Witam wszystkim forumowiczów bardzo serdecznie jestem tu nowy podobnie jak nowym wł. golfa 3.
A więc do rzeczy postaram się zwięźle i na temat
Golf 3 silnik 1,6 101km objawy: jeśli jest zimny znikoma reakcja na pedał gazu, po rozgrzaniu brak mocy (2-4 tys czuć jak lekko szarpie potem trochę lepiej idzie), po wciśnięciu sprzęgła nurkuje obroty poniżej 1tyś czasami gaśnie, nie wiem czy to coś znaczy ale spaliny strasznie śmierdzą benzyną i ogólnie czuć je bardzo a słyszałem że to też ważne, wymieniłem wszystkie filtry olej świece przewody nie mają przebicia, byłem u kolegi na komputerze i wyszły 3 błędy przepływomierz i 2 razy sonda lambda usunął ale nic się nie poprawiło
kumpel doradził mi żebym odpiął przepływomierz i zobaczył jak chodzi no i musze przyznać dużżooo lepiej nie dławił się o wiele więcej mocy tylko tyle że trudno na obrotach utrzymać tzn.gaśnie trzeba gazować.
Teraz pytanie co to może być przepływomierz i trzeba nowy czy może jakaś używka czy może jeszcze ten próbować ratować??
z góry wielkie dzięki za wszelką pomoc
pozdro
brak mocy, gaśnie, zimny zamulony
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn sty 06, 2014 19:32
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
brak mocy, gaśnie, zimny zamulony
Jakaś prosta diagnostyka w tym silniku jest, więc trzeba popatrzeć w blokach pomiarowych na wskazania z przepływomierza i na prace sondy lambda, poza tym sprawdzić błędy jeszcze raz i zapisać je, bo kasowanie bez interpretacji błędów nie jest najlepszym rozwiązaniem
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
brak mocy, gaśnie, zimny zamulony
Miernik w dłoń i na odpalonym silniku zobaczy czy na pinie chyba 2 a masa przy dodawaniu gazu wzrasta płynnie napięcie od ok 1.25v do chyba 5v ( mogę się mylić co do górnego progu napiecia). Zobacz też czy na pinie 1 jest 12v i czy na 3 jest masa. W blokach na vagu to chyba nie widać przeplywomierza o ile dobrze pamiętam. Możesz też rozebrać przeplywomierz odkrecajac 2 srubki wyjmujac jego zawartość i dokładnie czyszczac jakimś spirytusem 2 druciki pomiarowe. Uważając przy tym żeby ich nie uszkodzić.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn sty 06, 2014 19:32
brak mocy, gaśnie, zimny zamulony
teraz założyłem gaz i na gazie jest podobnie nawet gorzej szarpie czasami a czasami w miarę dobrze mechanik od gazu powiedział że jeszcze sprawdzi ale stawia na kable wysokiego napięcia i świece więc w poniedziałek wymieniamy.
obstawiacie że to jest to??
obstawiacie że to jest to??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości