scrolll pisze:dlatego tu piszę alby sie dowiedzieć u celu. słyszałem opinie że 1,8t to najlepsza opcja bo jest moc i dużo nie pali. a o 2.0 że oprócz benzyny ma też apetyt na olej i też chce wiedzieć czy to prawda.
porównałem sobie ceny części i np rozrząd ok 450 zł do 1,8 t za podobny komplet do 2.0 max 300zł
rozrząd to nie koszt eksploatacyjny, to pierdoła, którą robisz raz na powiedzmy 5 lat, więc taki wydatek możesz sobie pominąć w swoich obliczeniach bo kompletnie nie ma znaczenia. Utrzymanie samochodu, to zalanie go do pełna kiedy trzeba, a nie dziadowanie i dolewanie po 20zł. Załóż sobie, że to auto w okolicach 10 będzie brało na pewno, bo jak piszesz, lubisz sobie "depnąć". Konie pod maską z powietrza się nie biorą.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/