....
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
szarpie na zimnym dusi sie
to sprawdź we wtyczce czy niebieski jest zasilany - ok 5V po zapłonie. A następnie to chyba musisz sprawdzić przepływomierz jako najważniejszy czujnik w tym silniku - opisy są na forum. Bo coś powoduje ze dawka paliwa jest za duża. Do.ść częśto jest tez problem z masa do sterownika silnika, są dwa kable masowe jak się jeden czasem urwie to wtryski zaczynają lać na potęgę dochodzić może do uszkodzenia sterownika, to już jest kablologia sprawdzić kable brązowe od sterownika do punktów mocowania do silnika i karoserii.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
szarpie na zimnym dusi sie
Przepływkę jeden z mechaników podmieniał, bo miał swoją dobrą i nie było różnicy :/. Sprawdzałem opór na niebieskim a nie pomyślałem o zasilaniu więc sprawdzę to, kable oczywiście też, zastanawiam się czy jakaś ścieżka w kompie sie nie przepaliła..
szarpie na zimnym dusi sie
czy winne mogą być wtryskiwacze? tak sobie rozkminiam, że na zimnym może chodzić normalnie bo ssanie jest włączone i mieszanka jest w miare ok, lecz gdy ssanie się wyłącza robi się inny stosunek paliwa do powietrza i może go zalewać? co o tym myślicie? jak ew. sprawdzić takie wtryskiwacze?
szarpie na zimnym dusi sie
Zobacz jeszcze sondę miałem podobnie po odłączeniu sondy po chwili zaczął chodzić normalnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości