wymieniłem ostatnio końcówki drążków kierowniczych (L+P), wszystkie gumy na wahaczach(tzw. Silentblocki) końcówki stabilizatora, lewy przegub zewnętrzny bo był rozwalony, 2 dni temu byłem na kompletnej zbieżności (kąty + zbieżność) wszystko pięknie ustawione (sam byłem przy tym, widziałem) tylna belka jest w porządku, a i tak samochód ściąga mi do lewej strony. Jak rozpędzę się np. do 100km i zrzucę bieg to powoli mi go ściąga, natomiast gdy już wrzucę bieg i dodam gazu wyraźnie mocniej leci na lewo.. już zmieniałem opony lewa z prawą, tylne, przednie, wrzuciłem nawet inny komplet i dalej to samo (wszystkie wyważone na 100% !). Dodam że jest wywalone łożysko na górnym mocowaniu amortyzatora (lewa strona), czy to ma jakikolwiek wpływ na "ściąganie" ? po ustawieniu zbieżności zauważyłem także drgania kierownicy przy hamowaniu, ale to przy większych prędkościach.. co do tego hamowania, mogą być krzywe tarcze, aczkolwiek wątpię, bo nigdy nie było takie problemu.
![banghead :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
ps. przeszukałem fora VW, Forda, Mercedesa, Opla, Audi, BMW żeby znaleźć jakiś punkt zaczepienia, ale nic nie znalazłem, chyba że nie potrafię szukać
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)