

Pojawiam się z "nowym" nabytkiem. Długo zbierałem się do założenia tematu ale jakoś to zeszło


Szukałem i przebierałem w autach, zanim kupiłem to miejskie wozidło bo jak ktoś kupował samochód to wie że ciężko jest znaleźć auto z nie zajeżdżonym silnikiem ale w końcu w kwietniu trafiło się takie całkiem przypadkowo



AUDI A4 B6
rok: 2002
silnik: 1.8 T niestety bez Q + podtlenek LPG
Przebieg w dniu zakupu lekko ponad 181 tys aktualnie 195 tys
Wyposażenie ma to co mi było potrzebne a czego nie miałem w Golfie a więc:
- 4 el szyby
- el lustra
- klima dwu strefowa
- kolor granatowy
- zmieniarka
- alu 17 sline
- zawieszenie s-line 1be
- bez skóry i grzanych dupek
- i sporo innych pierdółek które te auta no ogół posiadają

Zmiany jakie przeprowadziłem dotychczas nie były wielkie ale małymi krokami do celu. Najważniejsze było dla mnie żeby auto jeździło i mogło robić dużo km. Na początek posły do wymiany wszystkie filtry, oleje, świece, rozrząd, cewki, uszczelka pod pokrywą zaworów, nabiłem klime na nowo bo tamta coś słabo dmuchała, wybebeszyłem też lekko wydech, wyciełem środkowy tłumik także zrobiony jest mini przelot, załozyłem dystanse 17/20mm żeby za wąsko nie było

plany jakie mam co do granata hmmm jest ich sporo ale jakieś tam są:
- rns-e
- kiera b7 bądź od nowej tt
- skórzane fotele
- spryskiwacze mgiełkowe
- springi -35 czekają na założenie ale po zimie chyba je wrzucę dopiero
( w późniejszym czasie Air coś już tam z części jest

- alu 18 wiecej nie będzie przynajmniej na razie


- ciut większe heble
- dokładki s-line
- spryski lamp
- nowe lampy przednie bo te są kiepskie
- większy FIMC
- jakiś mały Chip
- ogarnięcie do porządku lakieru
a reszta wyjdzie w praniu

klika fot jak auto wygląda teraz na zimowym setupie.
Pozdrawiam Boomel







Wnętrze.


Założone postojówki led I halogeny w kolor żółty

Mały detaling


Zdjęcia przed i po założeniu dystansów


Sorki za fotki robione telefonem


Długo z tym zwlekałem ale czas zaktualizować temat

24.01.2013
Po długich oczekiwaniu na przesyłkę przyszło DOWN PIPE 3'' z kwasa a kat poszedł out

Do tego doszły nowe uszczelki z Aso bo tamte się rozleciały



Parę dni później przyszedł czas na montaż nie było łatwo ale się udało




Tak wygląda DP po przejechaniu juz paruset kilometrów i poprawie programu o pare KM i Nm i usunięciu sondy z ECu zeby nic się nie świecilo









06.02.2013
Wpadły za dobre pieniądze nowe kółka na lato AVUS III 18x8 '' z oponkami 215 i 225/40 na tyle


Jako, że jestem, z tych nadgorliwych to felgi długo nie poleżały w garażu i praktycznie zaraz wskoczyły na auto niby na przymiarkę




27.02.2013
Wybiło na liczniku magiczne 200 tys a oooo śmiga aż miło



26.03.2013
Wpadł gwint TA który szybko wylądował na aucie. i tutaj wielkie dzięki dla KOj@ka








Jak się okazało gwint ma wieeeeelka regulacje i po zostawieniu jeszcze prawie połowy gwintu auto połozyło sie przodem na ziemi









Było to za wysoko tzn . KOZA jak cholera więc trzeba było pokręcić i wyszło coś takiego






Ustawiłem zbierzność bo cos było nie teges w jeździe ale po ustawieniu auto prowadzi się rewelacyjnie i gdyby nie co jakiś czas kołko przytarło to bym nie poczuł, założony jest gwint. Musze przyznać, że TA jest naprawde komfortowy jak na gwint. Jak pewna osoba powiedziała
"Gwint w wielowachaczu jest to zajebista sprawa"



Jako, że od gleby jestem uzależniony to nakrętki kręcą sie stopniowo w dół



Jak będzie lepsza pogoda to zrobie foty jak auto wyglada teraz ale do garażu wjeżdzam mniej więcej tak przy pomocy deseki i ostrego manewrowania



teraz czas na zrobienie jakiejś dobrej sesji jak sie pogoda poprawi podrawiam


