Witam,
Otóż od niedawna jestem posiadaczem Golfa z dwulitrowym silnikiem. Mam z nim pewien problem, otóż, gdy chcę zredukować bieg, często mi gaśnie. Dokładnie wygląda to tak:
Jadę sobie po mieście, prędkość około 40-50km/h, bieg zwykle 3, hamuję do skrzyżowania, wciskam sprzęgło, by zredukować na dwójkę i w tym momencie obrotomierz leci na 300-400obr. I teraz loteria, albo się podniesie, albo gaśnie i trzeba go odpalać od nowa. Jest to dość uciążliwe w jeździe po mieście, bo trzeba po redukcji od razu puszczać sprzęgło, żeby nie gasł. Wie ktoś może jaka jest tego przyczyna?
Pozdrawiam.
Gaśnięcie silnika przy wciśnięciu sprzęgła 2.0 85kW
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Gaśnięcie silnika przy wciśnięciu sprzęgła 2.0 85kW
a jak chodzi na postoju sprawdź silnik krokowy
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
- tomcio06750
- Użytkownik
- Posty: 280
- Rejestracja: ndz maja 22, 2011 12:07
- Lokalizacja: Szczecin/Świdwin/Połczyn Zdrój
Gaśnięcie silnika przy wciśnięciu sprzęgła 2.0 85kW
dokładnie silnik krokowy i przepustnica do czyszczenia od tego bym zaczął i posprawdzaj jeszcze wszystkie wężyki podciśnienia bo takie objawy potrafią też okazać
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Gaśnięcie silnika przy wciśnięciu sprzęgła 2.0 85kW
hickline, a który 2.0 8V masz zamontowany ? ADY, AGG, 2E ? Bo to ważne. Te silniki różnią się osprzętem, sposobem sterowania jedne mają zawór obejściowy biegu jałowego - popularnie nazywany na forum krokowiec, inne nie.
Uwaga co do podciśnień trafna, warto je sprawdzić.
Uwaga co do podciśnień trafna, warto je sprawdzić.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości