![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Pewnie ktos z Was ma juz cos takiego-interesowaloby mnie jak to zamontowaliscie, co jest potrzebne(no poza samym filtrem oczywiscie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
to się nazywa redukcja czy jakoś tak. Najczęściej w firmach handlujących stożkami są.krissek pisze:przejsciowke z filtra
Pod cybant który mocuje filtr wkładasz kawałek cienkiej blachy, drugi jej koniec przykręcasz gdzieś do nadwozia.krissek pisze:zamocowac ten filtr zeby nielatal w kazda strone
markety typu obi ew w sklepach z odkówkami i innymi pierdołami.krissek pisze:gdzie idzie kupic taka blache ryflowana
tak by wyglądało. Wtedy miał tak, że gdy wskazówka dotykała czerwonego pola odcinało zapłon a teraz można wskazówkę położyć i nic się nie dziejejuby pisze:Stożek zdjął ogranicznik obrotów?
No nie bardzo. Naprawdę widać różnicę przy przyżpieszaniu. Auro jest bardziej dynamiczne na wyższych obrotach , szybciej się wkręca.juby pisze:Siła autosugestii chyba.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości