wymiana prowadnicy bagnetu

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krynty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn cze 20, 2011 19:38

wymiana prowadnicy bagnetu

Post autor: krynty » czw maja 10, 2012 01:31

Witam,
posiadam golfa IV 1.6 SR.

Przy wymianie oleju pękła mi prowadnica bagnetu.. pokruszyła się na tak małe części, że nie jestem w stanie odczytać nic z niej..
Zakupiłem nową..
Oleju powinno być w miare... ale w tym momencie bagnet ledwo co macza się w oleju..
Nie mogę dobrze włożyć nowej prowadnicy.. nie wiem czy mam wbijać ją siłowo, aż ładnie wsunie się do końca na ten uchwyt.. czy może zakupiłem złą rurkę... bo widac gołym okiem, że rurka nie weszła do końca na zaczep..

Dana prowadnica na pierwszy rzut oka wygląda tak... http://193.23.48.219/rurka-lejek-miarki ... 02376.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Fachowcy... użyć siły, czy może jakieś inne rozwiązanie zastosować...



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

wymiana prowadnicy bagnetu

Post autor: feniks » czw maja 10, 2012 07:31

krynty pisze:użyć siły
aż zaskoczy :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

wymiana prowadnicy bagnetu

Post autor: Pablo Corrado » czw maja 10, 2012 09:17

Najpierw zanurz we wrzątku ten koniec który wciskasz na króciec przy silniku - zmięknie, ładnie wskoczy a potem wystygnie i masz założone ;-)


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

Awatar użytkownika
Radź
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz cze 27, 2010 00:40
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

wymiana prowadnicy bagnetu

Post autor: Radź » śr sty 15, 2014 21:36

Witam, podepnę się pod temat z pytaniem: jak wygląda sprawa wymiany tej metalowej rurki która wchodzi do bloku silnika, a na którą zakłada się plastikową prowadnicę bagnetu? Mój silnik to co prawda ahf ale podejrzewam że ten element jest podobny w mk4. "Poci" mi się przy wejściu tej rurki do bloku silnika i chcę zlikwidować ten wyciek.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości