Passat Tdi AJM problem !

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Passat Tdi AJM problem !

Post autor: BruceLee30 » sob wrz 02, 2006 23:06

witam
auto Passat 115 KM AJM , problem brak mocy, bialy dym z wydechu, w sofcie blad 16725,
gdzie szukac i co moglo spowodowac usterke?
dzieki za wszelka pomoc



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » ndz wrz 03, 2006 00:41

Stawiam na przestawiony rozrząd. Sprawdź ustawienia.



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt wrz 05, 2006 13:24

hm.... wstepna diagnoza turbo "is death"
tylko skad bialy dym ?



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » wt wrz 05, 2006 15:31

BruceLee30 pisze:hm.... wstepna diagnoza turbo "is death"
tylko skad bialy dym ?
Turbo olej pali? Co prawda wtedy dym niebieski, ale czasem trudno rozsądzić jaki dokładnie kolor masz za sobą....

Biały dym + mdlący zapach = nieprzepalona ropa z wydechu, pierwsze co to kontrola rozrządu, jak pisałem wyżej, później trzeba by przyjżeć się pompie...

Nawiasem tylko spytam, bo pewnie już to obadałeś - jak chłodziwo w normie czy ubyło? Jeśli ubyło - wtedy oczywiście możliwa i uszczelka...



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt wrz 05, 2006 22:27

GSOWIEC pisze:
BruceLee30 pisze:hm.... wstepna diagnoza turbo "is death"
tylko skad bialy dym ?
Turbo olej pali? Co prawda wtedy dym niebieski, ale czasem trudno rozsądzić jaki dokładnie kolor masz za sobą....

Biały dym + mdlący zapach = nieprzepalona ropa z wydechu, pierwsze co to kontrola rozrządu, jak pisałem wyżej, później trzeba by przyjżeć się pompie...

Nawiasem tylko spytam, bo pewnie już to obadałeś - jak chłodziwo w normie czy ubyło? Jeśli ubyło - wtedy oczywiście możliwa i uszczelka...
to silnik na pompowtryskach i nie ma tam pompy, niestetyj ak pisalem wyzej wirnik w turbinie rozpadl sie na 2 czesci (objawy na to nie wskazywaly) turbo jedzie do remontu koszt 700 zl :(
dobrze ze to nie moje auto



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 05, 2006 22:32

auto chipowane ?

jak turbina pada to przeważnie batory...hmm

biały dym to zły kąt wtrysku a czarny dym za dużo paliwa a za mało powietrza :)
BruceLee30 pisze:turbo jedzie do remontu koszt 700 zl
a gdzieś tam czyszczą za 800 PLN :bigok:



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt wrz 05, 2006 22:38

cowboy pisze:auto chipowane ?

jak turbina pada to przeważnie batory...hmm

biały dym to zły kąt wtrysku a czarny dym za dużo paliwa a za mało powietrza :)



a gdzieś tam czyszczą za 800 PLN :bigok:
wlasnie wstepna diagnoza po zobaczeniu chmury bialego dymu padla na rozrzad kat wtrysku,
po wstawieniu na warsztat i gruntownym sprawdzeniu okazala sie turbina
chyba ze po wymianie okaze sie cos jeszcze auto nie chipowane jest na serii
BruceLee30 pisze:turbo jedzie do remontu koszt 700 zl
hehe fajna cena za czyszczenie :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 172 gości