Ustawienie sztangi turbiny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: wesol » pn lis 19, 2012 18:37

pisalem ze od 1000 obr. Nic sie przeciez nie stanie jak wlaczysz logowanie o dopiero po paru sekundach wcisniesz pedal gazu. Jak masz problemy ze zrobieniem logów to stan , wcisniej logowanie, rozpedz auto pdo 20 km/h na jedynce, przelacz na 4 bieg i wtedy pryspieszaj. Osiagniesz te 4000 obr to sie zatrzymaj i zakoncz logowanie i zapisz te logi. Poza tym nie rob trzech grup naraz. Masz trzy razy robic z osobna logi tych grup. 003 008 i 011. OSOBNO!!

Przeplywke poporstu przelej benzyna ekstrakcyjna i po sprawie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: tomau » pn lis 19, 2012 23:28

z tym ze 3 grupy naraz to ok :) nie ma potrzeby robic kazdego osobno, nawet lepiej jak sa 3 naraz.
Jak bedziesz przemywal przeplywomierz (masz tam taki cienki drucik i pewnie on jest zasyfiony) to uwazaj bo mozesz go latwo uszkodzic.


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

Harnold
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: ndz lip 03, 2011 16:19
Lokalizacja: Dębica

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: Harnold » czw gru 12, 2013 14:01

Witam,ostatnio miałem okazję jechać auostradą i wyprzedzać przy ponad 180km/h a mam chip w aucie na ok 145KM i 330NM i turbo się zacięło,mialem regenerację 2lata temu ale jestem na 90% pewny że nie zepsuła się tylko jakiś czujnik czy komp dostaje nie to ciśnienie i chciałbym jakoś oszukać kompa czy czujnik lub nawe w programie ustawić większe możliwe ciśnienie doładowania jaki sposób ybrać koledzy pomóżcie mi proszę :) Czy da się ustawić jakoś bez limitu żeby każde ciśnienie puszczał jakie daje turbo?mam ustawione na 1.25bara



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: italiano_83 » czw gru 12, 2013 19:14

Harnold pisze:Czy da się ustawić jakoś bez limitu żeby każde ciśnienie puszczał jakie daje turbo?mam ustawione na 1.25bara
Jedź do tunera zapłać mu i zrobi Ci tak soft, żeby nie było odcięcia ...
Potem pojedziesz w trasę i będziesz nam opowiadał jak to przy wyprzedaniu po sandale w podłogę zobaczyłeś z tyłu białą chmurę - a silnik wkręcił się na obroty niczym V12 z F1 ....

I co to ma wspólnego z tym tematem .. pytasz o elektronikę, a raczej interwencje w mapy ECU w temacie o mechanicznej regulacji długości cięgła w turbo, od tego jest dział Speed/ECU.

A ogranicznik po coś tam inżynier z VW wymyślił i bynajmniej nie po to, żeby przeładowujące turbo rozpędzało się do max obrotów, bo użytkownikowi coś się tam "wydaje".


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Harnold
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: ndz lip 03, 2011 16:19
Lokalizacja: Dębica

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: Harnold » czw gru 12, 2013 20:48

zajebiście,dzięki za info



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: italiano_83 » czw gru 12, 2013 20:59

Harnold pisze:zajebiście,dzięki za info
Harnold pisze:jakoś oszukać kompa czy czujnik lub nawe w programie ustawić większe możliwe ciśnienie doładowania
Pomyśl przez chwilę jak chcesz to zrobić ... oszukać czujnik.. żeby co widział niższe ciśnienie doładowania niż w rzeczywistości ?
Przecież nie da się tego zrobić tak, aby tylko przekłamywał kiedy wskazania dochodzą do max-a ! Będzie oszukiwał w całym zakresie o jakąś tam wartość, więc co turbo będzie w całym zakresie obrotów o tę wartość przeładowywać, no to chyba logiczne...
Chcesz oszukać ECU załuż map sensor od ARL -a 3 barowy ten przekłamuje.. zdaje się o 0.2 ...
Harnold pisze: lub nawe w programie ustawić większe możliwe ciśnienie doładowania
Masz program do edycji wsadu ? Posiadasz wiedzę umiejętności jak i co edytować .... nie więc o czym mowa, chyba nie myślisz sobie, że jakiś tuner za darmo poda ci jak na tacy instrukcje jak i co zrobić, żeby edytować tak, aby auto nie wpadało w notlauf...

Zamiast zawracać kijem Wisłę, zajmij się ogarnięciem ciśnienia doładowania tak, aby szło po mapie i nie będziesz łapał odcięcia i przy 200...

Bo Twój pomysł wygląda obecnie tak, masz gorączkę i kombinujesz jak tu oszukać termometr, żeby temperatura nie była 39C tylko 36.6, bo wtedy będziesz się dobrze czół.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Harnold
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: ndz lip 03, 2011 16:19
Lokalizacja: Dębica

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: Harnold » sob gru 14, 2013 14:54

map sensor jest to dobry poysł to jest ten czujnik doładowania na IC prawda?to jak mogę zrobić by wszystko było okej ? nie będę zawoził auta do automacherów i zostawiał im prawie tysiaka za małą bzdurę bo to nie rozsądne a po to jest to forum abyście drodzy koledzy poradzili jak małym kosztem mieć moc taką jak ma być i bez żadnych problemów jeździć ile tylko da radę a w moim przypadku to 220km/h jak wcześniej nie odcinało,a więc
1)map sensor od ARL i co jeszcze było by wyjściem?ciekawy jestem dlaczemu odcięło ;/



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: wesol » sob gru 14, 2013 16:15

w kazdym mozliwym temacie bedziesz pytal o ten nieszczesny MAP sensor? mapsensorem chcesz leczyc auto??


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: italiano_83 » sob gru 14, 2013 16:21

Harnold pisze:a po to jest to forum abyście drodzy koledzy poradzili jak małym kosztem mieć moc taką jak ma być i bez żadnych problemów jeździć ile tylko da radę a w moim przypadku to 220km/h jak wcześniej nie odcinało,a więc
To Ci radzimy jak normalnemu użytkownikowi zajmij się turbosprężarką, żeby nie przeładowywała to nie będziesz łapał odcięcia, a Ty dalej od du..y strony (bo już inaczej pisać nie można) się do tematu zabierasz... Skasujesz silnik takim druciarstwem jakie starasz się uskuteczniać :bajer:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: Detektor » pn gru 16, 2013 20:20

Harnold pisze:nie będę zawoził auta do automacherów i zostawiał im prawie tysiaka za małą bzdurę bo to nie rozsądne
po pierwsze nikt by Tobie nie krzyknął tysiaka za małą bzdurę bo w twoim przypadku nie trzeba pisać programu od podstaw tylko
była by to korekta softu za którą zapłaciłbyś koło 200zł ale to tak czysto teoretycznie bo i tak wątpię żeby którykolwiek ogarnięty
tuner zgodził się na twoją prośbę zupełnie od czapy
Harnold pisze: a po to jest to forum abyście drodzy koledzy poradzili jak małym kosztem mieć moc taką jak ma być i bez żadnych problemów jeździć ile tylko da radę a w moim przypadku to 220km/h jak wcześniej nie odcinało,
dlatego koledzy Ci dobrze radzą żebyś przede wszystkim poszukał przyczyny tej choroby zanim swoimi pomysłami uśmiercisz
pacjenta. Twoje myślenie wygląda mniej więcej tak jak by lekarz internista przepisał przeziębionemu pacjentowi działkę
amfetaminy po to żeby poprawiło mu się samopoczucie tu i teraz a co będzie potem to w tej chwili nie istotne.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości