Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
pitru
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
- Lokalizacja: Bartoszyce
Post
autor: pitru » pn paź 18, 2010 09:21
t0mal pisze:Nie baw się w to tylko wymień ośkę gazu na inną, ta co siedzi u Ciebie ma pewnie ramię o dł 19mm czyli jest najkrótsza - załóż taką z dźwignią 21 albo 25mm
wtedy dopiero będzie efekt. Dobrze jakbyś miał swoją na wzór bo są różne długości.
A w jakich pompach były takie długie dźwignie?
Ja musiałem coś sknocić przy modzie, bo silnik nie jest w stanie utrzymać np 1800obr, tak od 1500 sam rwie się na 2500 i nie chce inaczej. Trochę mnie to pieni, bo to jest zakres obrotów przy jeździe po mieście przy wolnym schodzeniu z obrotów w tym zakresie szarpie silnikiem. Podłożyłem podkładki pod sprężynę na jakieś 2,5 mm. Co mogłem spartolić? Regulowałem z 10 razy ośkę i albo sam sie wkręca na max rpm, albo wolno schodzi z obrotów.... zawsze coś
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
-
dediql
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz paź 17, 2010 13:31
- Lokalizacja: Kutno
Post
autor: dediql » pn paź 18, 2010 22:53
No cóż nie mam dostępu do innych osi. Przestawiłem o jeden ząbek i już jest lepiej bo moge wcisnąć pedał do końca ale teraz jest troche przymulony i spadły mu obroty. Myślę że jak dodam mu troche dawki to powinno dać efekt poprzedniego ustawienia dźwigni tyle że bez tego spadku mocy pod koniec chyba że się myle to mnie poprawcie.
Dołączam się do pytania w jakich pompach są takie dłuższe dźwignie? Może gdzieś taka znajde. U jednego pompiarza za nówke z wymianą tulejki i oringu krzyknoł 200 zł a u drugiego za idealną używke (jak to on stwierdził "prawie dziewicza") + wymiana tulejki i oringu 100zł. Wiecie gdzie można się zaopatrzeć w taką źwignie oprucz pompiarza?
pitru, a zdejmowałeś tą środkową sprężynkę?
-
pitru
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
- Lokalizacja: Bartoszyce
Post
autor: pitru » pn paź 18, 2010 23:26
dediql pisze:
pitru, a zdejmowałeś tą środkową sprężynkę?
Nie wyciągałem sprężyny, wszystko zostało + 2,5-2,8mm podkładek pod długą sprężynę. Dopóki nie pozbieram gratów do przesiadki na pompę td 11mm, chyba usunę tego moda, bo nie mam na razie czasu na regulacje a jazda z takim szarpaniem to żadna przyjemność. Poza tym widzę, że puki co 1Z nie chce kręcić się za wysoko w porównaniu do aaz.
Ostatnio zmieniony wt paź 19, 2010 09:08 przez
pitru, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
-
t0mal
- VW Baron
- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: t0mal » wt paź 19, 2010 08:37
pitru, dołóż trzecią sprężynkę i upewnij się że wspornik pompy się nie poluzował
-
pitru
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
- Lokalizacja: Bartoszyce
Post
autor: pitru » wt paź 19, 2010 10:46
t0mal,
pitru pisze:Nie wyciągałem sprężyny, wszystko zostało + 2,5-2,8mm podkładek pod długą sprężynę
Zrobiłem jak było w poradzie
dawida 018 na bolcu są 3 sprężynki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100486" onclick="window.open(this.href);return false; Pompa dokręcona jak należy
widocznie coś spartoliłem, jak siedział jeszcze aaz to tez za wysoko nie kręcił może do 4000-max 4500 podczas jazdy.
Może problemem w mojej pompie jest zawór n108?
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
-
dediql
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz paź 17, 2010 13:31
- Lokalizacja: Kutno
Post
autor: dediql » wt paź 19, 2010 12:17
Dzisiaj dołożyłem mu pół obrotu dawki wyregulowałem obroty i jeździ całkiem przyjemnie jak na poprzednim ustawieniu dźwigni jednak znowu odcina paliwo!!!!
Jak bede wymianiał tulejke i oring to dołoże jeszcze jedną podkładke 1 mm i się okaże!
-
dediql
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz paź 17, 2010 13:31
- Lokalizacja: Kutno
Post
autor: dediql » ndz paź 31, 2010 13:37
piori pisze:A zawór bezpieczeństwa w kolektorze ssącym masz zablokowany?
Sprawa się wyjaśniła! Właśnie ten zawór był winowajcą całego zamieszania z ciśnieniem. Dzisiaj go zatkałem ładuje do około 1,1bara. Dzieki za podpowiedź.
-
Bartej91
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: wt gru 31, 2013 06:11
Post
autor: Bartej91 » wt gru 31, 2013 06:29
Panowie potrzebuje pomocy na temat tego zaworu na ssącym w ktorym on jest mniej wiecej miejscu i jak go zaslepic ? Jestem w trakcie gov moda i
nie wiem juz co moze byc auto nie chce wgl odpalic rozbieralem gore juz ze 10 razy ustawialem oske wzgledem znakow i inaczej ale dalej nic..
-
bartek18150
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:11
- Lokalizacja: Mojsławice- lubelskie
-
Kontakt:
Post
autor: bartek18150 » czw sty 02, 2014 23:52
Kolego Zawor na kolektorze ssacym nie ma nic do odpalenia. cos sknociles
-
arwam
Post
autor: arwam » pt sty 03, 2014 00:02
Bartej91 pisze: Jestem w trakcie gov moda i
nie wiem juz co moze byc auto nie chce wgl odpalic rozbieralem gore juz ze 10 razy ustawialem oske wzgledem znakow i inaczej ale dalej nic..
sprawdzić napięcie na elektro zaworze, a jak jest to podejrzewam że spadła sprężynka regulacji obrotów jałowych chociaż może nie. bo powinien przy "dodaniu gazu" zagadać, jak ustawiłeś śrubę od dawki, i co konkretnie rozkręcałeś? czy tylko rzuciłeś górę i ścisnąłeś długą sprężynkę?
-
Bartej91
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: wt gru 31, 2013 06:11
Post
autor: Bartej91 » pt sty 03, 2014 12:48
Napięcie na elektrozaworze jest tak ścisnąłem ok 3 mm dłuższą sprężynkę. Oska ustawiona tak ja na znakach dawka też mniej więcej wszystko tak jak było kręcę kręcę i nic odejmowałem dodawałem podkładki z ośką też kombinowalem. Zastanawia mnie jedno wg porady na zdjeciach w tamtej pompie są 3 spreżyny na bolcu a ja w moim aaz mam tylko 2 może dołożyć tą 3 na końcu ?
-
arwam
Post
autor: arwam » pt sty 03, 2014 15:00
a założyłeś dodatkową z boku od regulacji biegu jałowego?
jak ona nie jest założona to pompa odezwie się tylko podczas kręcenia rozrusznikiem przy gazie w podłodze,
no i pytanie jak ustawiłeś śrubę od dawki?
-
bartek18150
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:11
- Lokalizacja: Mojsławice- lubelskie
-
Kontakt:
Post
autor: bartek18150 » sob sty 04, 2014 00:06
Bartej91 pisze:są 3 spreżyny na bolcu a ja w moim aaz mam tylko 2 może dołożyć tą 3 na końcu
Tutaj moze wogule dzwigni nie być a auto ma palić, wazna jest sruba regulacji dawki. Sprawdz czy elektrozawor cyka.
A wogule to pompa ciagnie paliwo?
Jak zakładałeś gure to srubę od dawki miałes wykreconą??
wrzuc moze jakies foto czy cos z tego co tam masz...
-
filipesku93
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw lis 21, 2013 18:47
Post
autor: filipesku93 » wt sty 07, 2014 19:56
od Bartej91: mam mały dylemat otóż w pompie tdi którą jest dawca bardzo ciężko i topornie wchodzi tłokorozdzielacz do środka tej pompy jeśli już wejdzie to przekrecenie nim na lewo bądz prawo jest prawie ze nie możliwe zaś tłokorozdzielacz z 9mm rusza się w środku bez problemu foto 1
http://www.fotosik.pl/pok...dac82a05f7.html
Jest możliwe że tłoko rozdzielacz jest minimalnie skrzywiony i to udrudnia poruszanie mu się w srodku pompy? foto 2
http://www.fotosik.pl/pok...61f5f5ddab.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości