo nawet w aucie troche smierdziec paliwem... kurde, juz nie wiem. Lambda w aucie z gaznikiem tego typu z rocznika 87' wystepuje ?
moj gaznik to 2E nie ma nic napisane ze 2e3. moze uda mi sie wyslac zdjecie starego gaznika nowy taki sam tylko ze ssanie dziala ;p w starym nie dzialalo i jeszcze jedno na zimnym-letnim silniku czesto mi szarpie.
y tzm spalaniem cyuje jakbz mieszanka powietrzno-paliwowa byla zla... i do tego dzis zaczelo nawet w aucie troche smierdziec paliwem... kurde, juz nie wiem. Lambda w aucie z gaznikiem tego typu z rocznika 87' wystepuje ?
Duze Spalanie i gasnie
To 2e3 z tego co mi się wydaje, mój jest indentiko i też na nim napisane jest 2e. Takie oznaczenie po prostu. Każde 1.3 jesli miało gaźnik to taki.
SSanie masz regulowane z pedała gazu?
Jeżeli mieszanka jest niewyregulowana to jedz do serwisu który zajmuję się gaźnikami i Ci to zrobią.
Mechanicy zwykle nie mają pojęcia o gaźnikach.
Pozdrawiam.
SSanie masz regulowane z pedała gazu?
Jeżeli mieszanka jest niewyregulowana to jedz do serwisu który zajmuję się gaźnikami i Ci to zrobią.
Mechanicy zwykle nie mają pojęcia o gaźnikach.
Pozdrawiam.
Duze Spalanie i gasnie
Dzis pojechalem do innego mechanika.. starszy pan ma wieksze pojecie o gaznikach niz ci mlodsi I nie chce zapeszac ale regolowal dlugo na rozgrzanym silniku juz nie gasnie teraz mam nadzieje ze na zimnym tez bedzie dobrze trzyma obroty na jalowym 900-1000... zobacze jak z rana na ssaniu. wyregolowal tez lekko zaplon, mowi ze jedynie co nie dziala to przyspieszacz zaplonu ta gruszka. Czy spalanie bedzie mniejsze tego nie wiem... bo odkrecil swiece i byly czarne i okopcone czyli gdzies ta mieszanka byla albo jest zla... a swiece wymienialem jakos nie dawniej niz rok temu. zrobilem z 10 tys km maksymalnie...
zobaczymy jak teraz bedzie )
zobaczymy jak teraz bedzie )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości