Witam
Czy znacie jakieś sposoby na zabezpieczenie przewodów przy module komfortu aby nie śniedziały a w najgorszym wypadku nie kruszyły się? Na wakacjach przygotowałem sobie autko do zimy, poprawiłem połączenia które budziły wątpliwości. Połączenia skręciłem, zalutowałem, polakierowałem, koszulka termokurczliwa i dalej problem. Przewód od sterowania znów się ułamał. Stare połączenia były chyba jakoś zaciskane. Troszkę to chyba nie przemyśleli kładąc tak połączone przewody w miejscu gdzie występuje wilgoć. Może ktoś z was ma jakiś patent na połączenie przewodów bo skręcenie większej liczby mija się z celem.
Moduł komfortu - zaśniedziałe przewody
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Moduł komfortu - zaśniedziałe przewody
W B5 niestety to częsta historia...może kup na szrocie ucięte wtyczki (z kawałkami kabli), na spokojnie w domu doprowadź je do ładu i później podmień w aucie odcinając te stare. W kupionych wiadomo, że też może być podobnie...ale z dwóch kompletów na pewno coś poskładasz żeby to miało ręce i nogi
Moduł komfortu - zaśniedziałe przewody
Qto
Wtyczka jest w porządku, choć nie powiem, z nią tez miałem na początku kłopoty. Główny problem to łączenie przewodów z wtyczki od modułu z tymi głównymi przewodami w splocie. Nie mam pomysłu jak to sprawnie połączyć i zabezpieczyć przed śniedzeniem.
Wtyczka jest w porządku, choć nie powiem, z nią tez miałem na początku kłopoty. Główny problem to łączenie przewodów z wtyczki od modułu z tymi głównymi przewodami w splocie. Nie mam pomysłu jak to sprawnie połączyć i zabezpieczyć przed śniedzeniem.
Moduł komfortu - zaśniedziałe przewody
Połącz je kostkami takimi skręcanymi , używają je elektrycy przy prądzie na 220V , ja właśnie tak robię w z tymi przewodami w passacie .A zabezpieczam moduł w ten sposób ze już go nie montuje w starym miejscu , tylko montuje go w lewym słupku na wysokości listwy zasilającej ,oczywiście obudowy nie zakładam .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Moduł komfortu - zaśniedziałe przewody
jeryk10
A to połączenie mi się nie wykruszy? Przytałoby mi się coś aby zabezpieczyć połączenie, coś typu koszulka termokurczliwa, które nie dopuści wilgoci do odizolowanego przewodu.
A to połączenie mi się nie wykruszy? Przytałoby mi się coś aby zabezpieczyć połączenie, coś typu koszulka termokurczliwa, które nie dopuści wilgoci do odizolowanego przewodu.
Moduł komfortu - zaśniedziałe przewody
Tak koszulki są wskazane .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości