Borę co niektórzy zdążyli poznać...

Po bardzo obfitym sezonie przyszły rozważania, aby przesiąść się na to co planowałem od początku, czyli Borę w Variancie. V6 4Motion


Niektórzy może kojarzą to auto. Jest to auto Przema z GST. Przed sprzedażą, zdążył on wprowadzić "pewne mody"... Do rzeczy:
Model: A4 B6 Avant
Silnik: 1.8T ---> 2,7 Biturbo
Moc: ok 320 PS (słowa Przema, ja nie hamowałem)
Mody pod maską: Swap na 2,7 Biturbo, IC z 2,5 TDI, stożki, doloty, programy + trochę magii, sprzęgło i skrzynia - 2,5 TDI
Zawieszenie: KW V1, tylne amory AP
Układ hamulcowy: (jeszcze) seria
Koła: 9x19 Bentley Continental; opony 215/35 Kumho
Nadwozie: pakiet S-line, grill w czerni, usunięte oznaczenia z tylnej klapy, usunięte relingi, ksenony z S4, dokładka z Leona Cupry
Wnętrze: Czarne skóry, kierownica po kuracji w Carsdream - ścięta, wyprofilowana, skóra gładka i perforowana, obszyta czerwoną nicią, mieszek zmiany biegów z A4 B8
Audio: OEM Navi
Plany: poskładanie tego co leży + trochę zabawy z lakierem itp, itd, się zobaczy co jeszcze się wymyśli
Jeszcze Dare fota komory:

I Dare fotka wnętrza:

Wracając do "prezentacji" auta, start miałem dość łatwy, bo trochę już było porobione. Wiadomym było, że trzeba pomyśleć o kołach. Po Borze zalegały mi jeszcze Ety Bety Cup w 18". Zrobiłem próbną przymiarkę:

...ale po publicznym linczu, że za małe, że giną itp, pojechały one do Niemca, a od Brytola szybko przyjechały koła o cal większe...

Po założeniu na nich opon 215/35 szybkie założenie na auto, bez mierzenia, dystansów, stĘsu, ot ściągnąłem jedne koła i założyłem drugie:


Spas nie był ani idealny ani tłusty ani jaki tam sobie można wymyśleć, ale niestety sezon 2013 stał u mnie pod znakiem 3xB
Biturbo
Bentley
Bezrobocie
...to ostatnie szczególnie mnie hamowało, więc tak jak założyłem koła, tak jeździłem na zloty, bo to było priorytetem, aby dojechać o własnych siłach na każdą znaczącą się imprezę, i zobaczyć długo nie widziane mordki.
Poza kołami, i fajnie zgranymi ramkami Bentleya (dzięki Maślak



Udało mi się też ogarnąć detailing w sprawdzonym Auto Wax. Zdecydowanie polecam. A tak to cały sezon 2013 przebiegł na zwiedzaniu imprez... I tym sposobem było się w Nowym Stawie, gdzie wpadła zaskakująca nagroda w S&S


Było się na OldschoolSuicide, gdzie po raz pierwszy padło hasło że Rdzew pojechał na 2 auta. Ciekawe dlaczego?



...potem VAG Weekend...

...Dub It!...




...VW Mania i VIP Faktoria...



...cult...


Widać tu jeden drobny detal, który w międzyczasie wpadł, czyli dokładka z Leona Cupry, znaleziona w szopie u Dare Stefana

Na tym w zasadzie sezon się zakończył. Auto stoi, i czeka na ogarnięcie. Póki co kompletuję graty. Idąc tropem Bory, gdzie motywem przewodnim było R, tutaj motyw to B


W międzyczasie, korzystając z nadmiaru czasu porobiło się jakieś tam przymiarki...

...jednak stwierdziłem że zostaję przy motywie Bentleya, i go kontynuowałem... Należało wyeliminować jedną z największych bolączek tego auta, czyli hamulce... Seryjne tarcze z 1.8T to zdecydowanie za mało. Tym sposobem znów posłużyłem się ebay.uk, i odiwedził mnie kurier z dużą paczką, a w niej...

Do tego tarcze 345mm z S4 B6/7, znalezione w szopie, tym razem u Rdzewa. Czy to zagra? Jeszcze nie wiem.
Po dużej paczce z UK przyszła mniejsza, w której znajdował się kolejny mały element:

Idąc za ciosem, i korzystając ze świątecznej atmosfery zapakowałem się w Trafica, i zrobiłem sobie wycieczkę do Dąbrowy Górniczej, skąd przywiozłem foteliki yupii
Na chwilę obecną to tyle. Baaaardzo powoli składam to co mam + generuję fundusze na dalszy rozwój sytuacji. Czas pokaże co tam jeszcze mi do głowy przyjdzie.