Naprawiłem paski ogrzewania przy pomocy kleju Elpox 15. Gdy włączam ogrzewanie jako pierwsze zaczynają grzać miejsca klejenia i tworzy się naokoło nich punkt (grzeją najmocniej), następnie zaczynają grzać ścieżki. Naprawiane ścieżki rozgrzewają się tak samo jak inne i grzeją mniej więcej z taką samą mocą.
Niepokoi mnie to punktowe grzanie w miejscu klejenia, nie zaszkodzi to szybie na dłuższą metę?
Naprawa ogrzewania tylnej szyby - grzanie punktowe
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Naprawa ogrzewania tylnej szyby - grzanie punktowe
nic się niestanie możesz dać grubszą warstwę tego kleju
Naprawa ogrzewania tylnej szyby - grzanie punktowe
Grubszą? Nie będzie wtedy jeszcze mocniej grzać w tym miejscu? Ja myślałem żeby ją zetrzeć trochę papierem ściernym...
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Naprawa ogrzewania tylnej szyby - grzanie punktowe
myślę że to zachowa się jak z przewodem cieki przewód nagrzewa się szybciej a grubszy wolniej ale jak by nie było nic się nie stanie z szybą
Naprawa ogrzewania tylnej szyby - grzanie punktowe
A ja z kolei myślałem odwrotnie - więcej pasty = większy opór = więcej ciepła, zwróć uwagę jak cienkie są oryginalne paski. Najpierw spróbuję zeszlifować, później najwyżej nakleję więcej.
Najważniejsze, że szybie nic się nie stanie, bo czytałem gdzieś, że może pęknąć, jeśli punktowo się grzeje za mocno.
Najważniejsze, że szybie nic się nie stanie, bo czytałem gdzieś, że może pęknąć, jeśli punktowo się grzeje za mocno.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Naprawa ogrzewania tylnej szyby - grzanie punktowe
tyle że paski mają inną konsystencje i nie zrobisz tak że będzie idealnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości