Gaśnięcie silnika przy wciśnięciu sprzęgła 2.0 85kW

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hickline
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz sty 26, 2014 23:48

Gaśnięcie silnika przy wciśnięciu sprzęgła 2.0 85kW

Post autor: hickline » ndz lut 02, 2014 18:40

Witam,
Otóż od niedawna jestem posiadaczem Golfa z dwulitrowym silnikiem. Mam z nim pewien problem, otóż, gdy chcę zredukować bieg, często mi gaśnie. Dokładnie wygląda to tak:
Jadę sobie po mieście, prędkość około 40-50km/h, bieg zwykle 3, hamuję do skrzyżowania, wciskam sprzęgło, by zredukować na dwójkę i w tym momencie obrotomierz leci na 300-400obr. I teraz loteria, albo się podniesie, albo gaśnie i trzeba go odpalać od nowa. Jest to dość uciążliwe w jeździe po mieście, bo trzeba po redukcji od razu puszczać sprzęgło, żeby nie gasł. Wie ktoś może jaka jest tego przyczyna?
Pozdrawiam.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Gaśnięcie silnika przy wciśnięciu sprzęgła 2.0 85kW

Post autor: bioly05011 » ndz lut 02, 2014 19:46

a jak chodzi na postoju sprawdź silnik krokowy


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
tomcio06750
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 22, 2011 12:07
Lokalizacja: Szczecin/Świdwin/Połczyn Zdrój

Gaśnięcie silnika przy wciśnięciu sprzęgła 2.0 85kW

Post autor: tomcio06750 » ndz lut 02, 2014 21:35

dokładnie silnik krokowy i przepustnica do czyszczenia od tego bym zaczął i posprawdzaj jeszcze wszystkie wężyki podciśnienia bo takie objawy potrafią też okazać



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Gaśnięcie silnika przy wciśnięciu sprzęgła 2.0 85kW

Post autor: rysiektr » wt lut 04, 2014 00:42

hickline, a który 2.0 8V masz zamontowany ? ADY, AGG, 2E ? Bo to ważne. Te silniki różnią się osprzętem, sposobem sterowania jedne mają zawór obejściowy biegu jałowego - popularnie nazywany na forum krokowiec, inne nie.
Uwaga co do podciśnień trafna, warto je sprawdzić.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości