Wymiatajace 1.6 TD z Polski
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
to co opisujecie to zrozumiałem jako przestawiacz ten na samym dole do którego trafia ciśnienie z niskociśnieniowej sekcji pompy ? dobrze zrozumiałem ?? jest to przestawiacz kąta wtrysku i po wyjęciu podkładki zmieni się kąt wtrysku pod obciązeniem i obrotami a nie na jałowym
jeśli się wyjmie podkładkę to kąt wtrysku nie pamiętam czy będzie wczesniejszy czy późniejszy ale silnik przy zwiększonej mocy lepiej reaguje i mniej grzeje się
jeśli się wyjmie podkładkę to kąt wtrysku nie pamiętam czy będzie wczesniejszy czy późniejszy ale silnik przy zwiększonej mocy lepiej reaguje i mniej grzeje się
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
właśnie sprawdzałem sobie na 2 pompie jak to wygląda i niema problemu pod ta pokrywka jest spiężyka a po obu jej stronach podkałdki bebe robił w tym tygodniu u suebie ten mod i do tego przekręce bost pin zobaczymy jaki bedzie efekt
mam pytanie czy ktoś kto jeździ na wiekszym ciśnienieu ponad 1bar zwiekszał naciąg tej sprężyny w gruszce robie mod z pinem ale chce mieć zupełnie normalne spalanie przy delikatnej jeżdzie mam wskaźnik doładowania i MBC i nawet przy delikatnym dodawaniu ciśnienie lekko wchodzi na 0,4-0,5bar wiec pewnie zwiększa sie dawka i chce sie dowiedzieć o ile przekręcić (wykręcić) to słoneczko w gruszce
mam pytanie czy ktoś kto jeździ na wiekszym ciśnienieu ponad 1bar zwiekszał naciąg tej sprężyny w gruszce robie mod z pinem ale chce mieć zupełnie normalne spalanie przy delikatnej jeżdzie mam wskaźnik doładowania i MBC i nawet przy delikatnym dodawaniu ciśnienie lekko wchodzi na 0,4-0,5bar wiec pewnie zwiększa sie dawka i chce sie dowiedzieć o ile przekręcić (wykręcić) to słoneczko w gruszce
sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
Venti myślisz, że auto bedzie prosto jeździć po tej wymiane wachaczy i tym patencie z mkI?
Zmieni się kąt pochylenia amortyzatora względem piasty koła - nie wiem jak to wpłynie na trakcję.
Rozstaw kół bedzie wiekszy co teoretycznie powinno poprawić przyczepność samochodu.
No i opony mogą się już nie mieścić w błotnikach ale to chyba najmniejszy problem.
Zmieni się kąt pochylenia amortyzatora względem piasty koła - nie wiem jak to wpłynie na trakcję.
Rozstaw kół bedzie wiekszy co teoretycznie powinno poprawić przyczepność samochodu.
No i opony mogą się już nie mieścić w błotnikach ale to chyba najmniejszy problem.
Nissan Patrol K160
Trochim, Faktycznie kąt pochylenia amortyzatora w stosunku do piasty trochę się zmieni ale generalnie nie będzie to duża wartość. Wahacz jest dłuższy o około 1-1,5 cm więc być może obejdzie się nawet bez triku z MK1. Zwiększy sie kąt pochylenia koła w kierunku ujemnym ale miałem kiedyś MK2 16V w którym jeździłem na kątach -2' i w zakrętach prowadził się dobrze więc myślę że nie powinno być problemów. Opony oczywiście to najmniejszy problem - felgi mają różne ET i zawsze coś mozna dobrać. W tym tygodniu może uda się mi (w miarę wolnego czasu po pracy) wrzucic tylne zawieszenie to zapodam kilka fotek. Powoli tez będę się zabierał za składanie silnika - największy problem będzie z kolektorem wydechowym i turbo które jest dośc duże i nie wiem czy nie będę musiał ciąć ściany grodziowej... Ale wszystko jest do zrobienia.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Trochim, opisz jak postepy a masz jakiegos magika ktory moglby przerobic pompe TD na 10 albo 11mm?
http://tinyurl.com/l7ym8 tak jezdzi 1.6 td z pompa 12mm, 1,75 bar z k24, polerowana głowica (vwdiesel.net)
http://tinyurl.com/l7ym8 tak jezdzi 1.6 td z pompa 12mm, 1,75 bar z k24, polerowana głowica (vwdiesel.net)
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- piotrek1712
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 18:38
- Lokalizacja: Gdańsk
miazdzaca ta jetta, bez kitu ;dzaprzal pisze:Trochim, opisz jak postepy a masz jakiegos magika ktory moglby przerobic pompe TD na 10 albo 11mm?
http://tinyurl.com/l7ym8 tak jezdzi 1.6 td z pompa 12mm, 1,75 bar z k24, polerowana głowica (vwdiesel.net)
VW Golf II '90 1,6 TDic 2005 - 2007
VW Golf III cabrio US '97 2,0 8v 2007 - ?
VW Golf III cabrio US '97 2,0 8v 2007 - ?
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
zaprzal, jak chcesz większą głowiczkę to potrzebne Tobie będzie:
- tarcza kułaczkowa (fala, cam plate) od 1.9 TD - ma bardziej wystające garby niż w 1.6
- kpl. głowiczka z tłoko rozdzielaczem razem ze spręzynami (są mocniejsze niż w 1.6)
szukaj pompy od dostawczego np. fiat ducato 2.5 TD głowiczka 11mm, ducato 2.8 TD głowiczka 12 mm
a co do mocy z tego 1 zeta to narazie muszę całe auto poskładać aby o własnych siłach jeździło (a funduszy brak i długów pełno ). Napewno bedzie to 1Z z duzym plusikiem o ile silnik bedzie tak zdrowy na jaki wygląda.
- tarcza kułaczkowa (fala, cam plate) od 1.9 TD - ma bardziej wystające garby niż w 1.6
- kpl. głowiczka z tłoko rozdzielaczem razem ze spręzynami (są mocniejsze niż w 1.6)
szukaj pompy od dostawczego np. fiat ducato 2.5 TD głowiczka 11mm, ducato 2.8 TD głowiczka 12 mm
a co do mocy z tego 1 zeta to narazie muszę całe auto poskładać aby o własnych siłach jeździło (a funduszy brak i długów pełno ). Napewno bedzie to 1Z z duzym plusikiem o ile silnik bedzie tak zdrowy na jaki wygląda.
Nissan Patrol K160
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Trochim, mniej wiecej wiem czego potrzebuje, ale pytanie kto to poskłada znasz kogos takiego? najlepiej jakby znał sie jeszcze na innych modach pomp typu powiekszenie zakresu zmiany dynamicznego kata wtrysku lub governor mod..
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości