regeneracja pompy od wspomagania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
regeneracja pompy od wspomagania
Ok czyli teraz już wszystko wiem kupiłem ściągacz żeby ściągnąć ten dynks od koła pasowego z tego wałka ale nie chce zejść
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
regeneracja pompy od wspomagania
wkręć dłuzsze śruby w trzy otwory na których zamontowane jest koło i wkręcaj kazdą z nich po trochu i powinno zejść
Re: regeneracja pompy od wspomagania
Witam jakiś czas mnie nie było na prawdę wielkie dzięki za pomoc po + oczywiście.
Niestety przez moją nie uwagę i pospiech uszkodziłem główny wałek pompy postanowiłem wiec kupić oryginał używkę od MKIV 1.6SR ogólnie pompa jest zupełnie identyczna poza jednym szczegółem górnym mocowaniem węża nie wiem jak to opisać ale ta śruba w którą wkręca się wąż jest trochę wyższa niż ta w MKIII i dlatego uszczelniacz który jest na końcu tego węża niedojdzie do końca przez co układ morze być nieszczelny ogólnie wszystko da się skręcić gwint jest identyczny ale czy nie będzie ciekło to nie wiadomo na szczęście jest kilka rozwiązań tego problemu
1. Zostawić tak jak jest i mec nadzieje że będzie szczelne ewentualnie poprawić jakby co
2. Zastosować na gwincie taśmę uszczelniającą teflonową dla pewności
3. Podkładka miedziana ale wtedy gwint będzie wkręcał się jeszcze płyciej
4. A morze spróbować przełożyć te zaworki w pompie razem z tą nakrętką ze staraj pompy z mkIII tylko nie wiem jak odkręcić ten zaworek w pompie z MKIV ponieważ jest on bardzo mocno przykręcony a niema za bardzo jak tej pompy zamocować w imadle trzeba było by ją w wzdłużanie ustawi i skręci imadło ale to chyba dość ryzykowne
Jak sądzicie które rozwiązanie według was było by najlepsze jest tam chyba dość spore ciśnienie prawda
Z góry dzięki za odp
PozdraVWiam
Niestety przez moją nie uwagę i pospiech uszkodziłem główny wałek pompy postanowiłem wiec kupić oryginał używkę od MKIV 1.6SR ogólnie pompa jest zupełnie identyczna poza jednym szczegółem górnym mocowaniem węża nie wiem jak to opisać ale ta śruba w którą wkręca się wąż jest trochę wyższa niż ta w MKIII i dlatego uszczelniacz który jest na końcu tego węża niedojdzie do końca przez co układ morze być nieszczelny ogólnie wszystko da się skręcić gwint jest identyczny ale czy nie będzie ciekło to nie wiadomo na szczęście jest kilka rozwiązań tego problemu
1. Zostawić tak jak jest i mec nadzieje że będzie szczelne ewentualnie poprawić jakby co
2. Zastosować na gwincie taśmę uszczelniającą teflonową dla pewności
3. Podkładka miedziana ale wtedy gwint będzie wkręcał się jeszcze płyciej
4. A morze spróbować przełożyć te zaworki w pompie razem z tą nakrętką ze staraj pompy z mkIII tylko nie wiem jak odkręcić ten zaworek w pompie z MKIV ponieważ jest on bardzo mocno przykręcony a niema za bardzo jak tej pompy zamocować w imadle trzeba było by ją w wzdłużanie ustawi i skręci imadło ale to chyba dość ryzykowne
Jak sądzicie które rozwiązanie według was było by najlepsze jest tam chyba dość spore ciśnienie prawda
Z góry dzięki za odp
PozdraVWiam
Re: regeneracja pompy od wspomagania
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: regeneracja pompy od wspomagania
przepraszam za odgrzanie kotleta, ale jakie dokladnie oznaczenia maja lozysko i simering pompy w mk3 TDI AFN? chce zregenerowac swoja pompe
Było 97" Mk3 AFN -> Było 98" A4 B5 Avant 1.8 T Quattro -> Jest 98" A8 D2 4.2 Quattro
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
regeneracja pompy od wspomagania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... e&start=28" onclick="window.open(this.href);return false;
wystarczy poszukać
wystarczy poszukać
Re: regeneracja pompy od wspomagania
Witam, regenerują sobie pompe wspomagania. Wymieniłem łożysko i simmering. Pekła mi 2 razy ta tulejka na bieżni dolnej co nachodzi na wałek jak zbijałem bebenek z łopatkami.. Załatwiłem taką częśc ze szrotu, jest taka sama ale jednak nie moge złożyc pompy tak by tylny dekielek wszedł na swoje miejsce i włożyć pierscien zabezpieczający. Zrobiłem sobie zdjecia jak rozbierałem co i jak jest zamontowane, i w analogiczny sposób składam, jednak ten bebenek na którym są łoopatki nie nabija sie do końca bo wystawały z niego kawałek frezy z wałka a teraz nabija się troche. Ta dolna podstawa trafia w ten bolczyk na dole i 2 bolczyki też są włożone prawidłowo. Od razu zakładam że to nie wina nowego oringu przy dekielku bo bez niego też nie chce sie złożyc. Opisze co robiłem, mozę tu gdzies jest błąd.
Nabiłem simmering, na to wałek z łożyskiem,seger, do srodka sprężyna, ta tulejka ,bieżnia dolna na to(trafiałem na ten krótki bolczyk) ,2 dłuższe bolczyki, bierznia boczna( z tymi 3 dziurkami do góry), i na to ten dekielek no i nie wchodzi.
Bardzo bym prosił o jakąś informacje jak to poskładać do kupy, zależy mi na czasie bo nie mam czym do pracy jezdzić.
Nabiłem simmering, na to wałek z łożyskiem,seger, do srodka sprężyna, ta tulejka ,bieżnia dolna na to(trafiałem na ten krótki bolczyk) ,2 dłuższe bolczyki, bierznia boczna( z tymi 3 dziurkami do góry), i na to ten dekielek no i nie wchodzi.
Bardzo bym prosił o jakąś informacje jak to poskładać do kupy, zależy mi na czasie bo nie mam czym do pracy jezdzić.
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
regeneracja pompy od wspomagania
zapodaj jakieś foto, może wtedy coś pomożemy
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Re: regeneracja pompy od wspomagania
Foto zapodam póżniej bo w pracy jestem. Ale czy ta tulejka bo jest na bierzni dolnej to Ona powinna byś wciśnieta w obudowe pompy do pierwszego przetłoczenia ?? I czy bierznie dolną sie wkłada luźno tak żeby sprezyna ją dociskała czy trzeba ją tam wbić bądz na prasie wcisnąć. Nie widziałem jak to było zmontowane bo wyszło wszystko na raz jak uderzyłem od strony łożyska.
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
regeneracja pompy od wspomagania
http://obrazki.elektroda.net/70_1268337116.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
takie masz czesci ?
takie masz czesci ?
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Re: regeneracja pompy od wspomagania
Dokładnie wszystko sie zgadza, ale brakuje na foto jeszcze takiej metalowej tulejki która była na przetłoczeniu wałkapod bierznią dolna.
Re: regeneracja pompy od wspomagania
Ja mam też podobny problem, robiłem regeneracje z fotoporady zamieszczonej na forum a nawet sugerowałem sie innymi. I jakoś to złożyłem ale jak zamontowałem to wspomaganie nie działa. Też miałem problem z nałozeniem bebenka z łopatkami na frezy bo wchodził troche i przy mało wiele lekkim puknięciu zszedł z frezów. A robiłem tak jak kolega avensis_27.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości