Zerwany gwint w gnieździe świecy żarowej Golf V 1.9 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zerwany gwint w gnieździe świecy żarowej Golf V 1.9 TDI
W sumie tak można i na sucho i o wiele prościej. Co do osiowości to sprawdziłyby się frezy czołowe od wiertnicy do metalu ( http://www.uniweld.com.pl/image_func.ph ... xwidth=220" onclick="window.open(this.href);return false; mają osiowo otwór o średnicy ok,6 mm),tylko tu musiałby już dorobić prowadnice.
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Zerwany gwint w gnieździe świecy żarowej Golf V 1.9 TDI
wiertarka magnetka + frez palcowy na wymiar i duzo cierpliwości
a najlepiej oddać ludziom co sie tym zajmują
a najlepiej oddać ludziom co sie tym zajmują
Zerwany gwint w gnieździe świecy żarowej Golf V 1.9 TDI
Dziękuję Panowie za pomoc, szczególnie @arka10 za instrukcje telefoniczną.Zamówiłem zestaw do naprawy gwintu z Allegro,koszt z przesyłką 55zł więc nie drogo.Na razie czekam aż przesyłka dotrze.Napisze jak już będzie po zabiegu;)
Do siego roku życzę!
Do siego roku życzę!
Zerwany gwint w gnieździe świecy żarowej Golf V 1.9 TDI
Witam.
Zestaw dotarł.Oczywiście nie obyło się bez problemów.Po pierwsze wiertło i gwintownik z zestawu są za krótkie.Na szczęście udało mi się wykombinować tak żeby je przedłużyć.Rozwiertałem najpierw 10-tką później 10,5 ,ale według mojego oka to lekko zeszło.Ważne że świece dało się wkręcić.Gdy już myślałem że wszystko ok to przy dokręcaniu drugiej świecy urwał się gwint w drugim gnieździe.Więc powtórka z rozrywki..
Świece wkręcone silnik działa, ale mam pytanie jak sprawdzić szczelność tych świec,skąd wiadomo czy siedzą szczelnie w gniazdach? czy przy nieszczelności powinno być widoczne jakieś pocenie się przy gnieździe świecy ?
Zestaw dotarł.Oczywiście nie obyło się bez problemów.Po pierwsze wiertło i gwintownik z zestawu są za krótkie.Na szczęście udało mi się wykombinować tak żeby je przedłużyć.Rozwiertałem najpierw 10-tką później 10,5 ,ale według mojego oka to lekko zeszło.Ważne że świece dało się wkręcić.Gdy już myślałem że wszystko ok to przy dokręcaniu drugiej świecy urwał się gwint w drugim gnieździe.Więc powtórka z rozrywki..
Świece wkręcone silnik działa, ale mam pytanie jak sprawdzić szczelność tych świec,skąd wiadomo czy siedzą szczelnie w gniazdach? czy przy nieszczelności powinno być widoczne jakieś pocenie się przy gnieździe świecy ?
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Zerwany gwint w gnieździe świecy żarowej Golf V 1.9 TDI
czy posmarowałeś smarem miedziowym
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Re: Zerwany gwint w gnieździe świecy żarowej Golf V 1.9 TDI
Nie posmarowałem bo nie miałem, jutro pojade do motoryzacyjnego.Tylko troche strach będzie ruszać te świece teraz.ciacho840 pisze:czy posmarowałeś smarem miedziowym
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Zerwany gwint w gnieździe świecy żarowej Golf V 1.9 TDI
strach to będzie za kilka lat je odkręcićRobert 38 pisze: troche strach będzie ruszać te świece teraz.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 94 gości