Wyciek ze skrzyni - uszczelniacz od strony dluzszej polosi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Wyciek ze skrzyni - uszczelniacz od strony dluzszej polosi
Czy wymiana tego uszczelniacza wymaga demontazu skrzyni? Czy wystarczy wyjac poloske z przegubem.
I pytanie bonusowe: gdzie jest ten wlew oleju do skrzyni bom slepy.
I pytanie bonusowe: gdzie jest ten wlew oleju do skrzyni bom slepy.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Wyciek ze skrzyni - uszczelniacz od strony dluzszej polosi
bradley, wymieniaj od razu oba. To się różnie wypinało, nie wiem jak dokładnie w Twojej skrzyni. Musisz odkręcić półoś. We flanszy powinno być zabezpieczenie, wóczas wyciąga się samą flanszę i można wymieniać simering.
Później zobacze w ETKA jak to dokładnie wygląda dla Twojej skrzyni.
Korek wlewowy jest na klucz imbus 17, trudno go ominąć.
Później zobacze w ETKA jak to dokładnie wygląda dla Twojej skrzyni.
Korek wlewowy jest na klucz imbus 17, trudno go ominąć.
Wyciek ze skrzyni - uszczelniacz od strony dluzszej polosi
wyjać uszczelniacz to nie mosisz skrzyni wydzierać.Tylko odkrecic 6imbusów od przgubu wew oraż to dużą nakretke piasty koła,wtedy półoś ma ci wyjść dołem pod autem bez rozpinania sworznia.I teraz masz dwie opcje na mocowanie flanszy normalne czyli bezproblemowe na srubke imbusowa w srodku po zdjeciu przegubu badz na pierścien typu seger bez oczek to troche gorzej sie sciaga i zaklada.A oleju ci tam kapnie nie duzo.A wlaw powinien byc gdzie s tutaj
- MlodyR1
- USA maniak
- Posty: 220
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 19:17
- Lokalizacja: Korfantów ONY okolice new york
Wyciek ze skrzyni - uszczelniacz od strony dluzszej polosi
dokładnie jak kolega wyżej napisał tylko ze mogą byc kielich na dwa rodzaje montowane albo na srube albo na wcisk czyli wtedy młotek zwrotny i napieramy do skrzyni przychodzi olej 75w90 około 2l ja zawsze leje 2.5 poniewaz miałem już kilka sytuacji ze padał 5 bieg bo nie był smarowany dobrze
Mój kochany vw http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=446434" onclick="window.open(this.href);return false;
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Wyciek ze skrzyni - uszczelniacz od strony dluzszej polosi
Ok. Bede dzialal, w krotce.
A wlew oleju jesli jest na duzego imbusa to mam z przodu skrzynki (patrzac na przod samochodu) mniej wiecej w polowie wysokosci obudowy skrzynki.
A wlew oleju jesli jest na duzego imbusa to mam z przodu skrzynki (patrzac na przod samochodu) mniej wiecej w polowie wysokosci obudowy skrzynki.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- MlodyR1
- USA maniak
- Posty: 220
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 19:17
- Lokalizacja: Korfantów ONY okolice new york
Re: Wyciek ze skrzyni - uszczelniacz od strony dluzszej polo
dokładnie to jest tobradley pisze:Ok. Bede dzialal, w krotce.
A wlew oleju jesli jest na duzego imbusa to mam z przodu skrzynki (patrzac na przod samochodu) mniej wiecej w polowie wysokosci obudowy skrzynki.
Mój kochany vw http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=446434" onclick="window.open(this.href);return false;
Wyciek ze skrzyni - uszczelniacz od strony dluzszej polosi
klucz do oleju wyglada jak łebek śruby 10(na klucz 17)a nie wiem jaki to jest nr imbusa musisz se srube przylozyc jako przymiar pozdro
Re: Wyciek ze skrzyni - uszczelniacz od strony Kierowcy Lewa
Witam. Jestem świeżo co po naprawie skrzyni biegów w Renault Master 2006r 2,5dci 150km wymieniłem synchronizator 1i 2 5 bigu atak i pare łożysk .Przy montażu nie wymieniłem na nowe nestety simeringów półosi . Dzis mechanik stwierdził ze z lewa półos od kierowcy ma za duzy luz i jest wyciek oleju przy skrzyni biegów mechanik uważa ze cos zostało zle złożone bądz nie wymienione np satelitki w skrzyni stąd ten luz i wyciek na półosi radzi zrzucic skrzynie i ja rozberać . A wy co radzicie ? skąd może byc ten luz za duzy i wyciek z simeringu tylko ? aha na zdjeciach patrz wyżej półosi przychodzą platikowe objemiki ja miałem taką ale byla pęknieta wiec mechanik jej nie założyczyto ma jakiś wpływ ?
Wyciek ze skrzyni - uszczelniacz od strony dluzszej polosi
Nie chcę zakładać nowego tematu więc przypnę się tutaj
Również mam problem z wyciekiem od strony dłuższej półosi.
Z tą różnica, że wyciek pojawił się pomiędzy obudową skrzyni, a tą zieloną tuleją (nr.6 na rysunku) w którą wchodzi uszczelniacz.
W etce niestety nie znalazłem żadnych nr tego elementu.
Miał ktoś podobny problem?
Również mam problem z wyciekiem od strony dłuższej półosi.
Z tą różnica, że wyciek pojawił się pomiędzy obudową skrzyni, a tą zieloną tuleją (nr.6 na rysunku) w którą wchodzi uszczelniacz.
W etce niestety nie znalazłem żadnych nr tego elementu.
Miał ktoś podobny problem?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- areczek0000000
- Gadatliwa bestia
- Posty: 630
- Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12
Wyciek ze skrzyni - uszczelniacz od strony dluzszej polosi
Wywal stary i załóż nowy simering będzie ok.Po prostu olej wycieka międzi flaszą a simeringiem i tam sobie zacieka.
Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/
https://auto-doctorek.jimdo.com/
Wyciek ze skrzyni - uszczelniacz od strony dluzszej polosi
Uszczelniacz jest nowy i nie ma na nim żadnych śladów przecieku. Skrzynia była szkiełkowana więc idealnie widać skąd cieknie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości