MK 3 1,6 - wymiana amortyzatorów i sprężyn
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK 3 1,6 - wymiana amortyzatorów i sprężyn
Szukałem podobnych tematów ale niestety nie znalazłem wyczerpujących odpowiedz. Przymierzam sie do wymiany zawieszenia obecnie mam sportowe, obniżone i chcę zakupić nowe seryjne amortyzatory oraz (używki) sprężyny. Chciałbym zmienić je sam więc jeśli możecie to napiszcie czy są z tym problemy, na co należy zwrócić uwagę itp. Szczególnie obawiam się przodu. I jeszcze jedno czy oprócz amorków i sprężyn musze jeszcze coś kupić np. odboje? Kiedyś wymieniałem amorki w tyle i tam miałem za małe podkładki plastikowe (nie wiem jak brzmi fachowa nazwa) nakładało sie je na amorek i na to szła sprężyna). Czy trzeba zawsze takie podkładki zakupić?
Wiem że po zmianie amorków trzeba ustawić zbieżność i geometrię.
Dzięki za pomoc
Wiem że po zmianie amorków trzeba ustawić zbieżność i geometrię.
Dzięki za pomoc
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
odboje i osłony dobrze jest kupić na wszystkie amory, koszt to do 100zl.....
wymiana jest prosta, ale czasami może się trafić jakaś zapieczona śruba i wtedy operacja się przedłuża....
polecam też kupić sciągacz to sprężyn który uprzyjemnia prace a kosztuje niewiele bo ok 30zl....
wymiana jest prosta, ale czasami może się trafić jakaś zapieczona śruba i wtedy operacja się przedłuża....
polecam też kupić sciągacz to sprężyn który uprzyjemnia prace a kosztuje niewiele bo ok 30zl....
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
-
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
- Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
- Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
- Kontakt:
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
A może chce je sprzedać ?mmksk pisze:Przymierzam sie do wymiany zawieszenia obecnie mam sportowe, obniżone
POzdo
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
to zrob foty i napisz co to jest i z jakiego roku MK 3
Pozrdo
Pozrdo
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
właśnie jak to jest z tymi odbojami? kupiłem kąplet kayaba na przód wraz z plastykowymi osłonami, tylko nie wiem... czy kupiłem dobre... w sklepie w katalogu były wszystkie modele (oprócz GT) - jeden rodzaj, oraz model GTI -inny model. Co z Gt? nie było w katalogu. czy ma takie zawieszenie jak zwykłe golfy? kupiłem jak do zwyklego (wiem napiszecie, ściągnij to zobaczysz, tylko nie mam kiedy, a jak rozbebesze, to nie chcę jeszcze pędzić do sklepu autobusem). z góry dzięki za infomicab pisze:osłony składa się razem z odbojami, chronią one tłoczysko przed brudem
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588
- lolo_golf
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2756
- Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Z łożyskami z przodu nie masz nic do czynienia.
Przód:
- sciagasz koło
- Odkrecasz dwie śruby które trzymaja calego mcpersona do wahacza(wszystko ci juz lata)
- Podnosisz maske i odkrecasz górna srube ktora trzyma całego mcpersona
- wyciagasz calego z auta
- sciskasz sprezyne sciagaczami zeby luzno latala w mcpersonie
- i odkrecasz wszystko od góry
JEDZIESZ NA SERWIS USTAWIĆ KĄTY PRZEDNICH KÓŁ !!!
Tył:
- sciagasz koło:)
- Odkrecasz jedna srubke na dole ktora trzyma amora do belki
- rozbierasz troche bagaznik zeby dostac sie do poduszek
- odkrecasz tam jedna srube
- i znow masz wszystko na wierzchu i robisz tak samo jak w przodzie tylko nie trzeba juz sciagaczy
To tyle
Aha jak chcesz to mam do sprzedania idealne seryjne spreżyny(przód i tył)
Przód:
- sciagasz koło
- Odkrecasz dwie śruby które trzymaja calego mcpersona do wahacza(wszystko ci juz lata)
- Podnosisz maske i odkrecasz górna srube ktora trzyma całego mcpersona
- wyciagasz calego z auta
- sciskasz sprezyne sciagaczami zeby luzno latala w mcpersonie
- i odkrecasz wszystko od góry
JEDZIESZ NA SERWIS USTAWIĆ KĄTY PRZEDNICH KÓŁ !!!
Tył:
- sciagasz koło:)
- Odkrecasz jedna srubke na dole ktora trzyma amora do belki
- rozbierasz troche bagaznik zeby dostac sie do poduszek
- odkrecasz tam jedna srube
- i znow masz wszystko na wierzchu i robisz tak samo jak w przodzie tylko nie trzeba juz sciagaczy
To tyle
Aha jak chcesz to mam do sprzedania idealne seryjne spreżyny(przód i tył)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 434 gości