Temperatura pracy TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 460
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
- Lokalizacja: Wysoka/Wrocław
Temperatura pracy TDI
czyli trzeba mierzyć przed montażem. Dobrze wiedzieć. (ja jeżdżę na zamienniku, oszukuje o 10 stopni - wskazówka stoi przed 80) ale mi to nie robi różnicy
Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.
Temperatura pracy TDI
Są różne wartości, żeby mierzyc ten czujnik:
tu są wartości dla czujnika temperatury od strony silnika, który jest odpowiedzialny za przekazywanie temp. do sterownika. Przy czym jego trzeba mierzyć na zakresie 20k. ( u mnie było 4150 - czyli obwód dobry)
A tutaj są wartości dla pinów, które odpowiedzialne są za wskazania na liczniku (2 i 4):
Najlepiej mierzyc na zakresie 2k (w moim przypadku było to poza zakresem i musiałem przestawic na 20k, gdyż u mnie pokazywało 4900 - czyli obwód zyebany )
W drugim, starym czujniku było tak, że obwód, który idzie na zegary pokazywał 1552 przy temp. zewn. 10 stopni - czyli wskaźnik okej, ale obwód od sterownika pokazywał przy tej samej temp zewn. 0.4 - czyli nie sprawny i to już mi wywalało jako błąd czujnika G62 po podpięciu VAGa.
Podziękowania dla mistrza hayperekpo za podesłanie tabelek, wyjaśnienie co, ile i jak.
tu są wartości dla czujnika temperatury od strony silnika, który jest odpowiedzialny za przekazywanie temp. do sterownika. Przy czym jego trzeba mierzyć na zakresie 20k. ( u mnie było 4150 - czyli obwód dobry)
A tutaj są wartości dla pinów, które odpowiedzialne są za wskazania na liczniku (2 i 4):
Najlepiej mierzyc na zakresie 2k (w moim przypadku było to poza zakresem i musiałem przestawic na 20k, gdyż u mnie pokazywało 4900 - czyli obwód zyebany )
W drugim, starym czujniku było tak, że obwód, który idzie na zegary pokazywał 1552 przy temp. zewn. 10 stopni - czyli wskaźnik okej, ale obwód od sterownika pokazywał przy tej samej temp zewn. 0.4 - czyli nie sprawny i to już mi wywalało jako błąd czujnika G62 po podpięciu VAGa.
Podziękowania dla mistrza hayperekpo za podesłanie tabelek, wyjaśnienie co, ile i jak.
Temperatura pracy TDI
Dla zaspokojenia drażniącego mnie wskazywania dzisiaj zakupiłem nowy czujnik, na miejscu go przemierzyłem, sprawdziłem - wskazania jak należy, więc do garażu, wymianka, VAG, jazda próbna i w końcu jest tak jak byc powinno! Na VAGu temperatura była wyższa o ~ 5-7 stopni niż temperaturą ze zbiorniczka ( VAG pokazywał 80 stopni, a w zbiorniczku był już trochę chłodniejszy płyn - 74 stopnie). W obu grupach wskazania jednakowe !!
-
- Użytkownik
- Posty: 460
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
- Lokalizacja: Wysoka/Wrocław
Temperatura pracy TDI
jak w 4 zbiorniczek jest jak w 3 to ta temperatura mnie nie dziwi - zobacz jakiej średnicy jest wężyk którym dochodzi płyn - przepływ przez zbiorniczek jest zdecydowanie mniejszy za tym idzie ilość ciepła dostarczanego z nowym płynem.
Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.
Temperatura pracy TDI
poza tym czujnik temp jest na króćcu na glowicy. Bezposrednio plyn chlodzacy goracy po odebraniu ciepla z glowicy idzie przez czujnik temp. Juz ciepej jak tam to nie bedzie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Temperatura pracy TDI
No wiem wiem, chodzilo mi tylko o to zeby zobrazowac mniej wiecej roznice w temperaturach - na czujniku i w zbiorniczku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 38 gości