SZzarpanie powyżej 3tyś obrotów przy większych prędkościach.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- marquentes
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: pt lip 19, 2013 17:44
SZzarpanie powyżej 3tyś obrotów przy większych prędkościach.
Witam ,jakis czas temu miałem problem z nastawnikiem w silniku 1z tzn falowały obroty i szarpał. nastawnik wymieniłem, dawka 34 ,kąt 60. wszystko cacy,równa praca jest ok ogólnie.Ale zauwazyłem ze jak np mu depne na obwodnicy ponad 3000rpm tak ze 150-170 to silnik mocno przerywa, dosłownie jakby się wyłączał na sekunde,albo jakby odcinało mu paliwo. dzieje się to własnie np na czwórce jak depne do końca i obrotomierz wskazuje juz 3 tyś, na piatce też tak jest. Czytałem ,że to wtrysk sterujący moze byc winowajca. czy wystarczyłoby wymienic sam wtrysk ?
SZzarpanie powyżej 3tyś obrotów przy większych prędkościach.
objawy wskazują na wtrysk sterujący alee można by było zrobic logi dynamiczne zobaczyć co sie dzieje z doładowaniem oraz kątem wtrysku. po za tym dawka 34( w grupie 000) czy 3.4mg (w 001)? sterujacy można sprawdzić tak zwana metodą (młotkową) wkrecasz silnik na 2500rpm i stukasz we wtrysk jakimś kluczem np,jeśli przerwie prace jest winny choć nie jest to metoda 100% pewna
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
SZzarpanie powyżej 3tyś obrotów przy większych prędkościach.
Sterujący na 100%marquentes pisze: ponad 3000rpm tak ze 150-170 to silnik mocno przerywa, dosłownie jakby się wyłączał na sekunde
wystarczymarquentes pisze: czy wystarczyłoby wymienic sam wtrysk ?
marquentes pisze:dawka 34
Raczej zapomniał przecinka ,bo jak 34 w bloku 000 ,to poczuł by niewątpliwie , zamulone auto,mocno straciło by na dynamicebzdzioch1 pisze:dawka 34( w grupie 000) czy 3.4mg (w 001)?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- marquentes
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: pt lip 19, 2013 17:44
SZzarpanie powyżej 3tyś obrotów przy większych prędkościach.
dawka 3,400 mg czy coś takiego widzialem na wyswietlaczu tego komputerka memoscan.. kolega pukał w nastawnik mlotkiem i mowil ze ma byc 3,4.
a ten wtrysk to uzywkę moge kupić ?
nie da się go naprawić ?
mozna jeszcze tak jezdzic? nie padnie ?
a ten wtrysk to uzywkę moge kupić ?
nie da się go naprawić ?
mozna jeszcze tak jezdzic? nie padnie ?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
SZzarpanie powyżej 3tyś obrotów przy większych prędkościach.
Sprawny ma być ,a czy używka czy nówka ,to już twój wybór ,ale raczej nie chcesz wiedzieć ile kosztuje nówka sterującymarquentes pisze:a ten wtrysk to uzywkę moge kupić ?
Wątpięmarquentes pisze:nie da się go naprawić ?
Jak ci nie przeszkadza takie szarpaniemarquentes pisze:mozna jeszcze tak jezdzic?
Przecież już padł Tyle że sama końcówka wtryskiwacza ,zapewne jest sprawna ...problem leży w iglicy ,z której "czyta "cewka ,czyli górnej części wtrysku sterującegomarquentes pisze:nie padnie ?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- marquentes
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: pt lip 19, 2013 17:44
SZzarpanie powyżej 3tyś obrotów przy większych prędkościach.
aha rozumiem. do 150kmh , szarpania nie ma. dopiero pozniej juz jak dusze do konca zaczyna sie szarpanie. uzywki patrze ze nie sa drogie. poszukam z jakiegos rozbitka za pare groszy, podmienie ,przejade sie. jak bedzie ok to wezme.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 184 gości