1.8 20v

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

1.8 20v

Post autor: toffic » pn gru 23, 2013 12:06

spawacz pisze: Jest jeszcze 1-no ale, bo AGN mial 2 typy glowic i nie wiem czy nie chodzi tu o wersje na elektrycznym wariatorze . http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=82318" onclick="window.open(this.href);return false; . Takze ZLE myslales.
No właśnie, 2 rodzaje, popatrz jaki dokładnie silnik ma kolega i wtedy dopiero się wypowiadaj a nie wprowadzaj zamieszania jak zwykle :jezor:



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: 1.8 20v

Post autor: spawacz » pn gru 23, 2013 22:15

0 zamętu, te lepsze glowice szly bardzo krotko , musial by miec farta.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

szatanek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 19, 2013 22:08

Re: 1.8 20v

Post autor: szatanek6 » pn gru 23, 2013 22:45

spawacz pisze:0 zamętu, te lepsze glowice szly bardzo krotko , musial by miec farta.
Te wersje silnika szły do 98r w któryś miesiącu się skończyły więc nie trzeba mieć farta zresztą w tych silnika kolektory bardzo się różnią i nie idzie ich pomylić.

Mam takie trochę naiwne pytanie skoro jest już ustalone że są 2 rodzaje silnika AGN które mają rózne wielkości kanałów dolotowych "mój ma te mniejsze" a oba silniki to 125KM 172 N•m to czy warto tam szukać mocy?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

1.8 20v

Post autor: toffic » pn gru 23, 2013 23:51

spawacz pisze:0 zamętu, te lepsze glowice szly bardzo krotko , musial by miec farta.
A zwróciłeś uwagę na zdjęcie silnika na poprzedniej stronie??
Zresztą tu chyba jest najlepiej opisane:
szatanek6 pisze:Te wersje silnika szły do 98r w któryś miesiącu się skończyły więc nie trzeba mieć farta zresztą w tych silnika kolektory bardzo się różnią i nie idzie ich pomylić.
Co do
szatanek6 pisze:Mam takie trochę naiwne pytanie skoro jest już ustalone że są 2 rodzaje silnika AGN które mają rózne wielkości kanałów dolotowych "mój ma te mniejsze" a oba silniki to 125KM 172 N•m to czy warto tam szukać mocy?
na mocy nie wiem, nie sprawdzałem ale bardzo odczuwalna jest różnica "dołem"



szatanek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 19, 2013 22:08

1.8 20v

Post autor: szatanek6 » śr gru 25, 2013 02:13

Dziś udało mi się chwile postudiować ETKE i szukałem różnić miedzy silnikami starszym AGN, nowszym AGN a AGU znalazłem że akurat przy mojej wersji kolektor wydechowy jest inny niż w starszej wersji i AGU.



Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości