Luz na przegubie wewnętrznym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Luz na przegubie wewnętrznym
Podlewarowaną mam jedną stronę auta. Swarzeń wahacza odkręcałem żeby móc go wybić ze zwrotnicy. Przykręciłem go już z powrotem gdyż oznaczyłem sobie dokładnie miejsca w których znajdowały się 3 śruby trzymające go, a bez spiętego sworznia ze zwrotnicą mam dobry widok. W zasadzie mógłbym odkręcić go z powrotem i przykręcić go już ze spiętą zwrotnicą ale wtedy mam duże ryzyko utraty geometrii.
Podlewarowanie samochodu z drugiej strony niestety nie wchodzi w grę bo mam bardzo wąski garaż i samochód stoi kilka cm od strony pasażera od ściany
Czy jeśli odkręcę stabilizator od wahacza, to rozumiem, że będę mógł odgiąć go niżej niż teraz i dzięki temu podepnę bez problemu sworzeń do zwrotnicy. Tylko czy wtedy nie będę miał problemu z przykręceniem stabilizatora z powrotem?
Podlewarowanie samochodu z drugiej strony niestety nie wchodzi w grę bo mam bardzo wąski garaż i samochód stoi kilka cm od strony pasażera od ściany
Czy jeśli odkręcę stabilizator od wahacza, to rozumiem, że będę mógł odgiąć go niżej niż teraz i dzięki temu podepnę bez problemu sworzeń do zwrotnicy. Tylko czy wtedy nie będę miał problemu z przykręceniem stabilizatora z powrotem?
- areczek0000000
- Gadatliwa bestia
- Posty: 630
- Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12
Luz na przegubie wewnętrznym
lewarek pod wahacz i do góry załatwi sprawę.
Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/
https://auto-doctorek.jimdo.com/
Luz na przegubie wewnętrznym
nie bardo rozumiem ale przeprawę z tym masz straszna ,wydaje mi się że z zakręconym sworzniem to ciężko bedzie
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Luz na przegubie wewnętrznym
Straszną przeprawę to może nie, ale przyznać muszę że wymiana przegubów a raczej dostanie się do nich i poskładanie wszystkiego do kupy wcale nie jest takie proste dla osoby która robi to pierwszy raz. Żeby spiąć sworzeń ze zwrotnicą musiałem go okręcić od wahacza i odkręcić łącznik stabilizatora. Dopiero wtedy można było to zrobić bez ryzyka pogięcia elementów. Teraz myślę, że gdybym robił to drugi raz zajęło by to nie więcej niż 2 godzinki spacerowym tempem.
W każdym razie dziękuję bardzo za pomoc
W każdym razie dziękuję bardzo za pomoc
Re: Luz na przegubie wewnętrznym
Niezakładając nowego tematu chciałbym się zapytać czy przegub powinien miec luz tak jak na załączonym obrazku. Nie pamietam dokladnie ile ale około 1 cm
- sidewind76
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: śr maja 02, 2012 12:45
- Lokalizacja: Świat :)
Luz na przegubie wewnętrznym
nowy nie ma wogóle luzu wiec odpowiedz sobie sam
Od nieba dzieli nas tylko 9 milimetrów...
- sidewind76
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: śr maja 02, 2012 12:45
- Lokalizacja: Świat :)
Luz na przegubie wewnętrznym
jak jest luz to przy większych prędkościach drga ale to może też przenosić od dwumasu najprościej podwiesić auto na podnośniku wbić bieg i rozpędzać druga osoba obserwuje przeguby który wibruje i ten wymieniasz
Od nieba dzieli nas tylko 9 milimetrów...
Luz na przegubie wewnętrznym
Luz taki jaki został zaznaczony na foto to przecież normalna rzecz. tak ma być, wewnętrzny przegub ma jakiś tam zakres przesuwu w tą właśnie stronę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości