Sposob jazdy dieselkiem :))

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

stopmen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn cze 19, 2006 20:52
Lokalizacja: bdg

Post autor: stopmen » sob sie 26, 2006 20:56

He, nie no ten post byl w pewnym sensie forma zartu zeby zobaczyc jaki bedzie odzew bo widac ze mimo ze VW jest bardzo popularny to zbyt duzo nowych postow to sie nie pojawia, ale bardziej na to jak wspomniales ze trudno w polsce kupic dobre tdi. ale tak naprawde to mozna kupic dobre z tym ze ludzie sa na tyle pojechani ze ku...a chcieliby niewiadomo w jak zajebistym stanie fure kupic za grosze wiec niech sie pozniej nie dziwia ze maja same padaki jak szukajac fury patrza byle jak najtanszy, wiadomo-cena jest bardzo wazna ale jak ktos dba o fure to i wklada w nia kase to nie chce potem oddac za psie pieniadze. a te fury co sa niby okazyjnie tanie to wiadomo ze liczniki krecone i wszystko robione byle bylo dobrze przy sprzedarzy a co bedzie za tys. km to juz *#cenzura#*. Wystarczy spojrzec na ceny w niemczech i w polsce, wniosek jaki sie nasowa jest jeden-jakim cudem swiezo sprowadzone auta sa tansze niz w niemieckich ogloszeniach?przeciez jak ktos sprowadza i od razu sprzedaje to wiadomo ze zrobil to dla korzysci wiec jakim cudem jest taniej jak do ceny jest doliczony transport, tablice celne i zarobek?
Moze troche off topic ale po moich przygodach takie wlasnie mam odczucia i juz nigdy nie kupie auta czy motocykla w polsce, juz wole sam sobie sprowadzic niz kupowac jakies padaki jak mi sie ostatnimi czasy zdarzylo.
Nie wk...jcie sie bo to byla lekka prowokacja, pozdro



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » sob sie 26, 2006 23:37

stopmen pisze:chcieliby niewiadomo w jak zajebistym stanie fure kupic za grosze wiec niech sie pozniej nie dziwia ze maja same padaki jak szukajac fury patrza byle jak najtanszy, wiadomo-cena jest bardzo wazna ale jak ktos dba o fure to i wklada w nia kase to nie chce potem oddac za psie pieniadze
racjastopmen, ja chciarz ze mam golfa 2 dbam o niego i wiem ze jak bede sprzdawał go to za duzo na nim nie strace,a moze wcale go nie bede sprzedawał :-k


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Kryspin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:53
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Kryspin » pn sie 28, 2006 09:49

stopmen dobre słowa tu na pisałeś - tak jest. Jak chcesz kupić coś dobrego to trzeba sypnąć ciut grosza inaczej będzie to padaka z kręconym zegarem z zachodu...

Zresztą właśnie który z userów forum utrzymujący swoją golfinę w pierwszorzędnej kondycji odda ją za połowę ceny?? A kiedy odda ?? Jak padnie turbo, głowica, czy może już silnik etc ...


[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn sie 28, 2006 15:33

Ja nie oddam nigdy mojej "dwójeczki" :jezor:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Arczi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Arczi » pn sie 28, 2006 16:47

Chłopaki dobrze gadacie za grosze auta w dobrym stanie sie nie kupi.
:okej:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt wrz 01, 2006 20:35

cowboy pisze:spons napisał/a:
320nm spokojnie wystarczy zeby przypalic gume na 2 przy naglym przyspieszaniu, wystarczy docisnac do oporu i gumy beda grac. Ale nie ma mozliwosci zeby auto stanelo w miejscu i palilo gume.


potwierdzam ale czasem mnie dziwi jak czytam że przy 340 NM to trudno o trakcję na 3 biegu ?

na 2 przy gwałtownym dodaniu gazu gumy troszkę wyją, a na zakręcie nawet przeraźliwie krzyczą..

przynajmniej moje barum bravurius 195/50/15 - profi to nie jest ale w tej cenie są niezłe, no może poza szumo-gwizdem który z siebie wydają od 60 km/h:)
dzis niechcący przetestowałem dieselka :)

wyjeżdząlem z Dickensa przez Grójecką i miałem jechac prosto..ale przede mną cos kolesie spowolnili, wjechałem w końcu na skrzyzowanie jedynka, dwójeczka jade i patrze a tu z prawej juz ruszaja ostro... byłem na wysokości torowiska, może metr dalej, odruchowo gaz w podłoge i skręciłem w lewo (nie chciałem już jechac prosto) i co?
ano autko zaczeło mielić, pisk świst dym i 5 może 7 metrowe 2 czarne smugi na asfalcie...jestem w lekkim szoku tak to jeszcze laczka nie spaliłem :)

ps. znaczy sprzęgło śmiga :)



Prozak_vip
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 16:44
Lokalizacja: Sączów
Kontakt:

Post autor: Prozak_vip » pn wrz 04, 2006 17:41

Moja jazda zależy od samopoczucia, czasami sobie tak pykam jak wy przy ok. 3 tys zmiana biegu a jak jest fajna prosta lub z gorki to nawet 5 przy 2000 wrczuce i se smigam przy jakies muzyczce :) a czasami lubie sobi troszke poszalec turbodieselkiem to mu wtedy nie oszczedzam...



Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » wt wrz 05, 2006 02:01

Ja jezdze zalezy jak mnie najdzie...
Czasem mam tak ze sie tocze 50-60km/h na 5, a czasem 1, 4tys, 2, 4 tys, 3, 4 tys i tak dalej, i tak dalej...
Ale nigdy gwaltownie nie przyspieszam ani nie przekraczam 3tys obr dopoki wskazoweczka temp nie jest na srodku skali



Awatar użytkownika
dareh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 15:18
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: dareh » wt wrz 05, 2006 09:31

Podobno nie ma specjalej różnicy co do jazdy dieslem czy benzyną . wszystko zależy od momentu obrotowego silnika .Mój ma 124(Nm)przy 2000 obr. i wtedy przełanczam z 1 na 2 ,potem z 2 na 3 itd. każdy bieg przy 2000 obr. i wtedy będzie ekonomiczny!!!!!
( chyba że sie myle to mnie poprawcie)!!!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam hej !



krzysiu421
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 18:40
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: krzysiu421 » wt wrz 05, 2006 10:25

Mam 1.6 GTD 90r 266 000 ws licznika mozna tez krecic go do 4500, ma niezlego kopa jara okolo 7 l\100. idzie na trasie 175\h na oponach 13/70/165 zaznaczam ze po rownym, minimalne wzniesienie i pretkosc spada do 170 a nawet do 165/h. Od 160/h wzrasta temperatura silnika NIE POLECAM TEGO SZKODA SILNIKA COS JUZ O TYM WIEM



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » wt wrz 05, 2006 17:39

Na co dzień zwykle jeżdżę ekonomicznie.
1 ,
2 przy 20,
3 przy 40,
4 przy 55,
5 prz 65-70.
A jak czasami chcę przybutować i ostro ruszyć to
1,
2 przy 40,
3 przy 65,
4 przy 105,
5 przy 130


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » wt wrz 05, 2006 19:03

ja zmieniam przewaznie prz 2100rpm bo wtedy kolejny bieg zaskakuje plynniej chyba przez turbo :) jest bradziej wkrecone bo przy 2000 po zmianie biegu obroty spadaj za nisko i troche przymula :) a z butowniem to wiadomo ;)



Awatar użytkownika
75max
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr gru 20, 2006 08:25
Lokalizacja: Wloszczowa
Kontakt:

Post autor: 75max » pn lut 05, 2007 14:19

Ja zmieniałem biegi tak w granicach 2,5tyś obrotów, ale coś za dużo mi pali, bo wychodzi ponad 6,5l/100 teraz staram się zmieniać biegi przy 2,1 obrotów zobaczę czy to coś zmieni oczywiście raz, na jaki czas przedmuch turbiny tak do czerwonego pola



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 05, 2007 14:25

75max pisze:teraz staram się zmieniać biegi przy 2,1 obrotów zobaczę czy to coś zmieni oczywiście raz
nie męcz motoru - ja zmieniam przy 3000 rpm i pali mi 5,5 :P

[ Dodano: Pon Lut 05, 2007 13:27 ]
75max pisze:bo wychodzi ponad 6,5l/100
a sorki teraz widze ze AJM na pompowtryskach i do tego Variat... to 6,5 jest OK



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości