Pytanie o koło dwumasowe 1.8T AUQ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pytanie o koło dwumasowe 1.8T AUQ
Witam proszę o udzielenie informacji na temat koła dwumasowego do silnika 1.8T AUQ 180 km skrzynia 6 biegów, wiem, że ma być 240 mm jednak po oznaczeniach kół dwumasowych sam nie wiem co kupić, a szukam używanego koła dwumasowego w dosyć solidnym stanie i np. może podpasować od audi czy innego vaga jednak występowały silniki 1.8T AUQ w starszych modelach jak audi A3/S3 TT które miały sprzęgła mniejsze i nie chce kupić złego.
Otóż wiem, że oznaczenie do mojego silnika seryjne oryginalne sprzęgło miało: 06A 105 266 P
jednak znajduje także oznaczenia o innych literach końcowych bądź koła dwumasowe Sasch/Luk o już naprawdę różnych oznaczeniach np. 415 011110 bądź 011110.
Wydaje mi się że w oryginalnym kole dwumasowym które pasuje do mojego silnika oraz ma 240 mm koncówka to 266 ale o co chodzi z tymi literami ? z których aut podpasują też koła dwumasowe ?
Silnik 1.8T AUQ 2003 rocznik
Otóż wiem, że oznaczenie do mojego silnika seryjne oryginalne sprzęgło miało: 06A 105 266 P
jednak znajduje także oznaczenia o innych literach końcowych bądź koła dwumasowe Sasch/Luk o już naprawdę różnych oznaczeniach np. 415 011110 bądź 011110.
Wydaje mi się że w oryginalnym kole dwumasowym które pasuje do mojego silnika oraz ma 240 mm koncówka to 266 ale o co chodzi z tymi literami ? z których aut podpasują też koła dwumasowe ?
Silnik 1.8T AUQ 2003 rocznik
- Michał_1977
- _
- Posty: 14250
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Pytanie o koło dwumasowe 1.8T AUQ
Możesz poszukać również z diesliFastener pisze:06A 105 266 P
W mk4 VR6 koło 240mm nr. 021 105 266 J,tylko tam jest chyba więcej otworów na śruby mocujące do wału...
Możesz spokojnie szukać z Leona,Toledo,A3...Fastener pisze:może podpasować od audi czy innego vaga
Pytanie o koło dwumasowe 1.8T AUQ
rozumiem, ale czy koło dwumasowe od ASZ-a czy ARL-a wejdzie do mojego AUQ-a bez problemu, a skoro mówisz, że więcej śrub jest to zostaną wolne tylko czy to się spasuje dobrze ? albo od VR6 to tylko różnica w numerze ? ciekawe jak z ceną za nową sztukę i dopasowaniem do mojego wału.
Pytanie o koło dwumasowe 1.8T AUQ
Koło zamachowe
- LuK
Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI 4motion 150KM
Informacje:
Tylko w połączeniu z: 624 3034 09/33
Dodatkowe informacje:
Wersja silnika: dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Dodatkowe Elementy oraz Informacje: z zestawem śrubowym
Maks. kąt przyłożenia [stopień]: 20
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia): 7
maks. luz pochylenia [mm]: 2,9
Dodatkowe Elementy oraz Informacje: Tarczka regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania: 6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: bez łożyska prowadzącego
Koło zamachowe
- LuK
Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI 180KM
Dodatkowe informacje:
Wersja silnika: dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Dodatkowe Elementy oraz Informacje: bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]: 12
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia): 5
maks. luz pochylenia [mm]: 1,6
Dodatkowe Elementy oraz Informacje: Tarczka regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania: 6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: bez łożyska prowadzącego
Znalazłem takie informacje porównanie dwumasa z ASZ i AUQ ilość śrub mocujących jest po 6 jednak parametry dwumasa i cena odbiegają od siebie i to znacznie. Proszę o wypowiedzi w temacie czy nada się dwumas z innego silnika i jak to będzie pracować ?
- LuK
Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI 4motion 150KM
Informacje:
Tylko w połączeniu z: 624 3034 09/33
Dodatkowe informacje:
Wersja silnika: dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Dodatkowe Elementy oraz Informacje: z zestawem śrubowym
Maks. kąt przyłożenia [stopień]: 20
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia): 7
maks. luz pochylenia [mm]: 2,9
Dodatkowe Elementy oraz Informacje: Tarczka regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania: 6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: bez łożyska prowadzącego
Koło zamachowe
- LuK
Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI 180KM
Dodatkowe informacje:
Wersja silnika: dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Dodatkowe Elementy oraz Informacje: bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]: 12
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia): 5
maks. luz pochylenia [mm]: 1,6
Dodatkowe Elementy oraz Informacje: Tarczka regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania: 6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: bez łożyska prowadzącego
Znalazłem takie informacje porównanie dwumasa z ASZ i AUQ ilość śrub mocujących jest po 6 jednak parametry dwumasa i cena odbiegają od siebie i to znacznie. Proszę o wypowiedzi w temacie czy nada się dwumas z innego silnika i jak to będzie pracować ?
Pytanie o koło dwumasowe 1.8T AUQ
Dwumas z ASZ/ARL podejdzie u Ciebie bez problemu, możliwe, że będzie lepiej tłumił drgania, bo jest przystosowany do współpracy z silnikami diesla
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
Re: Pytanie o koło dwumasowe 1.8T AUQ
na 100% podejdzie bez problemu ? a na przykład z 1.8T BEX 190 km ?IksDe pisze:Dwumas z ASZ/ARL podejdzie u Ciebie bez problemu, możliwe, że będzie lepiej tłumił drgania, bo jest przystosowany do współpracy z silnikami diesla
Pytanie o koło dwumasowe 1.8T AUQ
Z TDI ASZ/ARL podejdzie na 100%, co do silnika, o którym wspomniałeś to dowiedz się o średnicę i czy ten model w ogóle ma 6 biegową skrzynię, bo to bardzo istotne
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
Pytanie o koło dwumasowe 1.8T AUQ
kupiłem wczoraj od 1.8T 180 km bodajże z seata, używka w bdb stanie facet twierdzi, że super stan - 5mm luzu. W każdym razie nie zajmuje się sprawdzaniem kół dwumasowych, jak dojdzie przesyłka to oddam koło do mechanika aby stwierdził jego funkcjonalność ; ) Jaki jest dopuszczalny luz aby koło było w dobrym stanie ? a jaki już poza obszarem normalnej pracy koła dwumasowego ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości