1.6ABU nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6ABU nie odpala
Dokładnie plecionka, popalone kable minusowe też domostkuj nie popalonymi, do tego spróbuj na silnik podać minus z aku - jak wtedy odpali to wina minusa na silniku. Co do kompa to mało się znam ale wygląda ok, obroty 800 lambda ok 1, temp ok
nasze auta są stare, te punkty masowe po 15-20 latach mają prawo skorodować i nie przewodzić jak trza, wtedy nie ma szans na dobrą iskrę
nasze auta są stare, te punkty masowe po 15-20 latach mają prawo skorodować i nie przewodzić jak trza, wtedy nie ma szans na dobrą iskrę
Re: 1.6ABU nie odpala
Chodzi o tą plecionkę??? Idzie dokupić osobno taki przewód? A i najważniejsze pytanie : w którym miejscu przy silniku ma być przykręcona??rysiektr pisze:Chodzi tutaj o masę cewki iskrowej. Taka plecionka płaska od śruby do której jest przykręcona cewka do masy silnika.
1.6ABU nie odpala
Kolego pierwsze pytanie czy jak kręcisz rozrusznikiem to czy Ci kontrolki na desce rozdzielczej przypadkiem nie gasną? Najlepiej to wrzuć wsteczny i sprawdź czy jak kręcisz rozrusznikiem to czy światło wstecznego gaśnie czy świeci. jak gaśnie to znaczy że masz zepsutą kostkę stacyjki i jak wszystkie kontrolki na desce rozdzielczej gasną a silnik nie zapala to także wina kostki ponieważ ładowanie i olej powinno zgasnąc dopiero po odpaleniu silnika. Przerabiałem już taki sam przypadek kostka jest nie droga koszt od 12 do 50zl za nowa.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
1.6ABU nie odpala
stefan666, Parametry Twojego ABU wyglądają ok, trochę lambda za wysoko, ale może akurat tak wyszło na zdjęciu, natomiast chodzi dokładnie o tą masę co masz na zdjęciu, widać, że ktoś tam coś kombinował, tak samo śruby od cewki nie ori.
Ta masa musi być przykręcona gdzieś do silnika, przy pokrywie zaworów powinieneś mieć jakieś mocowanie do którego powinno się dać ją przykręcić.
Ta masa musi być przykręcona gdzieś do silnika, przy pokrywie zaworów powinieneś mieć jakieś mocowanie do którego powinno się dać ją przykręcić.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
1.6ABU nie odpala
Witam ponownie. Dzisiaj sprawdziłem trochę rzeczy. Mianowicie byłem na złomie i kupilem ten kabel od masy (w sklepach nie mieli). Rozebrałem podszybie i obejrzałem te kable co idą do ECU nie zauważyłem tam nic przykopconego. Kable sa całe. Cewke przykręciłem tak by była stabilniejsza ten kabel co kupilem od masy przykręcilem do takiej blachy przy pokrywie zaworów. Podobno tam oryginalnie była ta masa. Sprawdzałem też kostkę stacyjki. Okazało sie , że jest sprawna. Wracając do cewki zaplonowej mierzylem jej rezystancje według instrukcji. I tak : uzwojenie pierwotne ma byc w przedziale 0,5 - 0,7 Oma. U mnie jest 0,1. Uzwojenie wturne ma mieć od 3-4 k.oma i u mnie wlasnie takie jest trzy z drobnymi. Więc teraz pytanie: czy dlatego że na pierwotnym mam taka rezystancje auto nie odpala gdy jest mróz? Od Wigilii mamy temperatury sporo na plusie więc golf odpala za drugim razem. Jak można jeszcze zbadać cewke by jej nie wymieniać na darmo? Z góry dziękuję za każdą pomoc.
Byłem właśnie u elektryka i mierzylem jeszcze raz moja cewke. Na zimnym silniku uzwojenie pierwotne mam 1,1oma. Czyli dobre. Więc juz nie wiem gdzie szukać przyczyny.
Byłem właśnie u elektryka i mierzylem jeszcze raz moja cewke. Na zimnym silniku uzwojenie pierwotne mam 1,1oma. Czyli dobre. Więc juz nie wiem gdzie szukać przyczyny.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
1.6ABU nie odpala
jeśli tolerancja jest od 0,5 do 0,7 to 1,1 jest za duże, nie mniej jednak różnica 0,5 oma jest na tyle mała że jeśli było to mierzone kiepskim miernikiem to on mógł wprowadzić "błąd pomiaru".stefan666 pisze:Na zimnym silniku uzwojenie pierwotne mam 1,1oma. Czyli dobre.
najlepiej to by było cewkę podmienić na próbę, a coś Ci się jeszcze dzieje oprócz tego że odpala za którymś razem ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
1.6ABU nie odpala
Tak.. Auto jest słabe. I przeciagając na trojce do 100km/h potrafi zgasnąć. Albo jadac z góry na biegu bez gazu przez chwilę wtryskiwacz podaje jeszcze paliwo mimo ze nogę z gazu wziąłem. Co jeszcze mogę sprawdzić w warunkach domowych? Nie mam specjalistycznego sprzętu w domu. Posiadam podstawowe narzędzia (klucze).rysiektr pisze:[quote="
, a coś Ci się jeszcze dzieje oprócz tego że odpala za którymś razem ?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
1.6ABU nie odpala
Czujnik halla w aparacie zapłonowym może dawać ciała, do sprawdzenia VAGiem, w ABU w którym jest bloku to Ci nie powiem, musisz poszukać w googlach. Albo diodą led i małą beterią - opis też na forum.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: 1.6ABU nie odpala
Sprawdzałem dzisiaj tego halla. Pod + na czujniku halla podpiąłem 12V z akumulatora a do - mase z akumulatora . Następnie plus z miernika dałem do plusa na czujniku halla a minus do zera na środku czujnika halla. Kręcąc rozrusznikiem na wyświetlaczu miernika wyświetliła się wartość ok 4V. Co wskazuje że hall jest SPRAWNY. Lejąc paliwo do przepustnicy bezpośrednio mała ilość ok 25ml auto nie odpala więc pompa paliwa odpada. (Słychać jak pracuje przed kręceniem rozrusznikiem). Co mógłbym jeszcze sprawdzić? Patrzyłem dziś na rozrząd i jest ustawiony dobrze na znakach.rysiektr pisze:Czujnik halla w aparacie zapłonowym może dawać ciała, do sprawdzenia VAGiem, w ABU w którym jest bloku to Ci nie powiem, musisz poszukać w googlach. Albo diodą led i małą beterią - opis też na forum.
Panowie jakie powinno być napięcie na kostce która wpina się do aparatu zapłonowego? U mnie jest 11,70V a akumulator ma 12,60V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości