AFN soft ścina ciśnienie >>LOGI<< (Galaxy)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AFN soft ścina ciśnienie >>LOGI<< (Galaxy)
Witam, niestety 2 tyg. po kupnie auta rozwalił się napinacz rozrządu i przekoczył pasek. Zawory były całe, wymieniłem popychacze bo pękły dupki, nowe prowadnice, nowy rozrząd, uszczelka pod głowicą i coś mnie podkusiło aby rozebrać turbawkę bo ciężko chodziła geometria. Wyczyściłem środek, wszysko lala pupa, poskładałem no i muł straszny, zapłon ustawiłem na 60-63. Ogólnie silnik chodzi bdb, dźwięk itd. Po złożeniu troszkę bardziej słychać wtrysk na obrotach ale wszystko w normie, przedtem pracował bardziej miękko, ale wszystko w normie,
Podłączyłem pod vaga, auto rozgrzane laptop na siedzeniu pasażera, 1000obr, 3 bieg i pedał w podłogę, max ile zapompuje to 1610mbar. Wartość n75 oscyluje w granicach 65% a afn z tego co mi wiadomo w peaku powinno nawet 1,1 bar dmuchnąć a 0.9 stabilnie.
Sądzę, że przyczyna tkwi w ustawieniu cięgna sztangi, lecz gdy je troszkę skróciłem był kop mocny przy 2000obr i dalej słabł znacznie, wartość n75 oscyluje w granicach 65%.
Podłączałem również samo podciśnienie omijając n75 czyli chodził na największym pałerze, nie miałem podłączonego wtedy kompa ale jednak różnica w mocy była ogromna.
Od czego byście zaczęli ? Czy sztanga od geometrii musi być ustawiona w punkt ? Bo przeciez ciśnieniem i tak reguluje n75....
Czy podczas zamiany n75 z n18 będzie różnica w pracy auta ? Pozdrawiam proszę o odpowiedź.
Podłączyłem pod vaga, auto rozgrzane laptop na siedzeniu pasażera, 1000obr, 3 bieg i pedał w podłogę, max ile zapompuje to 1610mbar. Wartość n75 oscyluje w granicach 65% a afn z tego co mi wiadomo w peaku powinno nawet 1,1 bar dmuchnąć a 0.9 stabilnie.
Sądzę, że przyczyna tkwi w ustawieniu cięgna sztangi, lecz gdy je troszkę skróciłem był kop mocny przy 2000obr i dalej słabł znacznie, wartość n75 oscyluje w granicach 65%.
Podłączałem również samo podciśnienie omijając n75 czyli chodził na największym pałerze, nie miałem podłączonego wtedy kompa ale jednak różnica w mocy była ogromna.
Od czego byście zaczęli ? Czy sztanga od geometrii musi być ustawiona w punkt ? Bo przeciez ciśnieniem i tak reguluje n75....
Czy podczas zamiany n75 z n18 będzie różnica w pracy auta ? Pozdrawiam proszę o odpowiedź.
Ostatnio zmieniony pt gru 13, 2013 20:40 przez b-rad, łącznie zmieniany 2 razy.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
AFN turbawka pompuje tylko 0,6 bara (Galaxy)
Dawaj logi, bo opis to jedno, a ja chcę widzieć całość, a nie wyrywek, że gdzie coś miało takie wartości.
Kręciłeś wcześniej tym cięgłem czy nie daj ogranicznikiem zamknięcia kierownic przy turbo ?
Kręciłeś wcześniej tym cięgłem czy nie daj ogranicznikiem zamknięcia kierownic przy turbo ?
Re: AFN turbawka pompuje tylko 0,6 bara (Galaxy)
Cięgnem niestety kręciłem, ogranicznikiem nie.
wykluczyłem problem podciśnień w taki oto sposób: puściłem wąż od serwa do n75, od n75 do turbawki, egr i akumulator całkiewicie odłączyłem, n18 również.
Powiem tak, auto ma momenty, że ciągnie całkiem ładnie, za chwilę ciągnie do 2200 i muł. Czasami od samego początku słabo ciągnie, Postaram się jutro wrzucić logi dynamiczne.
wykluczyłem problem podciśnień w taki oto sposób: puściłem wąż od serwa do n75, od n75 do turbawki, egr i akumulator całkiewicie odłączyłem, n18 również.
Powiem tak, auto ma momenty, że ciągnie całkiem ładnie, za chwilę ciągnie do 2200 i muł. Czasami od samego początku słabo ciągnie, Postaram się jutro wrzucić logi dynamiczne.
Ostatnio zmieniony czw gru 12, 2013 02:56 przez b-rad, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: AFN turbawka pompuje tylko 0,6 bara (Galaxy)
3 bieg 011 001
http://vaglog.rtnet.pl/bart_k2_152331.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jutro dorzuce 008
http://vaglog.rtnet.pl/bart_k2_152331.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jutro dorzuce 008
Re: AFN turbawka pompuje tylko 0,6 bara >>LOGI<< (Galaxy)
Z twoich logów wynika że wszystko jest ok, turbo pompuje dokładnie tyle ile komp chce
Nie wiem czy miałeś jakiś tuning bo mapa wygląda na modyfikowaną, za niskie ciśnienie doładowania (ktoś coś schranił??)
Nie wiem czy miałeś jakiś tuning bo mapa wygląda na modyfikowaną, za niskie ciśnienie doładowania (ktoś coś schranił??)
AFN turbawka pompuje tylko 0,6 bara >>LOGI<< (Galaxy)
no dokładnie , masz zadane cisnienie 0,6 bara , seria pompuje okolo 0.9 . Ktos to auto zamiast stuningować , skagańcował.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
AFN turbawka pompuje tylko 0,6 bara >>LOGI<< (Galaxy)
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/bart_k2_152404.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bart_k2_152405.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/bart_k2_152406.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/bart_k2_152407.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nowe logi, proszę o komentarz. Ogólnie to po skasowaniu błędów i podłączeniu nowego n18, którego wcześniej w ogóle nie było tak to wygląda. A co sądzicie o pracy przepływki ?
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bart_k2_152405.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/bart_k2_152406.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/bart_k2_152407.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nowe logi, proszę o komentarz. Ogólnie to po skasowaniu błędów i podłączeniu nowego n18, którego wcześniej w ogóle nie było tak to wygląda. A co sądzicie o pracy przepływki ?
Re: AFN turbawka pompuje tylko 0,6 bara >>LOGI<< (Galaxy)
Ok te logi wyglądają już lepiej, sprawdź sobie czy szczelnie i dobrze poskładałeś węże od turbo do kolektora bo ci pewnie gdzieś ciśnienie ucieka. Nie wiem czy sztange ruszałeś (rozkręcałeś to cięgno) bo jeszcze tu może tkwić problem, albo gubi podciśnienie - trzeba też sprawdzić te wężyki od sterowania turbo.
Re: AFN turbawka pompuje tylko 0,6 bara >>LOGI<< (Galaxy)
sztanga na chwilę, obecną jest skrócona. Wszystkie węże od podciśnień nowe są.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
AFN turbawka pompuje tylko 0,6 bara >>LOGI<< (Galaxy)
b-rad, wydaje mi sie ze za bardzo skrociles, turbo lapie za duzego overbosta i komp stara sie to regulowac stad ten spadek cisnienia,
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Re: AFN turbawka pompuje tylko 0,6 bara >>LOGI<< (Galaxy)
Panowie i znowu dziś rano odpalam auto muł totalny.... podłączam laptopa i żądane ciśnienie doładowania 1540.2 soft ścina doładowanie do 0.5bara i załamany już jestem, jedyny błąd to czujnika g81.... będę w domu wrzucę nowe logi 011 z dziś.
AFN turbawka pompuje tylko 0,6 bara >>LOGI<< (Galaxy)
http://vaglog.rtnet.pl/bart_k2_152439.html" onclick="window.open(this.href);return false;
logi 011 z dziś
logi 011 z dziś
AFN SOFT ŚCINA ciśnienie >>LOGI<< (Galaxy)
Witaj, te logi są w trybie awaryjnym zrobione, masz problem ze sterowaniem turbo i tam szukaj usterki. Ten błąd jest z czujnika temp. paliwa w pompie wtryskowej.
AFN SOFT ŚCINA ciśnienie >>LOGI<< (Galaxy)
To dlaczego wchodzi w tryb awaryjny od razu po odpaleniu ? przez g81 ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 165 gości