GOLF V rdzewiejące błotniki przednie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
GOLF V rdzewiejące błotniki przednie
no i o to mi chodziło, krótko zwięźle i na temat! z tymi nadkolami to nie mogłobyć kombinowane bo ale autko było sprawdzanie miernikiem i nic nie wykazało, te słupi czy belki też były sprawdzae i było wszystko wporządku
GOLF V rdzewiejące błotniki przednie
Ale co Ci miernik sprawdzi? Kolejna sprawa, że nie tylko pomiar ale interpretacja jest ważne. Jeśli ktoś maluje przyzwoicie, kupił nowy błotnik to miernikiem sobie można sprawdzać. Podobnie jak kupić element w kolor tylko fartuch poprawiał.
Ogólnie rant błotnika powinien mieć na sobie wyłącznie lakier, nadkole powinno być w kolor rzucone na masę kauczukową. Żadne czarne mazidła. W ogóle te śruby zardzewiałe to fabrycznie o ile mnie pamięć nie myli sa w ocynku i później malowane wraz z autem.
Ogólnie rant błotnika powinien mieć na sobie wyłącznie lakier, nadkole powinno być w kolor rzucone na masę kauczukową. Żadne czarne mazidła. W ogóle te śruby zardzewiałe to fabrycznie o ile mnie pamięć nie myli sa w ocynku i później malowane wraz z autem.
GOLF V rdzewiejące błotniki przednie
Oryginalny błotnik powinien mieć wytłoczenie VW, zazwyczaj gdzieś koło śrub u góry. Ale wybitego numeru chyba nie ma. Jest na naklejkach zazwyczaj.
GOLF V rdzewiejące błotniki przednie
Czy mógłbyśnakierować mnie dokładniej w którym miejścu? To nie daje mi spokoju,musze sprawdzić to
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: GOLF V rdzewiejące błotniki przednie
bazylek pisze:o ile się nie myle to chyba forum jest po to aby doradzać i rozwiązywać problemy tak?
skoro jesteś "moderatorem" to powinieneś coś o tym wiedziec.
a Ty niby nic nie musisz wiedzieć, he?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości