M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
spawacz, dekielek z timingu od afn jest ok (powieksza ruch) co do sprezyny to wg mnie z tego afna jest za miekka (wsadzilbym ta z iveco lub cos twardszego bo za szybko ci bedzie wyprzedzac kat i bedzie klekot przy 2-3tys) wiec tu musisz sie pobawic (poszukac jak bedzie najlepiej) podsadzenie daj 2.2mm a nie poznasz auta. Ta gowniana podkladka wszystko ci psuje bo nie zaslania otworku w tloczku!
Co do spadajacych wolno obrotow to wina lezy w wydatku resztkowym tak samo ruszanie (ze duzo obroty spadaja) takze to skoryguj
Reszta chyba ok tzn: dozownik ok, fala ok, jak cos to pytaj w miare mozliwosci pomoge.... (tyle ile bede wiedzial)
216-k24-dobra pompa = spokojnie 150-160koni w mTDI
Co do spadajacych wolno obrotow to wina lezy w wydatku resztkowym tak samo ruszanie (ze duzo obroty spadaja) takze to skoryguj
Reszta chyba ok tzn: dozownik ok, fala ok, jak cos to pytaj w miare mozliwosci pomoge.... (tyle ile bede wiedzial)
216-k24-dobra pompa = spokojnie 150-160koni w mTDI
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Dalem podkladke 2.2mm , jest lepiej nawet zaczal jechac, ale wiecej jak 90-100km nie ma, - malo czarnego dymu. NIGDY WIECEJ MTDI , a juz napewno nie w moim aucie. Mam ori TDI i to zamiata ja trzeba.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
to samo mogę napisać o TDI... miałem m-tdi i mniej problemów niż z TDI gdzie albo nastawnik kuleje, albo szarpie podczas jazdy ( im wyższy bieg tym bardziej ) i pomaga albo duszenie gazu do dechy, albo puszczanie gazu jazda ze stałą prędkością owocuje skakanie silnika pod maską.spawacz pisze:IGDY WIECEJ MTDI
spawacz, jak kiedyś przełożyłem wszystko od TDI do pompy mechanicznej zostawiając tyming jak i ciśnienie w pompie to auto klepało mocniej, ale... nie dymiło i nie jechało... za mocno miał wyprzedzony kąt wtrysku.... zastanawiam się dlaczego auto jeździło poprawnie a później coś go trafiło i nagle zaczęło jeździć gorzej...
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Ja tam nie wiem, moje TDI nie mialo nidy takich problemow, i daje sobie reke obciac ze dbane i sprawne jest lepsze od M-tdi , ale to juz inna bajka. Poregulowanem go jeszcze troszke , nie klepiej dym nie podlatuje z rury, bardzo malo czarnego , tak sie zastanawim czy szlag nie trafil wtryskow, bo opilki w pompie byly, to ze pali od strzala to nic nie znaczy.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
spawacz, możliwe, że zabiło jakieś otworki... a jak by wyciągnąć wtryski i sprawdzić jak pylą, lub podmienić wtryski na inne i sprawdzić czy jest jakaś różnica??
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
marcinas1983, sadze ze wrocisz do mtdi ja tam jestem zadowolony przy nastawnikach roznie bywa, szwagier ma afn i duzo problemow mial (ciazko palil w mrozy, zapiekala sie turbina, bledy itd...) tu jak jest wszystko ustawione to MUSI chodzic!
spawacz, cos macie nie tak w tym Mtdi ja jak depne do dechy to kłąb dymu sie pojawi po czym znika jak turbo dobije max cisnienie i przyspiesza dobrze bo 80-120 mam w 5.4sek (mierzone gpsem) dodam ze brata audi S8 4.2 ma 5sek od 80-120 wiec w takim "aucie" jak stare B4 to chyba dobry wynik
PS jak nie ma u ciebie czarnego dymu tzn ze paliwa nie ma, i nie ma sie co zniechecac tylko szukac przyczyny... sprawdz ten kat, wtryski... cos jest nie tak i tyle...
spawacz, cos macie nie tak w tym Mtdi ja jak depne do dechy to kłąb dymu sie pojawi po czym znika jak turbo dobije max cisnienie i przyspiesza dobrze bo 80-120 mam w 5.4sek (mierzone gpsem) dodam ze brata audi S8 4.2 ma 5sek od 80-120 wiec w takim "aucie" jak stare B4 to chyba dobry wynik
PS jak nie ma u ciebie czarnego dymu tzn ze paliwa nie ma, i nie ma sie co zniechecac tylko szukac przyczyny... sprawdz ten kat, wtryski... cos jest nie tak i tyle...
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
kat z 20x prawdzalem w roznich nastawach tak samo cisnienie wew. i teraz mam najlepsza nastawe, jutro jeszcze sprawdze wtryski bo tego nie jestem pewien, kiedys on na 2 trakcje rwal az milo na wtryskach z AFN, wszstko sie zaczelo o tej wymiany tak naprawde.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
spawacz, a jakiej pompy użyłeś jako podstawy do modów, niestety nie wszystkie dają zadowalające afakty
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
arwam,
Zeby to auto przywrocic do zycia przywozl mi pompe z 1V 1.6 TD , przelozylem wszystko to tej pompy
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
poszukaj pompy czysto mechanicznej bez pomocy elektroniki i dodatkowych zaworów od AAZ'a lub nawet 1Y
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Napisze co bylo, bo juz jest ok, wtryski maily ponad 300bar przy otwrciu , reszte chyba nie musze tlumaczyc.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
spawacz, znaczy się pierwsze ciśnienie miało 300 barów otwarcia??
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Tak 1 ,bo mialem ty taka maszyne do sprawdzenia na 1 no sprezynowe
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
spawacz, to co za specjalista ustawiał te wtryski?? Ja po zmianie samych końcówek miałem niższe ciśnienia niż ori powinny być 190/300 a u kumpla w ahu założyliśmy też końcówki bez regulacji i miał ciśnienia wyższe niż 190/300 barów, ale nie tak żeby pierwsze wynosiło 300 barów... .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości