Światła
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Światła
Możliwości widze takie wg prawdopodobieństwa
1. Były lampy H1 +H1 czyli dwie żarówki po jednej na długie i mijania, a krtoś założył H4 z jedną dwuwłóknowa zarówką.
2. Uszkodzenie styków manetki przy kierownicy lewej
3. Zwarcie gdzieś w instalacji trudno powiedzieć gdzie trzeba szukać
Oczywiście jeśli obecnie masz H1+H1 to tak ma być.
1. Były lampy H1 +H1 czyli dwie żarówki po jednej na długie i mijania, a krtoś założył H4 z jedną dwuwłóknowa zarówką.
2. Uszkodzenie styków manetki przy kierownicy lewej
3. Zwarcie gdzieś w instalacji trudno powiedzieć gdzie trzeba szukać
Oczywiście jeśli obecnie masz H1+H1 to tak ma być.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Światła
zacznijmy od 3. pkt regulaminu - precyzujemy tytuł tematu
jak już opisujemy problem to tak aby wiadomo było o co chodzi...Kolega Paweł Marek już się trochę rozpisał...i gdyby się okazało że faktycznie masz H1 + H1 to brak słów... reszta jest w wyszukiwarce - 2. pkt regulaminu. Chyba że faktycznie chodzi o jakąś usterkę...ale do tego należy konkretnie opisać problem
zsyp
jak już opisujemy problem to tak aby wiadomo było o co chodzi...Kolega Paweł Marek już się trochę rozpisał...i gdyby się okazało że faktycznie masz H1 + H1 to brak słów... reszta jest w wyszukiwarce - 2. pkt regulaminu. Chyba że faktycznie chodzi o jakąś usterkę...ale do tego należy konkretnie opisać problem
zsyp
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości