witam
mam mały problem,jestem na początku SWAPa dawcą jest golf 3 tdi 1z a biorcą mk2.w TDIcu zacząłem demontować deskę i wszystkie elementy wnetrza a zeby dostac sie w sposób łatwy i przyjemny do skrzynki z bezpiecznikami.były własciciel mk3 borykał sie z problemem zerujących sie zespolów licznika. Tzn, w momencie przekrecenia zaplonu resetowal sie przebieg dzienny, godzina i drgal obrotomierz i przy tym bylo slychac brzeczenie. po odpaleniu auta, licznik zaczynal dzialac sprawnie tzn obromomierz dzialal, tzn kontrolki, ktore maja dzialac dzialaja a te ktore maja gasnac gasna i wskażnik temp i paliwa sprawne.
Problem narósł po rozebraniu auta, po odpięciu częściowo instalacji elektr., licznik praktycznie całkowicie przestał działać. Nie reaguje na włączenie zapłonu, tak jakby auto było zgaszone. Wyświetla się tylko przebieg calkowity i godzina 00:00. Nie pokazuje ciśnienia oleju, ładowania, świec żarowych i innych. Nie działa obrotomierz ale silnik normalnie odpala. Od skrzynki bezpieczników są odpięte żółte wtyczki idące na przód samochodu tzn migacze, klaksony i chłodzenie, odpięte są światla, centralny zamek, elektr. szyby a w skrzynce bezpieczników ani przekaźnik ani bezpiecznik nie były odpinane.
Moje pytanie: czy licznik korzysta częściowo z tych obwodów żeby działać. W tym monecie do skrzynki bezpieczników jest podpięte stały plus i staly minus w fabrycznych miejscach. Skrzynka nie nosi śladów korozji czy wilgoci. Wszystkie bezpieczniki sprawne. Pilnie proszę o pomoc! Z góry dziękuję:)
licznik tdi niedziała swap
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
licznik tdi niedziała swap
Sprawdź okrągłą kostkę na silniku , czy ma dobre przejście .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Ma gadane
- Posty: 173
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
- Lokalizacja: częstochowa
- Kontakt:
licznik tdi niedziała swap
dziekowac za zainteresowanie .ale troszke dziwna sprawa bo tam nic nie było dotykane.jutro z rana tam zakombinuje
-
- Ma gadane
- Posty: 173
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
- Lokalizacja: częstochowa
- Kontakt:
licznik tdi niedziała swap
dodam ze po podłączeniu kompa diagnostycznego on odczytuje wszelkie wartości życiowe. ale linia diagnostyczna bynajmniej bynajmniej jeden kabelek omija skrzynke bezpieczników a z niej jedynie bierze plus i minus.
-
- Ma gadane
- Posty: 173
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
- Lokalizacja: częstochowa
- Kontakt:
licznik tdi niedziała swap
kolego JERYK 10 sprawdzałem na wtyczce łączy i jest czysta.dzis juz musiałem motor wyciagnac ,tak wiec dalsze działania jak go wcisnę do mk2 i odpale.
-
- Ma gadane
- Posty: 173
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
- Lokalizacja: częstochowa
- Kontakt:
licznik tdi niedziała swap
witam pomownie ,
jestem juz po wsadzeniu tdi do mk2 .sprawa wyglada tak;
-silnik opdalił ze strzała
-ładowanie w nornie
-rozrusznik działa normalnie z kluczyka
-instalacja silnika podpieta pod skrzynke bezpieczników od tdi zaden przekaznik ani bezpiecznik nie był wyciagany
-silnik normalnie sie diagnozuje z SOLUSEM 13,2 wszystkie parametry da sie odczytać i brak błędów
-instalacja elektryczna typu swiatła migacze dmuchawa działaja ,te instalacje zostały z mk2
-licznik został mk3 wraz z jego instalacja.białe kable z dwoma niebieskimi wtyczkami
i teraz pytanie czemu jak w postach powyżej pisałem ,nie działa licznik.
Jest brak jakichkolwiek kontrolek.co ciekawe przebieg dzienny i całkowity ,i godzina normalnie sie wyswietla.po właczeniu swiateł licznik jest podswietlany .na forum udało mi sie znalesc schemat podłaczenia licznika.
-plus i minus jest sprawdzałem kontrolka
-co ciekawsze po podaniu plusa przez kontrolke na piny przy zegarach,np na swiatła drogowe migacze na zegarach pojawia sie ich lampka.po podaniu plusa na pin swiec żarowych lampka na liczniku nie zaswieca sie a kontrolka(próbówka)zaczyna pulsować tak jak by sygnalizowała problem.
-wskażnik paliwa i temperatury też martwy.
-sprawdzałem okrągłe złacze przy silniku wyglada za sprawne jest czyste i w dobrym stanie.
-po przegladzie kabli pod maska znalazłem dwa uksyte kostki jedna od 3wtryskiwacza i od alternatora
Prosze o pomoc bo utchnełem w miejscu
jestem juz po wsadzeniu tdi do mk2 .sprawa wyglada tak;
-silnik opdalił ze strzała
-ładowanie w nornie
-rozrusznik działa normalnie z kluczyka
-instalacja silnika podpieta pod skrzynke bezpieczników od tdi zaden przekaznik ani bezpiecznik nie był wyciagany
-silnik normalnie sie diagnozuje z SOLUSEM 13,2 wszystkie parametry da sie odczytać i brak błędów
-instalacja elektryczna typu swiatła migacze dmuchawa działaja ,te instalacje zostały z mk2
-licznik został mk3 wraz z jego instalacja.białe kable z dwoma niebieskimi wtyczkami
i teraz pytanie czemu jak w postach powyżej pisałem ,nie działa licznik.
Jest brak jakichkolwiek kontrolek.co ciekawe przebieg dzienny i całkowity ,i godzina normalnie sie wyswietla.po właczeniu swiateł licznik jest podswietlany .na forum udało mi sie znalesc schemat podłaczenia licznika.
-plus i minus jest sprawdzałem kontrolka
-co ciekawsze po podaniu plusa przez kontrolke na piny przy zegarach,np na swiatła drogowe migacze na zegarach pojawia sie ich lampka.po podaniu plusa na pin swiec żarowych lampka na liczniku nie zaswieca sie a kontrolka(próbówka)zaczyna pulsować tak jak by sygnalizowała problem.
-wskażnik paliwa i temperatury też martwy.
-sprawdzałem okrągłe złacze przy silniku wyglada za sprawne jest czyste i w dobrym stanie.
-po przegladzie kabli pod maska znalazłem dwa uksyte kostki jedna od 3wtryskiwacza i od alternatora
Prosze o pomoc bo utchnełem w miejscu
licznik tdi niedziała swap
Witam, wiem ze mega kotlet ale wole podpiac sie pod ten temat niz zakladac nowy, a mam doslownie identyczny problem.
Jestem w trakcie swapa do b3 na AFN. Auto zaczelo odpalac ale liczniki ani drgna, obrotomierz oraz kontrolki nie chodzą, wyswietlacze i podswietlenie natomiast dzialaja. Raz przez chwile było na odwrot, chodzily kontrolki ale nie dzialaly wyswietlacze. Dodatkowym problem jest brak reakcji na pedał gazu? Uszkodzony potencjometr?
Jestem w trakcie swapa do b3 na AFN. Auto zaczelo odpalac ale liczniki ani drgna, obrotomierz oraz kontrolki nie chodzą, wyswietlacze i podswietlenie natomiast dzialaja. Raz przez chwile było na odwrot, chodzily kontrolki ale nie dzialaly wyswietlacze. Dodatkowym problem jest brak reakcji na pedał gazu? Uszkodzony potencjometr?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 69 gości