Shane84 pisze:przeciez nie musicie mi wieryzc.ale postram sie to udowodnic (za jakies trzy miechy chce kupic kamere) i sie przekonacie. A te 180 bylo z gorki i przy dosyc sporym wietrze (lecielem sila rozpedu) na prostej dochodze do 165 max !!! i nie prawda ze na 3 nie moge poleciec 100 ! pozdrawiam. jak bede mial okazje nakrece to i sami ocenicie !!
Ja mam 1,6 TD z calkiem niezlym silniczkiem i max polecialem 170 - bylo lekko z gorki i z wiatrem (chociaz gorka nie byla strasznie wielka, na 3 do 100 idzie bez problemu, no i 160 - 165 ciagnie w normalnych warunkach jak sie go pogoni
Fabryka podaje max 160, spalanie najekonomiczniejsze jest wg. fabryki przy 90 - na 5 i zgadza sie
Ja kiedys jak jechalem do Warszawy zatankowalem do pelna pojechalem tam , troszke po miescie i na drugi dzien do domku (prosze sie nie smiac
) wyszlo 4,12 litra na 100 predkosc 90 - 100 czasem troszke mniej, czasem zdarzylo sie 120 - 130 przy wyprzedzaniu ale raczej spokojna jazda - brat nie mogl uwierzyc
Jechal ze mna
no ale fakty mowia same za siebie
ta sama stacja, ten sam dystrybutor
generalnie przy spokojnej jezdzie na trasie 4,2 - 4,5
No i faktem jest ze TD spalaja mniej niz D. Jak patrzylem w danych fabrycznych to moj silniczek (TD 70KM jest najekonomiczniejszy) co nie znaczy ze nie potrafi lyknac jak sie go butuje
ale to i tak w granicach 6l wiec nie jest zle
Pozdro:
Slawek.