AUKMULATOR CZY ALTERNATOR
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
AUKMULATOR CZY ALTERNATOR
golf 1,8 GT
napicie na alternatorze przy wylaczonych obciazeniu i wlonczonym silniku to 13,4 V , pobor pradu (przy wylonczonychw wsyztkich odbiornikach i silniku to 0,5 A)
kupilem jakiegos SZNAJdera 65Ah
podzialal miesiac dobrze i zaczely sie problemy(nie trzyma dluzej niz kilka godizn ) o go oddalem i go ŻEKOMO wymienili
dsotalem niby drugi taki sam i znow jest to samo po okolo miesiacu zaczyna trzymac kilka godzin
prad ladowania powinien byc jakies 14 V tego co sie oreirntuje ale zeby to miala jakas tak roznice wielka ?
nie mam pojecia czy oni mie w bambucho robia i wciskaja ten sam aku i cos tam doleja czy ten altternator se w kulki leci ..[pasek kilnowy naciagniety]
napicie na alternatorze przy wylaczonych obciazeniu i wlonczonym silniku to 13,4 V , pobor pradu (przy wylonczonychw wsyztkich odbiornikach i silniku to 0,5 A)
kupilem jakiegos SZNAJdera 65Ah
podzialal miesiac dobrze i zaczely sie problemy(nie trzyma dluzej niz kilka godizn ) o go oddalem i go ŻEKOMO wymienili
dsotalem niby drugi taki sam i znow jest to samo po okolo miesiacu zaczyna trzymac kilka godzin
prad ladowania powinien byc jakies 14 V tego co sie oreirntuje ale zeby to miala jakas tak roznice wielka ?
nie mam pojecia czy oni mie w bambucho robia i wciskaja ten sam aku i cos tam doleja czy ten altternator se w kulki leci ..[pasek kilnowy naciagniety]
brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
umnie jest napięcie 14.3 na właczonym silniku a na zgaszonym wszystkim jest napiecie 13 z groszem ;] więc chyba terz alternator musisz zrobić ;] polecam wymienić regulator napięcia na alternatorze mała pierdółka ze szczotkami ;] i radze wymienić tego sznajdera czy h wie co na np centre ;] jednak mimo braku reklamy to dobry aku ;] ojciec miała takie w ciężarówce 180 Ah i wytrzymały 6 lat !! a powino sie wymieniac co 5 ;] mój jenox nie wytrzyma drugiej zimy żeby dieslem kręcić ale benzyne powinien utrzymać ;] ja mam jenoxa na gwarancji a 0.5 niewiem czy to tak dużo a jak to miezyłes ?? moze masz ciagle zmacniacza właczonego ??
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Kontrolka od ladowania na wylaczonym silniku swieci ??
Ja mialem cos takiego ze urwal sie kabel od kontrolki i nie swiecila jak przekrecilem kluczyk. A ladowac zaczynal jak sie go przegazowalo
Nie mialem czasu tego zrobic i kilka dni z miernikiem podpietym w gniazdo od zapalniczki jezdzilem Mozesz miec juz koncowki szczotek ale raczej bedzie to aku - tak mi sie wydaje - bo mowisz ze nie trzyma wiecej niz kilka godz. Ale kilka godz po naladowaniu go prostownikiem i nieruszaniu samochodu czy tez po kilku odpaleniach i przejechaniu jakiejs tam drogi ?? jak odpalisz silnik to wzrasta napiecie ??
Ja mam centre i nie narzekam. Ja wiem ze sa tansze akumulatory ale uwazam ze w tej kwestii lepiej jest wydac troszke wiecej bo centra to firma z tradycja i znaja sie na rzeczy po drugi nie denerwujesz sie zima ze auto nie pali bo pradu nie ma. Na moim aku latam juz trzecia zime i nigdy nie protestowal A kupujac tanszy i wymieniajac go czesciej wcale sie nie oszczedza Ja wiem ze w gre wchodzi jeszcze kasa
Ja mialem cos takiego ze urwal sie kabel od kontrolki i nie swiecila jak przekrecilem kluczyk. A ladowac zaczynal jak sie go przegazowalo
Nie mialem czasu tego zrobic i kilka dni z miernikiem podpietym w gniazdo od zapalniczki jezdzilem Mozesz miec juz koncowki szczotek ale raczej bedzie to aku - tak mi sie wydaje - bo mowisz ze nie trzyma wiecej niz kilka godz. Ale kilka godz po naladowaniu go prostownikiem i nieruszaniu samochodu czy tez po kilku odpaleniach i przejechaniu jakiejs tam drogi ?? jak odpalisz silnik to wzrasta napiecie ??
Ja mam centre i nie narzekam. Ja wiem ze sa tansze akumulatory ale uwazam ze w tej kwestii lepiej jest wydac troszke wiecej bo centra to firma z tradycja i znaja sie na rzeczy po drugi nie denerwujesz sie zima ze auto nie pali bo pradu nie ma. Na moim aku latam juz trzecia zime i nigdy nie protestowal A kupujac tanszy i wymieniajac go czesciej wcale sie nie oszczedza Ja wiem ze w gre wchodzi jeszcze kasa
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Re: AUKMULATOR CZY ALTERNATOR
Chyba za duży aqu wsadziłeś i alternator nie wyrabia z ładowaniem, a swoją drogą pewnie masz zwalony alternator/regulator napięcia.x27 pisze:golf 1,8 GT
napicie na alternatorze przy wylaczonych obciazeniu i wlonczonym silniku to 13,4 V , pobor pradu (przy wylonczonychw wsyztkich odbiornikach i silniku to 0,5 A)
kupilem jakiegos SZNAJdera 65Ah
podzialal miesiac dobrze i zaczely sie problemy(nie trzyma dluzej niz kilka godizn ) o go oddalem i go ŻEKOMO wymienili
dsotalem niby drugi taki sam i znow jest to samo po okolo miesiacu zaczyna trzymac kilka godzin
prad ladowania powinien byc jakies 14 V tego co sie oreirntuje ale zeby to miala jakas tak roznice wielka ?
nie mam pojecia czy oni mie w bambucho robia i wciskaja ten sam aku i cos tam doleja czy ten altternator se w kulki leci ..[pasek kilnowy naciagniety]
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Dokąłdnie. Ja miałem nawet 17!piott pisze:jak jest uszkodzony regulator to napięcie rośnie wraz z obrotami; dużo ponad prawidłowe 14,4V. Mówiłeś, że "pobor pradu przy wylonczonychw wsyztkich odbiornikach i silniku to 0,5 A" jeżeli tak to aku jest dobry a masz gdzieś zwarcie.
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
Ale jak wytlumaczycie fakt ze miesiac jezdzi bez problemu a pozniej klops ?? Gdywy byla sytuacja ze ewidentnie gdzies prad ucieka to byloby to widoczne od momentu zamontowania aku a nie dopiero po ok miesiacu. Nigdy nie miezylem ile pradu pobiera sie przy wylaczonych odbiornikach - bo przeciez tak naprawde to nie wszystko jest odlaczone - chociaz pol ampera to moze jest troszke za duzo - trudno mi powiedziec nie mierzylem tego
Pozdro:
Slawek.
Pozdro:
Slawek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 324 gości