1.9 115KM stuka i dymi na zimnym silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bartek18150
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:11
Lokalizacja: Mojsławice- lubelskie
Kontakt:

1.9 115KM stuka i dymi na zimnym silniku

Post autor: bartek18150 » sob sty 04, 2014 19:10

Podaj cisnienei ze sprezarki na dylinder gdzy zawory sa zamkniete i masz odpowiedz.....



Awatar użytkownika
Iwan166
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn wrz 26, 2011 23:10

1.9 115KM stuka i dymi na zimnym silniku

Post autor: Iwan166 » sob sty 04, 2014 20:08

w jaki sposób ?



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

1.9 115KM stuka i dymi na zimnym silniku

Post autor: Detektor » sob sty 04, 2014 20:36

Iwan166 pisze:Mechanicy się ciągle upierają przy tym ze padnięty jest 3 wtrysk, co wy na to ? bo nie widzi mi się specjalnie wyjmować wtryski, wozić nie wiadomo gdzie, płacić nie wiadomo ile, by wyszło potem, że są dobre...
Nie słuchaj mechaników i nie daj się nabrać przypadkiem a wtryski i tak prawdopodobnie będzie trzeba wyciągać
przy zdejmowaniu głowicy jak trzeba będzie robić prowadnice zaworów czy do wymiany pierścieni, mimo to nie daj
się naciągnąć na robienie wtrysków.
bartek18150 pisze:Podaj cisnienei ze sprezarki na dylinder gdzy zawory sa zamkniete i masz odpowiedz
ale że niby jak on to ma zrobić i po co bo rzucasz jakimiś pomysłami które wydają się od czapy a nawet nie wyjaśnij
co i jak. Iwan166, tylko próba olejowa jak już wcześniej pisaliście.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
bartek18150
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:11
Lokalizacja: Mojsławice- lubelskie
Kontakt:

1.9 115KM stuka i dymi na zimnym silniku

Post autor: bartek18150 » sob sty 04, 2014 21:58

Detektor pisze:ale że niby jak on to ma zrobić
Zamiast swiecy zarowej przejsciowka do miezenia cisnienia i podajemy przez nia cisnienie ze sprezarki przy zamknietych zaworach na danym cylindrze.
I słyszymy wtedy czy ucieka odma, czy ssacym czy wydechowych.



tzebrowski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:28
Lokalizacja: VW Golf IV 1.9 TDI(66kw)

Re: 1.9 115KM stuka i dymi na zimnym silniku

Post autor: tzebrowski » ndz sty 05, 2014 12:48

Mój szwagier w touaregu 2.5tdi r5 tez miał podobna historie, w sensie że wypadały zapłony, korekcje pod granice norm, itp... Problemy pojawiły się z dnia na dzień, tak po prostu. Finalnie okazało się, że coś nie halo z elektryką było przy pompkach. W Twoim przypadku może być podobnie.



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Re: 1.9 115KM stuka i dymi na zimnym silniku

Post autor: golfmaniac22 » ndz sty 05, 2014 21:23

Zamien wtryski miejscami i będziesz miał jasność



Awatar użytkownika
bartek18150
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:11
Lokalizacja: Mojsławice- lubelskie
Kontakt:

Re: 1.9 115KM stuka i dymi na zimnym silniku

Post autor: bartek18150 » pn sty 06, 2014 16:04

Iwan166 pisze:Kompresja dzis była sprawdzana
Pierwszy cylinder 29 bar
Drugi cylinder 30 bar
Trzeci cylinder 23 bar
Czwarty cylinder 29 bar
Co może być przyczyna tak małej kompresji na 3 cylindrze ?
NIe widze powodu by zmiana wtryskow pomogła.



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Re: 1.9 115KM stuka i dymi na zimnym silniku

Post autor: golfmaniac22 » pn sty 06, 2014 16:16

bartek18150 pisze:
Iwan166 pisze:Kompresja dzis była sprawdzana
Pierwszy cylinder 29 bar
Drugi cylinder 30 bar
Trzeci cylinder 23 bar
Czwarty cylinder 29 bar
Co może być przyczyna tak małej kompresji na 3 cylindrze ?
NIe widze powodu by zmiana wtryskow pomogła.
ale mi chodzi oto ze jesli chcesz byc pewien ze to nie wtryskiwacz to wystarczy je zamienic a i tak korekcje zostana takie same wiec juz nawet widac po pomiarze kompresji ze cos nietak z 3 cylindrem, przwie wszystkie ajm ktore robilem to albo uszczelka pod glowica albo korba krzywa bo zassalo olej badz wode



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

1.9 115KM stuka i dymi na zimnym silniku

Post autor: Detektor » pn sty 06, 2014 20:11

golfmaniac22 pisze:ale mi chodzi oto ze jesli chcesz byc pewien ze to nie wtryskiwacz to wystarczy je zamienic a i tak korekcje zostana takie same
ok masz racje ale to i tak zbędna strata czasu na takie zabiegi bo skoro już wiemy ,że jest zbyt mała kompresja na 3 cylindrze to należy olać temat pompek i zrobić jeszcze raz próbę olejową żeby się dowiedzieć co jest faktyczną przyczyną.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.9 115KM stuka i dymi na zimnym silniku

Post autor: Michał_1977 » pn sty 06, 2014 21:07

Iwan166 pisze:Mechanicy się ciągle upierają przy tym ze padnięty jest 3 wtrysk, co wy na to ?
Powiedz im,że mają sieczkę w głowie.
Zrobili pomiar ciśnień w cylindrach i co wyszło? Wyszło,że jest :ass: Za duża różnica ciśnień kwalifikuje silnik do przeglądu i remontu lub wymiany tego co uszkodzone.
Powiem tak-jeśli moja sugestia jest trafina i masz ugiętą korbę lub korby,to jeżdżąc tym autem,doprowadzisz do tego,że któraś w końcu strzeli i zrobi wentylację w bloku silnika :chytry:
Iwan166 pisze:doszliśmy do wniosku ze winny jest chyba zawór wylotowy, bo podczas sprawdzania wyszły jakies problemy ze spalinami, coś nie tam gdzie trzeba ida.
Możesz troszkę rozwinąć wypowiedź,bo nie kumam o co chodzi...Gdzie niby idą?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Re: 1.9 115KM stuka i dymi na zimnym silniku

Post autor: golfmaniac22 » pn sty 06, 2014 22:40

Detektor pisze:
golfmaniac22 pisze:ale mi chodzi oto ze jesli chcesz byc pewien ze to nie wtryskiwacz to wystarczy je zamienic a i tak korekcje zostana takie same
ok masz racje ale to i tak zbędna strata czasu na takie zabiegi bo skoro już wiemy ,że jest zbyt mała kompresja na 3 cylindrze to należy olać temat pompek i zrobić jeszcze raz próbę olejową żeby się dowiedzieć co jest faktyczną przyczyną.
i tak trzeba zrobic , ale pewnie i tak czapka w gore



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

1.9 115KM stuka i dymi na zimnym silniku

Post autor: Detektor » pn sty 06, 2014 22:56

golfmaniac22 pisze:ale pewnie i tak czapka w gore
to,że czapka w górę to raczej nie uniknione
golfmaniac22 pisze:i tak trzeba zrobic
chyba nie mówisz o zamianie pompek miejscami bo głupi pomysł i strata czasu, przecież już wiemy że to nie wina pompek
Michał_1977 pisze:Możesz troszkę rozwinąć wypowiedź,bo nie kumam o co chodzi...Gdzie niby idą?
Michał_1977, kolega chyba jest mocno wstrząśnięty całą sprawą i nie wie o czym pisze z wrażenia.
Albo nam się uda jemu przetłumaczyć jak powinien działać albo go czekają niemałe koszta bo panowie mechanicy zaopiekują się
odpowiednio jego portfelem.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Re: 1.9 115KM stuka i dymi na zimnym silniku

Post autor: golfmaniac22 » pn sty 06, 2014 23:42

Detektor pisze:
golfmaniac22 pisze:ale pewnie i tak czapka w gore
to,że czapka w górę to raczej nie uniknione
golfmaniac22 pisze:i tak trzeba zrobic
chyba nie mówisz o zamianie pompek miejscami bo głupi pomysł i strata czasu, przecież już wiemy że to nie wina pompek
Michał_1977 pisze:Możesz troszkę rozwinąć wypowiedź,bo nie kumam o co chodzi...Gdzie niby idą?
Michał_1977, kolega chyba jest mocno wstrząśnięty całą sprawą i nie wie o czym pisze z wrażenia.
Albo nam się uda jemu przetłumaczyć jak powinien działać albo go czekają niemałe koszta bo panowie mechanicy zaopiekują się
odpowiednio jego portfelem.
chodzilo mi o probe olejowa, :bigok:



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

1.9 115KM stuka i dymi na zimnym silniku

Post autor: pironet » wt sty 14, 2014 20:54

Nie bardzo rozumiem tematu i tego gdybania,wniosek moim zdaniem jest prosty,widać róznicę ciśnienia i nie wiem zbytnio co ma do tego wtrysk??Na 3 cylindrze jest słabsze sprężanie i tu trzeba szukać przyczyny zawór,korba itd.Wtrysk nie ma z tym nic wspólnego.Co do próby olejowej też bym sobie podarował,głowica out i po problemie,dawno juz był bys po naprawie.Tak na marginesie ciekaw jestem co to za mechanik który widzi taki pomiar cisnien i stwierdza uszkodzony wtrysk


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 75 gości