1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

damiano650
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob kwie 21, 2012 21:45
Lokalizacja: Pajęczno

1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km

Post autor: damiano650 » sob maja 12, 2012 19:59

Dołącze sie do tematu mam taki sam problem silnik 1.6 td 70km, gdy go kupiłem to spalanie miał za wysokie, po krótkim czasie padła mi pompa wtryskowa wymieniłem na drugą spalanie miałem w granicach 8-10l. Zmieniłem wtryski z innego silnika troche pomogło lecz mało ok 8l miasta czy trasa tak samo. Kopci tylko jak wcisne gaz w podłoge to lekką chmurke puści. Mam do ustawienia kąt wtrysku na zimnym pali dobrze lecz po odpaleniu przez chwile pracuje jak by wypadały zapłony po chwili jest ok i gdy jest ciepły i troche postoi to ciężko pali, moc ma ok. Filtr paliwa i powietrza zmieniony co moge jeszcze sprawdzić?



Awatar użytkownika
JaskoDZA
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 680
Rejestracja: pt gru 07, 2012 17:27
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie/Ciepłowody

1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km

Post autor: JaskoDZA » wt gru 24, 2013 18:47

Witam. Mam pytanie taki z ciekawości. Remontowałem silnik w swoim 1.6d można powiedzieć że cały oprócz pierścieni na tłokach. Oddałem tak że to regeneracji pompe(bosh) + wtryskiwacze. Golfik teraz naprawde ładnie pracuje ale mam wrażenie że jakby więcej palił... Czy jest możliwe to że gościu co remontował mi pompe wtryskową zwiększył dawkę paliwa czy coś? Jeśli tak to prosze o porade jak ją ustawić żeby autko paliło jak najmniej:)
Mocy teraz mu nie brakuje i szczerze mówiąc pokonałem w malutkim wyścigu golfa 1.6td więc dziwne:)
Prosze też o porade odrazu jak zmniejszyć obroty bo teraz jak się zagrzeje to jest równy 1000 a powinno być 850:) Jeśli się myle to prosze o korektę:)

Dodam również że auto praktycznie nie kopci chyba że dam mu do końca tzn 5tyś obrotów wtedy puści lekki dymek ale to chyba normalne, auto na ciepłym i zimnym silniku odpala bardzo dobrze.
Wesołych świąt:)



Awatar użytkownika
jozeph32
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 13:51
Lokalizacja: lubelskie

1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km

Post autor: jozeph32 » wt gru 24, 2013 23:15

viewtopic.php?t=101123" onclick="window.open(this.href);return false; :bigok:


Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
JaskoDZA
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 680
Rejestracja: pt gru 07, 2012 17:27
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie/Ciepłowody

1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km

Post autor: JaskoDZA » ndz gru 29, 2013 13:04

Ok jak obroty miałem na poziomie 1000 to zmniejszyłem tylko dawkę paliwa na pompie i zrobiłem praktycznie pół obrotu zanim obroty spadły:) Ustawiłem je na około 900 i zobaczymy jakie spalanie teraz będzie:)

Ps. Jak bym chciał jeszcze zmniejszyć dawkę to jak odkręce jeszcze to obroty ją około 800-750. Mam pytanie czy mogę ustawić je na poziom około 600 + delikatnie w kabinie podciągnąć przyśpieszacz żeby było na 900 obrotach w jak będe jechał to przyśpieszać wyłączyć?
Zależy mi na jak najmniejszym spalaniu bo robie dużo km:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 122 gości