Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 budowa
- Nowicjusz
  
- Posty: 10
- Rejestracja: czw sty 09, 2014 18:59
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: budowa » czw sty 09, 2014 19:48
			
			
			
			
			Witam  mam pytanie czy w silniku ALH  z 99 roku  tdi  automat  trzeba  podwieszać  silnik  żeby  zdemontować rozrusznik?  bo kolega mi mowił ze  ponoć tak 
Drugie pytanie  jak dostać sie do drugiej śruby  bo zasłania ją chłodniczka oleju tak jak na fotce
Rozrusznik  kreci autko zapala  i  jeszcze po zapaleniu  wyje przez 2 sek  i dlatego musze sie do niego dobrać
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... mk4-VW.htm" onclick="window.open(this.href);return false;      tu widze jest opisywany silnik  alh
Dzieki  za rady

 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 waśka
- Nowicjusz
  
- Posty: 39
- Rejestracja: wt wrz 13, 2011 10:08
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: waśka » czw sty 09, 2014 20:37
			
			
			
			
			W książkach piszą żeby wymontować akumulator, co daje większe pole manewru 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 budowa
- Nowicjusz
  
- Posty: 10
- Rejestracja: czw sty 09, 2014 18:59
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: budowa » czw sty 09, 2014 20:42
			
			
			
			
			to też zrobie   ale dalej chłodniczka oleju  zasłania śrube nr 2    tylko  automat ma  tą chłodniczke oleju>?   czy wszyscy>?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 jeryk10
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2745
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
- Lokalizacja: pomorskie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jeryk10 » czw sty 09, 2014 20:57
			
			
			
			
			Nie trzeba podwieszać silnika , Bierzesz klucz 13 nasadowy z przedłużką na grzechotkę i wykręcasz od dołu śrubę pod chłodniczką a potem kluczem 18 .Ja bynajmniej tak robię i bez wyciągania akumulatora .
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 budowa
- Nowicjusz
  
- Posty: 10
- Rejestracja: czw sty 09, 2014 18:59
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: budowa » czw sty 09, 2014 21:25
			
			
			
			
			18 tka jest od dolu?
A13 pod chlodniczka
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 jeryk10
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2745
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
- Lokalizacja: pomorskie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jeryk10 » pt sty 10, 2014 15:02
			
			
			
			
			Pod chłodniczką jest 13 i 18 , bo musisz odkręcić najpierw ten plastik i on jest właśnie na 13 , a potem śrubę rozrusznika 18 .
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 budowa
- Nowicjusz
  
- Posty: 10
- Rejestracja: czw sty 09, 2014 18:59
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: budowa » sob sty 11, 2014 17:33
			
			
			
			
			dzieki czyli tak jak od dolu jest 13 i potem 18. Z obu stron?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								italiano_83							
- V.I.P.
  
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: italiano_83 » sob sty 11, 2014 18:23
			
			
			
			
			budowa pisze:dzieki czyli tak jak od dolu jest 13 i potem 18. Z obu stron?
Ja z obu stron.. śrubę masz normalną wkręconą przez obudowę sprzęgła  w blok silnikai tyle - w woli ścisłości trzy i tyle w temacie, nic podwieszać nie trzeba, bo i po co, przecież  położenie silnika się nie zmieni względem czegokolwiek po wykręceniu rozrusznika.
Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic  Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm 
Ducati Monster 696+

 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
- _
  
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- 
				Kontakt:
				
			
 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 budowa
- Nowicjusz
  
- Posty: 10
- Rejestracja: czw sty 09, 2014 18:59
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: budowa » ndz sty 12, 2014 14:21
			
			
			
			
			To jeszcze jedno pytanie może wiecie  jaki  rozrusznik drzemie w borze  alh tdi  90konnej z 99 roku automat ?
Bo bym  zanim go wyciagne kupił  szczotkotrzymacz i tuleje  ,  bosch ale  ktory bo sa 3 rodzaje ponoc
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
- _
  
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- 
				Kontakt:
				
			
 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 budowa
- Nowicjusz
  
- Posty: 10
- Rejestracja: czw sty 09, 2014 18:59
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: budowa » sob sty 25, 2014 21:09
			
			
			
			
			Dzis zabrałem sie  za rozrusznik i zong 

  sruby od rzrusznika nie do wykrecenia puszczają szplki z bloku  a Śruby za cholere   tak jak na fotce najlepsze jest to ze szpilka nie chce wyjsc jest lużna po wykreceniu ale nie do wyciagniecia w prawo przez uszko jak na fotce  ktoś miał taki problem?

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								italiano_83							
- V.I.P.
  
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: italiano_83 » sob sty 25, 2014 21:26
			
			
			
			
			Obie śruby wykręciłeś czy tylko tę z góry,  one mają długi gwint i po jego wykręceniu nie powinno ich tam nic blokować.
			
									
									
		
		
				Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic  Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm 
Ducati Monster 696+

 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 budowa
- Nowicjusz
  
- Posty: 10
- Rejestracja: czw sty 09, 2014 18:59
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: budowa » sob sty 25, 2014 21:44
			
			
			
			
			Obie tak samo  nakrętki nie puszcza szpilki sie wykrecają   od 99  roku  nie były  wykrecane zapiekły sie w diabły  obie szpilki pusciły  są wokoło zardzewiałe i przez to moze nie chce wyjsc wysuwaja sie moze 2cm  i potem zong nie ma jak pobic pociagnac bo brak miejsca  jedynie co można zrobić to chyba naciać nakretki ale miejsca tam jak wcale na kontówke 

   co robić
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości