Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
darrrrekdaro
edismd.
edismd.
Posty: 915
Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
Lokalizacja: Tarnów

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: darrrrekdaro » pn gru 02, 2013 20:04

głolfem to całkiem możliwe :helm:


Mój Golf tutaj

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: MAPET » pn gru 02, 2013 20:17

jzalezy bo z kanalu nie tak prosto zobaczyc sprezyne bo sprawdza wahacze i luzy na dole .. zreszta niewazne szkod postow na to...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Shmatan » wt gru 03, 2013 15:38

MAPET pisze:tak samo przeciez papieru na amortyzator sportowy nie ma teoretycznie tez czy sprezyne...
Przecież spręzyny i amortyzatory (sportowe czy też zwykłe) muszą posiadać homologację i świadectwo homologacji do którego można dotrzeć. W wypadku air'a masz co prawda homologowane poduchy, ale instalowane za pomocą dorabianych własnoręcznie okuć na których homologacji już nie dostaniesz



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: MAPET » wt gru 03, 2013 19:51

Shmatan pisze:Przecież spręzyny i amortyzatory (sportowe czy też zwykłe) muszą posiadać homologację i świadectwo homologacji do którego można dotrzeć.
no to idz zapytaj diagnoste czy potrzeba na amorki... montuje si erozne sprezyny i nie ma w PL wymagania by na to dostarczac papier

Shmatan pisze: ale instalowane za pomocą dorabianych własnoręcznie okuć na których homologacji już nie dostaniesz
dostaniesz... tylko dluga i droga droga :) jak tam ktos powyzej napisal


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: RasPL » wt gru 03, 2013 20:04

Shmatan To pokaż mi homologację na poduchy i ze są do użytkowania jako element zawieszenia kół samochodu osobowego.

Szkoda temat dalej ciągnąc, prawda jest jedna trzeba by otworzyć całą fabrykę i mieć $$$ na badania by robić homologację na zawieszenie która obejmuje model zawieszenia w danym modelu auta, jeżeli ma być dla kilku aut trzeba dla tych kilku aut robić badania - łącznie z badaniami niszczącymi pojazd. A to tylko amor+poducha, dla full legalnosci musi być homologowana instalacja powietrza ale tu da się kupić elementy z homologacją - zawory,zbiornik i przewody podłaczeniowe.

Temat rzeka.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Dragokite
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt sty 22, 2013 01:38
Lokalizacja: Dublin

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Dragokite » wt gru 03, 2013 21:23

To nie jest temat rzeka tylko po prostu nikomu w Polsce nie chce chce się robić takich badań i jest na razie jedna firma w Niemczech, a dokładniej German Airride System poddała swoje produkty wszystkim potrzebnym badaniom i posiadają certyfikat TUV czyli można użytkować ich systemy legalnie w autach na teranie całej Europy I bez problemu przechodzi się przeglądy a nawet jak diagnosta ma jakiś problem co do tego to pokazujesz tylko certyfikat i wtedy musi dać papier na stany test proste i logiczne.



Awatar użytkownika
Docenty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn sty 11, 2010 21:37
Lokalizacja: Opole

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Docenty » wt gru 03, 2013 22:49

Dragokite pisze:To nie jest temat rzeka tylko po prostu nikomu w Polsce nie chce chce się robić takich badań i jest na razie jedna firma w Niemczech, a dokładniej German Airride System poddała swoje produkty wszystkim potrzebnym badaniom i posiadają certyfikat TUV czyli można użytkować ich systemy legalnie w autach na teranie całej Europy I bez problemu przechodzi się przeglądy a nawet jak diagnosta ma jakiś problem co do tego to pokazujesz tylko certyfikat i wtedy musi dać papier na stany test proste i logiczne.

więc się nie znasz... takie badania to nie jest kilka tysięcy... i druga sprawa ze dla kazdego auta/modelu trzeba by tworzyć nowe... jak kolego nie wiesz o czym piszesz albo Ci sie wydaje to nie pisz


to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^

mój Golf Mk3 GTI


AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: MAPET » wt gru 03, 2013 22:58

tylko ze u nas tuv nie jest wymagany do przegladow ;)
to troche inaczej... poza tym jakby bylo pare tys na calosc to juz bym zrobil tuv moim zestawom :)
ale to nie jest kilka tys a taka kase ze pozniej i tak by w PL nikt tego zestawu nie kupil i tak.. bo raz ze drogo a i tak kazdy se przejdzie bez problemu przeglad..

wiec nie ma sensu ciagnac tematu...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Shmatan » śr gru 04, 2013 15:52

MAPET pisze:
Shmatan pisze:Przecież spręzyny i amortyzatory (sportowe czy też zwykłe) muszą posiadać homologację i świadectwo homologacji do którego można dotrzeć.
no to idz zapytaj diagnoste czy potrzeba na amorki... montuje si erozne sprezyny i nie ma w PL wymagania by na to dostarczac papier
Tak - potrzeba. Fakt że nie musisz dostarczać papieru nie oznacza że części nie muszą przejść badań homologacyjnych.
MAPET pisze:
Shmatan pisze: ale instalowane za pomocą dorabianych własnoręcznie okuć na których homologacji już nie dostaniesz
dostaniesz... tylko dluga i droga droga :) jak tam ktos powyzej napisal
No oczywiście (jeżeli są poprawnie wykonane, bezpieczne itp.), ale jak wiemy jest to nieopłacalne.
RasPL pisze:Shmatan To pokaż mi homologację na poduchy i ze są do użytkowania jako element zawieszenia kół samochodu osobowego.
Żadnej homologacji Ci pokazywać nie będę, bo takich dokumentów nie mam. Stwierdziłem tylko że same poduchy musiały być homologowane (a do jakich samochodów to inna sprawa), a chciałem zwrócić tylko uwagę na to że do kompletnego AIR'a homologacji nie ma i diagnosta teoretycznie nie powinien takiego zawieszenia puścić na przeglądzie



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: MAPET » pt gru 06, 2013 10:33

Shmatan pisze: MAPET napisał(a):

Shmatan napisał(a):Przecież spręzyny i amortyzatory (sportowe czy też zwykłe) muszą posiadać homologację i świadectwo homologacji do którego można dotrzeć.


no to idz zapytaj diagnoste czy potrzeba na amorki... montuje si erozne sprezyny i nie ma w PL wymagania by na to dostarczac papier


Tak - potrzeba. Fakt że nie musisz dostarczać papieru nie oznacza że części nie muszą przejść badań homologacyjnych.

no to czemu ten diagnosta nigdy o to nie pyta? to skad on wie ze te amorki co masz w aucie przeszly te badania homologacyjne? teoretycznie nie powinni dopuszczac do ruchu zadnego auta co ma sportowe gwintowane zawieszenie... ba nawet jak amor jest nieoryginalny tylko kupiony na wymiane to tez skad moga byc pewni ze ma ta homologacje? idac dalej mozemy tak z kazda czescia w aucie... nie wiem tez jak to jest do konca prawnie wiec tez nie bede sie wymadrzal musialby powazny diagnosta sie wypowiedziec :)

ale nie odbiegajm od tematu watku ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

daniel_87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn sie 22, 2011 10:31

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: daniel_87 » ndz gru 08, 2013 06:31

MAPET pisze:
Shmatan pisze: MAPET napisał(a):

Shmatan napisał(a):Przecież spręzyny i amortyzatory (sportowe czy też zwykłe) muszą posiadać homologację i świadectwo homologacji do którego można dotrzeć.


no to idz zapytaj diagnoste czy potrzeba na amorki... montuje si erozne sprezyny i nie ma w PL wymagania by na to dostarczac papier


Tak - potrzeba. Fakt że nie musisz dostarczać papieru nie oznacza że części nie muszą przejść badań homologacyjnych.

no to czemu ten diagnosta nigdy o to nie pyta? to skad on wie ze te amorki co masz w aucie przeszly te badania homologacyjne? teoretycznie nie powinni dopuszczac do ruchu zadnego auta co ma sportowe gwintowane zawieszenie... ba nawet jak amor jest nieoryginalny tylko kupiony na wymiane to tez skad moga byc pewni ze ma ta homologacje? idac dalej mozemy tak z kazda czescia w aucie... nie wiem tez jak to jest do konca prawnie wiec tez nie bede sie wymadrzal musialby powazny diagnosta sie wypowiedziec :)

ale nie odbiegajm od tematu watku ;)
ano stąd, że nabity jest znak homologacyjny i jakby chciał, to by sprawdził.
akurat diagnosta to najmniejszy problem, bo on sobie może puścić wszystko i nie sprawi to, że dana część staje się legalna i homologowana. problem jest jak komuś się stanie kuku.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: RasPL » ndz gru 08, 2013 09:02

daniel_87 pisze:Problem jest jak komuś się stanie kuku.
Małe kuku nie ma problemu, duze kuku problem wielki - tymbardziej na terenie niemiec. Ale do rzeczy starczy juz dramatyzowania.
Problemy, rozwiazania, konserwacja i konstrukcje o tym ten temat.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
sebabana
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: sob lip 27, 2013 15:15
Lokalizacja: Tczew

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: sebabana » ndz gru 08, 2013 16:12

Witam.
Mam kilka pytań odnośnie tego zestawu: http://www.airride-system.pl/zestaw-pod ... p-195.html do MK3
Czy jest w nim wszystko aby rozpocząć montaż? Jak z żywotnością poduszek, konserwacją na zimę itp?
Czy amortyzatory seryjne nadają się do montowania poduszek? Jak z komfortem jazdy, twardo, średnio twardo a może porównywalnie do seryjnego? Na tych poduszkach samochód będzie stał na tej samej wysokości, czy niżej? Mam koła 15" i opony 195/55, czy mogą stanowić jakiś problem przy takim zawieszeniu? czy coś trzeba przerabiać w aucie przed montażem? Może jeszcze jakieś pytania się pojawią. Wybrałem taki zestaw bo zawsze chciałem mieć takie zawieszenie. Nie myślę o rozbudowie na coś szybszego. Chciałem zakupić gwinty ale w mojej okolicy jest dużo progów zwalniających, wysokich i byłoby fajnie podnieść samochód. Dlatego myślę o czymś takim, gdy warunki są ok to jeździć na opuszczonym, gdy nie to podnieść. Foto poglądowe felgi z oponą Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
mikolajmakoski1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1562
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 14:10
Lokalizacja: Nowa Sól

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: mikolajmakoski1 » ndz gru 08, 2013 16:45

ten zestaw masz pod gwintowane zawieszenie które musisz dokupić.Co do komfortu to zależy ile napompujesz ale porównywalnie z kitem,wysokość możesz sobie ustawić taka ze ci opadnie az ci drążki nie zaprą sie o podłożnice.Co do tych felg to sorry ale śmiech na sali w ogóle nie będą pasować do powietrza a tym bardziej na tych kartoflanych oponach. Szukaj 16 szerokich albo 17


"Dla ciebie to wkładanie kasy w starego golfa,dla mnie to wkładanie serca w pasje."
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości