otwór centrujący, otwory na śruby.problem
- darrrrekdaro
- edismd.
- Posty: 915
- Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
- Lokalizacja: Tarnów
otwór centrujący, otwory na śruby.problem
witam dziisaj wzialem sie za czyszczenie felg po sezonie i zaniepokoił mnie taki widok na każdej z felg.
wniosek jest taki, ze te zniekształcenia powstały od śrub.. ale dlacego ? nie wydaje mi sie, zeby to bylo normalne.
z przodu mam dystanse bez flanszy pomocniczej- to moze byc przyczyna ?
tył mam z flanszą
wniosek jest taki, ze te zniekształcenia powstały od śrub.. ale dlacego ? nie wydaje mi sie, zeby to bylo normalne.
z przodu mam dystanse bez flanszy pomocniczej- to moze byc przyczyna ?
tył mam z flanszą
Mój Golf tutaj
otwór centrujący, otwory na śruby.problem
Otwory na śruby to jedno ale otwór centrujący też ciekawie wygląda, co to za felgi i jakie centrowanie ?
Wygląda to tak jak byś miał źle dobrane pierścienie centrujące
Wygląda to tak jak byś miał źle dobrane pierścienie centrujące
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
- darrrrekdaro
- edismd.
- Posty: 915
- Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
- Lokalizacja: Tarnów
otwór centrujący, otwory na śruby.problem
rondell 0067. ni ewiem jaki jest otwor centrujący. felgi kuplem z audi a3 wraz z tymi pierscieniami i poprostu zalozylem do siebie do golfa. jak dobrze dobrać te pierscienie ?
Mój Golf tutaj
otwór centrujący, otwory na śruby.problem
Jezeli dobrze rozumiem to przod jezdzil bez centrowania, chociaz moim zdaniem takie znieksztalcenie chyba jest spowodowane czyms innym
- darrrrekdaro
- edismd.
- Posty: 915
- Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
- Lokalizacja: Tarnów
Re: otwór centrujący, otwory na śruby.problem
pierścień centrujący nie zdeformował się u ciebie bo niby na czym - nie masz przecież centrowania.
poważna sprawa: gniazda śrub są zdewastowane, a to świadczy o tym, że ty lub poprzedni właściciel miał problem z właściwym momentem dokręcania śrub.
obejrzyj dokładnie stan gwintu w piaście, na śrubach, obejrzyj kształt gniazd czy jest odpowiedni do śrub (stożek/kula)
w czasie montażu wyczyść dokładnie szczotką powierzchnię styku felgi z kołnierzem piasty i używaj właściwego klucza do przykręcania.
pierścienie możesz wymienić (rozmiar prawdopodobnie 70,4/57,1)ale przy braku centrowania równie dobrze może ich nie być.
masz w felgach duży otwór centrujący więc najlepiej zrób dedykowane dystanse od razu z centrowaniem, nie masz tu żadnych ograniczeń co do szerokości - może to być i 5 mm i 15 mm
poważna sprawa: gniazda śrub są zdewastowane, a to świadczy o tym, że ty lub poprzedni właściciel miał problem z właściwym momentem dokręcania śrub.
obejrzyj dokładnie stan gwintu w piaście, na śrubach, obejrzyj kształt gniazd czy jest odpowiedni do śrub (stożek/kula)
w czasie montażu wyczyść dokładnie szczotką powierzchnię styku felgi z kołnierzem piasty i używaj właściwego klucza do przykręcania.
pierścienie możesz wymienić (rozmiar prawdopodobnie 70,4/57,1)ale przy braku centrowania równie dobrze może ich nie być.
masz w felgach duży otwór centrujący więc najlepiej zrób dedykowane dystanse od razu z centrowaniem, nie masz tu żadnych ograniczeń co do szerokości - może to być i 5 mm i 15 mm
Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
www.newbeetle.pl
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
otwór centrujący, otwory na śruby.problem
ja tam może się nie znam, ale to wygląda tak jakby przez brak centrowania na dystansie i przez to, że felga jest tylko na samych śrubach, właśnie śruby spowodowały te zniszczenia, bo to na nich tylko trzyma sie wszystko
otwór centrujący, otwory na śruby.problem
Zawsze trzyma się tylko na nich.
Zdejmij pierścień centrujący (plastikowy), oczyść powierzchnie i pokaż jak tam wygląda sprawa - jeżeli jest zdeformowana to jak dla mnie felga stracona.
Zdejmij pierścień centrujący (plastikowy), oczyść powierzchnie i pokaż jak tam wygląda sprawa - jeżeli jest zdeformowana to jak dla mnie felga stracona.
otwór centrujący, otwory na śruby.problem
ktoś jeździł na niedokręconych kołach, nie kontrolował okresowo momentu śrub i taki efekt.
Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
www.newbeetle.pl
otwór centrujący, otwory na śruby.problem
nie przesadzaj, jest do roboty, nie straconaShmatan pisze:jeżeli jest zdeformowana to jak dla mnie felga stracona.
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
- darrrrekdaro
- edismd.
- Posty: 915
- Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
- Lokalizacja: Tarnów
otwór centrujący, otwory na śruby.problem
sruby byly zawsze dokręcane. dokrecalem je do momentu w ktorym bylem pweien ze juz jest OK. kupujac sruby do dystansów gosc nie byl w stanie stwierdzic czy to kule czy stożki mają byc bo gniazda byly juz wyrobione dosc. ogolnie bede musial podjąć decyzje w takim razie co robić tzn czy pozbyć sie tych kół czy jezdzic tym dalej.
pod pierscieniem centrującym felga wyglada tak jak z nim. moze troche łagodniej. widac ze te nierownosci idą od linii śrub.
pod pierscieniem centrującym felga wyglada tak jak z nim. moze troche łagodniej. widac ze te nierownosci idą od linii śrub.
Mój Golf tutaj
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
otwór centrujący, otwory na śruby.problem
Skoro felgi skręcane, to może tylko rotory wymienic/naprawic
- darrrrekdaro
- edismd.
- Posty: 915
- Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
- Lokalizacja: Tarnów
Re: otwór centrujący, otwory na śruby.problem
Masz na myśli rozfrezowanie/roztoczenie otworu ponownie na okrąg? nie wiem czy nie będzie problemu ze złapaniem osiowości (chociaż można by to robić po zewnętrznym rancie), no i zniekształcony materiał wokół otworu może różnie reagować w przyszłości.Stalu pisze:nie przesadzaj, jest do roboty, nie straconaShmatan pisze:jeżeli jest zdeformowana to jak dla mnie felga stracona.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości