Golf III 1.9 GTD resetuje sie zegar czasu i ...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
dokladnie tak bizak jak otwieram auto i trzymam kluczyk w pozycji na otwieranie to moge nawet cala szybe otworzyc kluczykiem - skoro h\jest to normalne to ok.
sprawdzilem bezpieczniki i sa ok zegar mam przy wylaczonym kluczyku.... kurna teraz zupelnienie wiemczego szukac
aha ... wyciagalem radio bo mi slabo odbieralo problem z antena i przy okazji widzialem ze juz ktos tam grzebal moze ktorys z przewodow w momencie odpalania robi reset tych wskazan? moze to cos Wam podpowie ale czy radio (gamma costam) powinno miec jakies podswietlenia jak pracuje bo moje nie ma
pozdro
sprawdzilem bezpieczniki i sa ok zegar mam przy wylaczonym kluczyku.... kurna teraz zupelnienie wiemczego szukac
aha ... wyciagalem radio bo mi slabo odbieralo problem z antena i przy okazji widzialem ze juz ktos tam grzebal moze ktorys z przewodow w momencie odpalania robi reset tych wskazan? moze to cos Wam podpowie ale czy radio (gamma costam) powinno miec jakies podswietlenia jak pracuje bo moje nie ma
pozdro
Ostatnio zmieniony wt sie 29, 2006 16:24 przez coliniak, łącznie zmieniany 1 raz.
Coliniak
Failure is not an option...
Failure is not an option...
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak powinno byćcoliniak pisze:jak otwieram auto i trzymam kluczyk w pozycji na otwieranie to moge nawet cala szybe otworzyc kluczykiem - skoro h\jest to normalne to ok.
Kurcze... to może rzeczywiście gdzieś masz zwarcie...
Tylko, że wtedy też by jakiś bezpiecznik poszedł...
Skoro to nie jest bezpiecznik to nie bardzo mam pomysł...
Jak opisałeś problem to był to typowy przypadek spalonego bezpiecznika...
Na fabrycznym radiu nie bardzo się znam, ale 99%, że powinno działać w nim podświetlenie...
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
Bezpieczniki sa chyba ok - dla pewnosci sprawdzę je pozniej ohmomierzem
wykasowalem info o tych inspekcjach i pojechalem do sklepu, specjalnie na licznik nie patrzylem a tu w powrotnej drodze patrze a predkosciomierz nie pracuje, trip nie zlicza km obrotomierz ok bezpiecznik czy co cholera?
[ Dodano: 29 Sie 2006 18:04 ]
na dodatek licznik km tez sie zatrzymal o co tu chodzi? help me
wykasowalem info o tych inspekcjach i pojechalem do sklepu, specjalnie na licznik nie patrzylem a tu w powrotnej drodze patrze a predkosciomierz nie pracuje, trip nie zlicza km obrotomierz ok bezpiecznik czy co cholera?
[ Dodano: 29 Sie 2006 18:04 ]
na dodatek licznik km tez sie zatrzymal o co tu chodzi? help me
Coliniak
Failure is not an option...
Failure is not an option...
w moim przypadku tak było, w momencie przekręcania kluczyka ( kiedy zaczynał chodzić rozrusznik) cos tak jakby "terkotało" za licznikiem i w tym czasie resetował się licznik km dziennych oraz zegarek. wymieniłem akumulator bo mój był juz stary i od tamtej pory problemu nie ma.coliniak pisze:magal pisze:wymień akumulator i problem zniknie
????? jestes pewien ze to za slabe aku i przy rozruchu siada? a co z predkosciomierzem i licznikiem kilometrow?
Może spróbuj wyjąć akumulator i podładowac prostownikiem.
pozdo
ale co ma slaby aku do tego ze nie pokazuje mu jak szybko jedzie i nie nalicza mu kilometrow, sprawdz wtyczke od licznika moze jest luzna, a czy przypadkiem licznik nie byl cofany lub rozkrecany? moze soft sie wysypal albo gdzies zimne luty w liczniku??magal pisze:wymień akumulator i problem zniknie
co do tego to sie zgodze to "trykanie" to jest start licznika bo zaniku calkowitym napiecia lub odlaczeniu to jest poprostu ustawianie wskazuwek na wlasciwym miejscumagal pisze:w moim przypadku tak było, w momencie przekręcania kluczyka ( kiedy zaczynał chodzić rozrusznik) cos tak jakby "terkotało" za licznikiem i w tym czasie resetował się licznik km dziennych oraz zegarek. wymieniłem akumulator bo mój był juz stary i od tamtej pory problemu nie ma.
Może spróbuj wyjąć akumulator i podładowac prostownikiem.
natomiast co do radia to najprawdopodobniej zarowka ci sie przepalila od podsietlania, radio musi byc podswietlane natomiast co do wiazki kabli do radia to musialbys to upozadkowac ale z miernikiem i sprawdzic ktory kabel gdzie musi isc
Pozdrawiam Bizak
wtyczka siedzi w gniezdzie licznika ok, porada sie przydala super rozbiorka i montaz poszedl sprawnie. Problem w tym, ze nadal chodzi mi tylko obrotomierz . Predkosciomierz, licznik km i trip stoja w miejcu a zegar resetuje sie na 12.00 po kazdorazowym uruchomieniu silnika. Nie za bardzo wiem ja to dalej ugryzc. Moze przewody od radia robia jakies przywarcie w jakims obwodzie, nie wiem juz sam.
Czy mozna jakos zdjagnozowac samemu bledy z kompa tak jak to jest naprzyklad w Oplu - robi sie zworke na konkretnych pin'ach we wtyczce od kompa i odczytuje sie kody blyskowe.
Czy tylko zostaje podlaczenie do kompa i ile to kosztuje?
pozdro
Czy mozna jakos zdjagnozowac samemu bledy z kompa tak jak to jest naprzyklad w Oplu - robi sie zworke na konkretnych pin'ach we wtyczce od kompa i odczytuje sie kody blyskowe.
Czy tylko zostaje podlaczenie do kompa i ile to kosztuje?
pozdro
Coliniak
Failure is not an option...
Failure is not an option...
sprobuj jeszcze poszukac czegos tu http://viaken.pl/forum/coliniak pisze:wtyczka siedzi w gniezdzie licznika ok, porada sie przydala super rozbiorka i montaz poszedl sprawnie. Problem w tym, ze nadal chodzi mi tylko obrotomierz . Predkosciomierz, licznik km i trip stoja w miejcu a zegar resetuje sie na 12.00 po kazdorazowym uruchomieniu silnika. Nie za bardzo wiem ja to dalej ugryzc. Moze przewody od radia robia jakies przywarcie w jakims obwodzie, nie wiem juz sam.
Czy mozna jakos zdjagnozowac samemu bledy z kompa tak jak to jest naprzyklad w Oplu - robi sie zworke na konkretnych pin'ach we wtyczce od kompa i odczytuje sie kody blyskowe.
Czy tylko zostaje podlaczenie do kompa i ile to kosztuje?
pozdro
jest tam dzial liczniki moze tu ci ktos pomoze
musialbys miec jeszcze opis wyprowadzen we wtyczce co idzie do licznika zeby posprawdzac czy np sygnal do predkosciomierza idzie itp czy gdzies napiecie nie zanika, kurcze nie weim co to moze byc, moze soft sei wysypal??
Pozdrawiam Bizak
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Tak jak pisal Daszczyk - to problem z akumulatorem. Liczniki sa podtrzymywane napieciem z akumulatora, ale nie moze ono spasc ponizej ok. 5V, bo wtedy sie zeruja. Kiedy aku jest sprawny, napiecie podczas rozruchu spada do 7-8V. Ale jezeli aku jest niedoladowane, jest juz mocno zuzyte albo jest zly styk na klemach - podczas rozruchu bedzie sie licznik i zegar zerowac. Zacznij od doladowania aku, sprawdzenia (wyczyszczenia) klem. Jezeli nie pomoze - aku do wymiany (w zimie moze juz nie zapalic). To nie jest zaden problem bezpiecznikow.
[ Dodano: 04 Wrz 2006 17:54 ]
[ Dodano: 04 Wrz 2006 17:54 ]
Licznik kilometrow (calkowitych) jest zapisywany w pamieci Flash - nie kasuje sie po odpieciu aku. Z predkosciomierzem nie wiem o co ci chodzi, kiedy zapalasz zawsze jest na 0coliniak pisze:a co z predkosciomierzem i licznikiem kilometrow
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 132 gości