Nie pali na wszystkie cylindry.

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hit91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw sty 02, 2014 17:09

Nie pali na wszystkie cylindry.

Post autor: hit91 » czw sty 02, 2014 18:12

Witam,
problem jest taki, że auto nie pali na wszystkie cylindry (podejrzewam) tak jak w temacie, ale napiszę w jakich okolicznościach to się stało. Na forum nic podobnego nie znalazłem.
Jechałem ostatnio swoim golfem i coś zaczęło jakby stukać lekko ale po chwili przestało. Potem po jakimś czasie znowu nim jechałem i znowu zaczęło stukać i nagle zaczął tak dziwnie głośno chodzić, stracił moc praktycznie. Jakos dokulałem się do domu i sprawdziłem kable WN ale w mojej ocenie wyglądały normalnie. Pytanie jest takie czy ktoś miał podobny problem i mógłby zalecić od czego konkretnie zacząć sprawdzenie zapłonu. Wiem, że należy przede wszystkim sprawdzić świece ale jeszcze tego nie zrobiłem bo nie bardzo miałem kiedy. dziwi mnie tylko, że stało się to podczas jazdy i to tak stopniowo, dlatego w ogóle pytam bo może ktoś będzie wiedział po takich "objawach" co może być przyczyną. Znalazłem w internecie temat podobny gdzie było napisane że wymiana kopułki świec i kabli i tak nie pomogła. dodam jeszcze, że mam w nim instalację gazową ale to nie ma znaczenia bo na benzynie i gazie objawy są takie same. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Nie pali na wszystkie cylindry.

Post autor: stonefree » pt sty 03, 2014 09:10

zmierz ciśnienie sprężania na gorącym silniku



hit91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw sty 02, 2014 17:09

Nie pali na wszystkie cylindry.

Post autor: hit91 » sob sty 04, 2014 11:10

Witam ponownie,
zanim udałem się zmierzyć ciśnienie sprawdziłem przewody, kopułkę, świece i wszystko było ok. W międzyczasie spotkałem znajomego mechanika, który się temu przyjrzał i stwierdził to co chyba chciałeś zasugerować - winna jest uszczelka pod głowicą. Także temat do zamknięcia. Dziękuję :-)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości