Z 1.3 na G60 syncro co potrzeba?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Z 1.3 na G60 syncro co potrzeba?
Pekla obudowa i płyn lepkosciowy wyciekl. Obcielo ją tak jak by po całym obwodzie ktos ją flexem objechal praktycznie przy samym koncu od strony mostu.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Z 1.3 na G60 syncro co potrzeba?
Jestem przekonany że znajdziesz informacje na forum na temat swapa z 1.3 na 1.8mariuszt0 pisze:A jak wygląda sprawa bez syncro?
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Z 1.3 na G60 syncro co potrzeba?
to dziwne bo moj jest z 86r i ma ABS,ja osobiscie nigdy nie spotkalem sie z syncro bez ABSubugalon pisze: 2. W kazdym golfie syncro od roku juz 87 jest i korektor i abs, tylko pierwsze z 86 roku wersje wychodzily bez absu, zrywaly napędy i abs zostal w kolejnych latach (od 87) wprowadzony jako standard. Sam korektor albo nie hamuje dobrze tylem, albo blokuje kola - w fabryce o tym wiedzieli
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Z 1.3 na G60 syncro co potrzeba?
Może w Vinie masz juz 87? No generalnie pierwsze wypusty byly bez absu - wiem bo mialem dawno temu takowy i to byl rocznik 87 (nie wiem w ktorym momencie dokladnie dali ten abs w standardzie). W każdym razie na 100% szly wersje bez absu (pewnie abs byl za doplata) ale od 87 (powtarzam nie wiem ktory miesiac dokladnie) kazdy juz abs mial.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Z 1.3 na G60 syncro co potrzeba?
bugalon
Wiesz czy istnienie absu w danym samochodzie było zaznaczone na naklejce w bagażniku odpowiednim kodem?
EDIT:
Poszukałem trochę i znalazłem że system ABS oznaczony jest kodem 1AC a moja nalepka wygląda tak
Czyli nie mam i nie miałem ABSu a auto jest z 91. A kodem 1H1 jest oznaczony korektor siły hamowania który mam.
Wiesz czy istnienie absu w danym samochodzie było zaznaczone na naklejce w bagażniku odpowiednim kodem?
EDIT:
Poszukałem trochę i znalazłem że system ABS oznaczony jest kodem 1AC a moja nalepka wygląda tak
Czyli nie mam i nie miałem ABSu a auto jest z 91. A kodem 1H1 jest oznaczony korektor siły hamowania który mam.
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Z 1.3 na G60 syncro co potrzeba?
Nom Twoja nalepka nie klamie Nie wiem czemu nie masz ABSu - moze jakies specjalne zyczenie kupującego ?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Z 1.3 na G60 syncro co potrzeba?
W moim countrym też tylko korektor siły hamowania,po abs-ie nawet śladu.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Z 1.3 na G60 syncro co potrzeba?
Może country rządziło sie jakimis innymi prawami ?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Z 1.3 na G60 syncro co potrzeba?
Nie sądzę bo u volkswagena country wychodził jako zwykłe syncro, dopiero potem go przerabiali. Chociaż kto ich tam wie.bugalon pisze:Może country rządziło sie jakimis innymi prawami ?
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
Z 1.3 na G60 syncro co potrzeba?
Czyli ustaliliśmy, napęd syncro nie oznacza równolegle systemu ABS, a sam producent tego nie narzuca.
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
Z 1.3 na G60 syncro co potrzeba?
A czy na tej naklejce od OsteR9019,jest zawarta informacja,że tenże vw golf syncro CL został zmodyfikowany do wersji Country przez firmę steyr-punch?,bo z tego co widać na niej,jest to zwykły golf CL syncro....czyli też powinien mieć ABS.Tylko że jak był przeznaczony do przeróbki na Country,to może zostawiano montaż ABS-u steyr-owi z powodu dość znacznej modyfikacji zawieszenia,jakby vw montował od razu abs,to i tak steyr musiałby go demontować.Więc jeśli ta naklejka została przyklejona w Wolfsburgu,to nie może być na niej symboli oznaczających,że auto ma abs.Zresztą widać,że na naklejce jest podana specyfikacja vw golfa syncro CL, a nie vw golfa syncro w wersji Country.Jeśli steyr dokładał ABS,to raczej niezbyt wygodnie drukować info o tym fakcie na naklejce przyklejonej w bagażniku.Do nazwy auta też nie dorzucono Country...,może gdzieś w innym miejscu jest informacja o dokonanych modyfikacjach przez firmę z zewnątrz,może volkswagen nie pozwalał na jakieś ingerowanie w ich fabryczną naklejkę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości