Problem z szarpaniem i nie tylko
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Biolyvyoob
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: pn maja 23, 2005 11:02
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Problem z szarpaniem i nie tylko
Witam.
Dziś moja Golfina pokazała zęby i przestała współpracować.
A dokładnie Golf III 1.9TDI 90KM 1Z chyba
Podczas jazdy autostradą nagle przestał działać obrotomierz , zapaliła się kontrolka oleju, auto zaczęło szarpać i straciło moc, po chwili zaczeła mrugać kontrolka świec. Dadam że auto nie przeszło w standardowy tryb awaryjny. Jak się zatrzymałem to zauważyłem że dużo wyższe są wolne obroty i troszkę falują.
Jak wyłącze silnik i chwilę poczekam to trzeba długo kręcić i zapala za 2 lub 3 razem.
Zauważyłem też że podczas jazdy jak mu się dociśnie na poszczególnych biegach to przy wyższych obrotach zaczyna działać obotomierz i wszystko wraca na do normy, zmieniam bieg na wyższy i znowu zdycha.
Jeszcze go nie podłączałem pod kompa ale może ma ktoś jakieś pomysły ??
Dziś moja Golfina pokazała zęby i przestała współpracować.
A dokładnie Golf III 1.9TDI 90KM 1Z chyba
Podczas jazdy autostradą nagle przestał działać obrotomierz , zapaliła się kontrolka oleju, auto zaczęło szarpać i straciło moc, po chwili zaczeła mrugać kontrolka świec. Dadam że auto nie przeszło w standardowy tryb awaryjny. Jak się zatrzymałem to zauważyłem że dużo wyższe są wolne obroty i troszkę falują.
Jak wyłącze silnik i chwilę poczekam to trzeba długo kręcić i zapala za 2 lub 3 razem.
Zauważyłem też że podczas jazdy jak mu się dociśnie na poszczególnych biegach to przy wyższych obrotach zaczyna działać obotomierz i wszystko wraca na do normy, zmieniam bieg na wyższy i znowu zdycha.
Jeszcze go nie podłączałem pod kompa ale może ma ktoś jakieś pomysły ??
Potrzebujesz części ?? Napisz do mnie, mam wiele części do MK2 , MK3
Problem z szarpaniem i nie tylko
vag to podstawa jesli sie nie chce dawac zarobic mechaniorom
podlacz i zobacz
podlacz i zobacz
sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD
- Biolyvyoob
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: pn maja 23, 2005 11:02
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Problem z szarpaniem i nie tylko
Sam nim jestem ale jak widzisz niestety nie wszechwiedzący bo specjalizuję się w innej marce.-V.A.G- pisze:vag to podstawa jesli sie nie chce dawac zarobic mechaniorom
podlacz i zobacz
A takie rady niczego nie wnoszą...
Temat do zamknięcia , auto naprawione beż użycia "wielkiego" VAGa
Potrzebujesz części ?? Napisz do mnie, mam wiele części do MK2 , MK3
Re: Problem z szarpaniem i nie tylko
Brawo pewnie brakło masy i młot poszedł w ruchBiolyvyoob pisze:Sam nim jestem ale jak widzisz niestety nie wszechwiedzący bo specjalizuję się w innej marce.-V.A.G- pisze:vag to podstawa jesli sie nie chce dawac zarobic mechaniorom
podlacz i zobacz
A takie rady niczego nie wnoszą...
Temat do zamknięcia , auto naprawione beż użycia "wielkiego" VAGa
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
- Biolyvyoob
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: pn maja 23, 2005 11:02
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Problem z szarpaniem i nie tylko
Widzę że metody znasz tylko kowalskie, ale to nie te forum... Diagnoza też błędnarotkeh pisze:Brawo pewnie brakło masy i młot poszedł w ruchBiolyvyoob pisze:Sam nim jestem ale jak widzisz niestety nie wszechwiedzący bo specjalizuję się w innej marce.-V.A.G- pisze:vag to podstawa jesli sie nie chce dawac zarobic mechaniorom
podlacz i zobacz
A takie rady niczego nie wnoszą...
Temat do zamknięcia , auto naprawione beż użycia "wielkiego" VAGa
Mnie wystarczył miernik, a urządzenie diagnostyczne potrzebne było tylko do skasowania błędów
Potrzebujesz części ?? Napisz do mnie, mam wiele części do MK2 , MK3
Problem z szarpaniem i nie tylko
Coś się zmieniło w samochodach wstawili komputery po to żeby sterować pracą silnika ,przy okazji dostaliśmy narzędzie do DIAGNOSTYKI ,ale Ty chyba naprawiasz te inne marki sprzed tej epoki , młotka używam ale z głową a tam gdzie można to opieram się na technologiach które daje nam postęp . Sam stwierdziłeś że vag jest Ci zbędny do diagnozy i szukania problemu w aucie. Mechaniku odrób lekcje albo daj sobie spokój z tym fachem i nie naciągaj na koszty nas szarych klientów Twojego warsztatu.Widzę że metody znasz tylko kowalskie, ale to nie te forum... Diagnoza też błędna
Mnie wystarczył miernik, a urządzenie diagnostyczne potrzebne było tylko do skasowania błędów
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
- Biolyvyoob
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: pn maja 23, 2005 11:02
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Problem z szarpaniem i nie tylko
Wiesz tak się składa że wiem do czego służy komputer diagnostyczny bo używam go od 10 lat i w przeciwieństwie do Ciebie nie należę do "specjalistów" którzy jedynie co potrafią to odczytać kody błędów, a jak nic nie wyjdzie to rozłożyć ręce. W tym fachu nie wszystko zrobisz komputerem, trzeba mieć jeszcze troszkę doświadczenia i potrafić np. przemierzyć czujnik. Ty jakoś nie potrafiłeś wskazać możliwej usterki a mądrzysz się w niebogłosy.rotkeh pisze:Coś się zmieniło w samochodach wstawili komputery po to żeby sterować pracą silnika ,przy okazji dostaliśmy narzędzie do DIAGNOSTYKI ,ale Ty chyba naprawiasz te inne marki sprzed tej epoki , młotka używam ale z głową a tam gdzie można to opieram się na technologiach które daje nam postęp . Sam stwierdziłeś że vag jest Ci zbędny do diagnozy i szukania problemu w aucie. Mechaniku odrób lekcje albo daj sobie spokój z tym fachem i nie naciągaj na koszty nas szarych klientów Twojego warsztatu.Widzę że metody znasz tylko kowalskie, ale to nie te forum... Diagnoza też błędna
Mnie wystarczył miernik, a urządzenie diagnostyczne potrzebne było tylko do skasowania błędów
Chyba nie po to jest forum i nie po to zadawałem pytania.
Jeżeli jedyną rzeczą którą potrafisz jest zwracanie na siebie uwagi przez pisanie niepotrzebnych postów to daruj sobie choć w tym temacie, nie robi to na mnie większego wrażenia a co do naciągania to najpierw przeczytaj opinie a potem się wypowiadaj.
Nie bardzo zależy mi na spinaniu się z kimś takim, i proszę o nie obrażanie mojej skromnej osoby, jak się poznamy to wtedy będziesz mógł mnie oceniać
Potrzebujesz części ?? Napisz do mnie, mam wiele części do MK2 , MK3
Problem z szarpaniem i nie tylko
ja nie jestem mechanikiem i nigdy nie bede ale sam pytales .vag to podstawa.ale miec go a wiedziec co tam pokazuje to roznica.
sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD
Problem z szarpaniem i nie tylko
ja nie jestem mechanikiem i nigdy nie bede ale sam pytales .vag to podstawa.ale miec go a wiedziec co tam pokazuje to roznica.
sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD
- Biolyvyoob
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: pn maja 23, 2005 11:02
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Problem z szarpaniem i nie tylko
No widzisz masz rację z tym że mieć a wiedzieć to różnica, owszem pytałem bo usterkę miałem wieczorem i ja osobiście jeszcze z taką się nie spotkałem w VW dlatego szukałem pomocy, bo jak zwykle ciekawość wzieła górę i czekać do rana się nie chciało, miałem nadzieję że któs już taki przypadek przerabiał. Do tego chyba służy forum w moim mniemaniu. Akurat nic nie wnoszące posty są zbędne a tym bardziej taka "mała" złośliwość z Twojej strony.-V.A.G- pisze:ja nie jestem mechanikiem i nigdy nie bede ale sam pytales .vag to podstawa.ale miec go a wiedziec co tam pokazuje to roznica.
Akurat nie należę do mechaników używających młotka tylko głowy co nie znaczy że nie mogę czasem o coś spytać, nie jestem wszechwiedzący.
Myślę że co nie co sobie wyjaśniliśmy i skończymy z dogadywaniem
Potrzebujesz części ?? Napisz do mnie, mam wiele części do MK2 , MK3
Problem z szarpaniem i nie tylko
ale ja nikomu nie dogaduje ,chyba ze zle mnie zrozumiales
sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD
Problem z szarpaniem i nie tylko
Biolyvyoob co było przyczyną takich zachowań? czujnik położenia wału? Panowie vag to nie wyrocznia ale też nie twierdze że nie ułatwia życia bo sam używam ale czasem wystarczy zwykły miernik lub próbówka i nie ma co się tu napinać bo każdy robi po swojemu.
Re: Problem z szarpaniem i nie tylko
On Ci nie powie rozwiązał problem i ...bzdzioch1 pisze:Biolyvyoob co było przyczyną takich zachowań? czujnik położenia wału? Panowie vag to nie wyrocznia ale też nie twierdze że nie ułatwia życia bo sam używam ale czasem wystarczy zwykły miernik lub próbówka i nie ma co się tu napinać bo każdy robi po swojemu.
Bialyvyoob jak sam stwierdziłeś po to jest forum żeby znaleźć rozwiązanie problemu lub wskazówkę i PODZIELIĆ SIĘ , sam sobie odpowiedz czego zabrakło w Twojej wypowiedzi w cytacie powyżej. .Jeśli Cię obraziłem przepraszam, nie będę już reagował na Twoje posty chciałem Cię sprowokować żebyś powiedział co było problemem ,co Ty zrobisz to już Twoja sprawa .Biolyvyoob pisze:A takie rady niczego nie wnoszą...
Temat do zamknięcia , auto naprawione beż użycia "wielkiego" VAGa
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
- Biolyvyoob
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: pn maja 23, 2005 11:02
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Problem z szarpaniem i nie tylko
Nie musiałeś mnie prowokować, wystarczyło zapytać, to podobno nie boli, to że sam nie napisałem jest jak najbardziej logiczne, patrząc na komentarze pewnie ktoś by napisał że się chwalę albo coś w tym stylu, co nie znaczy że nie pomogę komuś kto będzie miał taki sam problem.rotkeh pisze:On Ci nie powie rozwiązał problem i ...bzdzioch1 pisze:Biolyvyoob co było przyczyną takich zachowań? czujnik położenia wału? Panowie vag to nie wyrocznia ale też nie twierdze że nie ułatwia życia bo sam używam ale czasem wystarczy zwykły miernik lub próbówka i nie ma co się tu napinać bo każdy robi po swojemu.Bialyvyoob jak sam stwierdziłeś po to jest forum żeby znaleźć rozwiązanie problemu lub wskazówkę i PODZIELIĆ SIĘ , sam sobie odpowiedz czego zabrakło w Twojej wypowiedzi w cytacie powyżej. .Jeśli Cię obraziłem przepraszam, nie będę już reagował na Twoje posty chciałem Cię sprowokować żebyś powiedział co było problemem ,co Ty zrobisz to już Twoja sprawa .Biolyvyoob pisze:A takie rady niczego nie wnoszą...
Temat do zamknięcia , auto naprawione beż użycia "wielkiego" VAGa
Dla potomnych uszkodzony był czujnik położenia wału co oczywiście nie znaczy że przy tych objawach musi być to, równie często dochodzi do uszkodzenia wiązki tego czujnika. Objaw opadnięcia obrotomierza może też być powodowany innymi czynnikami.
I proponuję zakończyć już tą dyskusję bo sensu jej nie widzę, oczywiście każdy ma prawo mieć swoje zdanie, następnym razem proszę nie oceniać kogoś kogo się nie zna, a ta osoba pewnie chętnie pomoże zawsze jak będzie mo gła
Potrzebujesz części ?? Napisz do mnie, mam wiele części do MK2 , MK3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 112 gości