Problem z tyłem - luz na sprężnie, pytanie o podwyższenie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Problem z tyłem - luz na sprężnie, pytanie o podwyższenie
Witam
Niedawno zakupiłem do swojej czwórki zawieszenie obniżające 40/55 mm.
Niestety tył nadal był zbyt wysoko
dlatego postanowiłem poszukać innych sprężyn, trafiłem na używane sportowe sprężyny z Golfa GTI
Auto usiadło mi tak...
W tym momencie pojawiły sie 2 problemy
Spręzyny są tak krótkie że po podniesieniu auta nie ma napięcia głownego na sprężynie i po prostu się zsuwają...
Czytałem gdzieś że można jakoś podregulowac tuleje w belce i będzie wtedy ok
Jeżeli to prawda to możecie mi to jakoś dokładnie opisać krok po kroku
A druga sprawa to czy moge jakoś podnieść tył o 2- 3 cm bo jak narazie przód jest wyżej i nie wygląda to fajnie
są jakieś patenty lub metody?
Tak wyglądało auto na obniżeniu FK 40mm z tyłu...
Dlatego musicie mnie zrozumieć
Niedawno zakupiłem do swojej czwórki zawieszenie obniżające 40/55 mm.
Niestety tył nadal był zbyt wysoko
dlatego postanowiłem poszukać innych sprężyn, trafiłem na używane sportowe sprężyny z Golfa GTI
Auto usiadło mi tak...
W tym momencie pojawiły sie 2 problemy
Spręzyny są tak krótkie że po podniesieniu auta nie ma napięcia głownego na sprężynie i po prostu się zsuwają...
Czytałem gdzieś że można jakoś podregulowac tuleje w belce i będzie wtedy ok
Jeżeli to prawda to możecie mi to jakoś dokładnie opisać krok po kroku
A druga sprawa to czy moge jakoś podnieść tył o 2- 3 cm bo jak narazie przód jest wyżej i nie wygląda to fajnie
są jakieś patenty lub metody?
Tak wyglądało auto na obniżeniu FK 40mm z tyłu...
Dlatego musicie mnie zrozumieć
Problem z tyłem - luz na sprężnie, pytanie o podwyższenie
A to nie są przypadkiem spręzyny od gwintu?
Żadna regulacja nic tu nie da - możesz albo dołożyć piankowych odbojów i na nich posadzić samochód (co jednak nie jest najlepszym pomysłem, ale stosunkowo prostym i tanim) albo dotoczyć (alu/stal) podkładki dystansowe pod spód sprężyny.
Ładny kolor
Żadna regulacja nic tu nie da - możesz albo dołożyć piankowych odbojów i na nich posadzić samochód (co jednak nie jest najlepszym pomysłem, ale stosunkowo prostym i tanim) albo dotoczyć (alu/stal) podkładki dystansowe pod spód sprężyny.
Ładny kolor
Problem z tyłem - luz na sprężnie, pytanie o podwyższenie
dzięki, na wiosne biore się za auto
Na forum znalazłem taki wpis
Shmatan o to mi chodziło wcześniej, rozumiem że to nie pomaga w wyeliminowaniu luzu na sprężynach
Za tydzień mam przegląd i chciałem się jakoś z tym uporać
Mogłbyś mi polecić jakąś podkładke pod sprężyny pod mk iv
Tutaj znalazłem takie coś będzie pasować?
http://allegro.pl/gumy-podwyzszajace-po ... 10938.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Na forum znalazłem taki wpis
viewtopic.php?f=77&t=351441" onclick="window.open(this.href);return false;tak samo zrobiliśmy u kolegi brz i jeździło się normalnie - latająca sprężyna nie przeszkadzała.
Polecałbym luzowanie tuleji w belce przy takim zmienianiu obniżenia! odkręcamy o pare obrotów, opuszczamy samochód kołami na klocki i dokręcamy
Shmatan o to mi chodziło wcześniej, rozumiem że to nie pomaga w wyeliminowaniu luzu na sprężynach
Za tydzień mam przegląd i chciałem się jakoś z tym uporać
Mogłbyś mi polecić jakąś podkładke pod sprężyny pod mk iv
Tutaj znalazłem takie coś będzie pasować?
http://allegro.pl/gumy-podwyzszajace-po ... 10938.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z tyłem - luz na sprężnie, pytanie o podwyższenie
Nie chodzi o gumy (chyba że są dobrze dopasowane), ale o wytoczenie na tokarce z walca dopasowanej podkładki pod wymiar mocowania na belce i wymiar sprężyny.
Nie - luzowanie tulei nic Ci tu nie da, ale i tak powinieneś to zrobić jeżeli zmieniasz wysokość samochodu
Nie - luzowanie tulei nic Ci tu nie da, ale i tak powinieneś to zrobić jeżeli zmieniasz wysokość samochodu
- alien171
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 14:44
- Lokalizacja: Radomsko/Gliwice
- Kontakt:
Problem z tyłem - luz na sprężnie, pytanie o podwyższenie
Moze jak by dokupic albo dorobic gdzies sama regulacje do sprężyn od tego gwintu to wtedy byś go podregulował. a to że spreżyna nie posiada napiecia to pewnie wina amortyzatora bo ma za duży skok do tych spreżyn
Problem z tyłem - luz na sprężnie, pytanie o podwyższenie
Wiecie może czy jest gdzieś możliwość dokupienia samego gwintu do sprężyn?
- alien171
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 14:44
- Lokalizacja: Radomsko/Gliwice
- Kontakt:
Problem z tyłem - luz na sprężnie, pytanie o podwyższenie
chyba jedyna opcja to poszukiwanie jakiegoś zdekompletowanego na aukcjach albo zapytać czy nie dorobiłby jakiś ślusarz tylko pytanie ile będzie chciał za dorobienie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości