Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
xvzvvx
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 3
- Rejestracja: sob lis 30, 2013 20:27
Post
autor: xvzvvx » sob lis 30, 2013 21:11
Witam. Ostatnio wymieniałem łożysko z przedu w golfie IV i powstał taki mankament że teraz klocki hamulcowe nierównomiercie ścierają tarcze oto zdjęcie
![Obrazek](http://imageshack.com/a/img198/7326/jd11.jpg)
Dodam że klocki hamulcowe nie są nowe, ale są w naprawde dobrym stanie. Z kazdej str ponad 0.5 mm zostało wykładziny na hamulcu. A wykładzina nie jest skoszona.
Sam wyglad nie robi problemu ale hamowanie strasznie się pogorszyło
proszę o pomoc.
-
Shmatan
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 6972
- Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: Shmatan » ndz gru 01, 2013 14:36
xvzvvx pisze:Z kazdej str ponad 0.5 mm zostało
To zdecydowanie zbyt mało.
Stawiałbym na zabrudzone prowadnice powodujące wyginanie się klocków. Wyjąć zacisk, przeczyścić, użyć smaru do tłoczków i złożyć
-
xvzvvx
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 3
- Rejestracja: sob lis 30, 2013 20:27
Post
autor: xvzvvx » ndz gru 01, 2013 20:31
Shmatan pisze:
Wyjąć zacisk, przeczyścić, użyć smaru do tłoczków i złożyć
Przeczyściłem wszystko co było możliwe, jedenie nie dotykałem tłoczka. I nic to nie dało.
Zobserwowałem jeszcze ze ta cześć klocka która nie szoruje na tarczy jest jakby w powietrzu ...
-
-V.A.G-
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 660
- Rejestracja: ndz lis 24, 2013 07:28
- Lokalizacja: Mazowieckie
Post
autor: -V.A.G- » sob gru 07, 2013 17:22
krzywe prowadnice zacisku ,chyba da sie kupic zestaw naprawczy albo kup komplet pewny używanych zacisków
sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD
-
ciachotdi
- diesel m@ster
![diesel m@ster diesel m@ster](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Post
autor: ciachotdi » pn gru 09, 2013 21:33
viewtopic.php?f=183&t=507544" onclick="window.open(this.href);return false;
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
-
21Golfista21
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
Post
autor: 21Golfista21 » pt gru 13, 2013 21:20
może przy wprasowywaniu łożysk skrzywiłeś mocowanie jarzma na zwrotnicy ale wygląda mi to raczej na zapieczony tłoczek w zacisku ham.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
-
ciachotdi
- diesel m@ster
![diesel m@ster diesel m@ster](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Post
autor: ciachotdi » sob gru 14, 2013 21:57
i spróbuj przykrecić tarcze na ta małą śrubkę.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
-
OsteR9019
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1072
- Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
- Lokalizacja: Toruń
Post
autor: OsteR9019 » sob gru 14, 2013 22:34
Widziałem kilka razy krzywe tłoczki z powodu korozji. To znaczy gdzieniegdzie brakowało kawałka i tłoczek nie stykał się z klockiem na całej powierzchni, co musiało skutkować krzywieniem klocka.
-
Shmatan
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 6972
- Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: Shmatan » ndz gru 15, 2013 09:26
ciacho840 pisze:i spróbuj przykrecić tarcze na ta małą śrubkę
!?
A co to ma niby zmienić, skoro tarcza dociskana jest równomiernie wszystkimi śrubami trzymającymi felgę?
-
ciachotdi
- diesel m@ster
![diesel m@ster diesel m@ster](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Post
autor: ciachotdi » ndz gru 15, 2013 15:26
Shmatan pisze:ciacho840 pisze:i spróbuj przykrecić tarcze na ta małą śrubkę
!?
A co to ma niby zmienić, skoro tarcza dociskana jest równomiernie wszystkimi śrubami trzymającymi felgę?
po to by przy nakładaniu koła tarcza się nie zmieniła swojego położenia względem piasty
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
w końcu po to jest ta śrubka.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
-
OsteR9019
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1072
- Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
- Lokalizacja: Toruń
Post
autor: OsteR9019 » ndz gru 15, 2013 16:06
ciacho840 pisze:po to by przy nakładaniu koła tarcza się nie zmieniła swojego położenia względem piasty
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
w końcu po to jest ta śrubka.
Nie każdy samochód taką śrubę ma, poza tym czy w ogóle się da przykręcić koło jeśli tarcza jest źle założona?
-
Shmatan
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 6972
- Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: Shmatan » ndz gru 15, 2013 16:29
ciacho840, w dalszym ciągu pytam - po cholerę?
Położenie na zasadzie równoległość jest wymuszone przez felgę, pozycja kątowa nie ma znaczenia tak długo jak otwory w piaście i tarczy się pokrywają, niewspółosiowość w założeniu nie występuje (a śrubka i tak nie ma zdolności centrujących).
-
ciachotdi
- diesel m@ster
![diesel m@ster diesel m@ster](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Post
autor: ciachotdi » pn gru 16, 2013 16:15
Shmatan pisze:Położenie na zasadzie równoległość jest wymuszone przez felgę, pozycja kątowa nie ma znaczenia tak długo jak otwory w piaście i tarczy się pokrywają, niewspółosiowość w założeniu nie występuje (a śrubka i tak nie ma zdolności centrujących).
może jest coś prawdy w tym co piszesz ale śrubka jest potrzebna
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
-
21Golfista21
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
Post
autor: 21Golfista21 » pn gru 16, 2013 17:10
ciacho840 pisze:Shmatan pisze:Położenie na zasadzie równoległość jest wymuszone przez felgę, pozycja kątowa nie ma znaczenia tak długo jak otwory w piaście i tarczy się pokrywają, niewspółosiowość w założeniu nie występuje (a śrubka i tak nie ma zdolności centrujących).
może jest coś prawdy w tym co piszesz ale śrubka jest potrzebna
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
tak jest potrzebna jak umarłemu kadzidło, są auta że nie ma tej śrubki. co jak co ale ta śrubka to tylko wygoda przy zakładaniu klocków żeby ci tarcza nie latała jak wkładasz zacisk i klocki ot jej cała potrzeba. po 2gie taki efekt zniszczenia tarczy nie jest spowodowany krzywą tarczą czy też jej złym przyleganiem do piasty.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości