[TDI PD] VW Bora 1.9TDI 85kw raz pali, raz nie.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
[TDI PD] bora 1.9TDI 85kw raz pali raz nie
witam gumki zmienione na nowe bosh i problem nadal występuje, pompa w zbiorniku sprawdzona jest ok pompuje jak należy, ostatnia rzecz jaka pozostała to VACUM:
wg etki powinienem zakupić 038145209Q a mam zamontowaną LUK 038145209A, dzwoniłem do serwisu twierdzą iż ma być 038145209Q tylko na rysunku jak poniżej występuje różnica w uszczelkach czy ktoś kuma jakie są różnice pomiędzy tymi pompami i co chodzi w uszczelkach
na jutro mam zamówioną BOSH 038145209Q
wg etki powinienem zakupić 038145209Q a mam zamontowaną LUK 038145209A, dzwoniłem do serwisu twierdzą iż ma być 038145209Q tylko na rysunku jak poniżej występuje różnica w uszczelkach czy ktoś kuma jakie są różnice pomiędzy tymi pompami i co chodzi w uszczelkach
na jutro mam zamówioną BOSH 038145209Q
[TDI PD] bora 1.9TDI 85kw raz pali raz nie
pamietaj kolego ze czasem nie musisz miec identycznej czesci taka jak inni . Czasem inna sprezarke klimy mozesz miec itd itp.nie musisz wszystkiego wymieniac na raz , jestes tak samo porywczy jak ja;P Wiem dobrego speca znalezc ciezko ;/ Dobry spec w 5 min by to ci rozwiazal
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
[TDI PD] bora 1.9TDI 85kw raz pali raz nie
dzięx za odpowiedź szukało 4 mechaników a wymianę vacum że tak powiem ja nakazałem bo tylko na nią starczy mi kasiorki jeszcze, vacum którą mam LUK o końcówce A to stary model z dwiema gumowymi uszczelkami ale zamienna to bosh- nowsza generacja z metalową uszczelką, jest to ostatnia rzecz na jaką mam kasę (w sensie jestem w stanie pożyczyć)
mechaniorów 4 szukało i pupa pupa
mechaniorów 4 szukało i pupa pupa
[TDI PD] bora 1.9TDI 85kw raz pali raz nie
Nie patrz na to . Wlasnie moim zdaniem i zebym tylko nie wykrakal ta wymiana NIC NIE DA ! Jezeli masz podzespoly LUKA to masz miec LUKA , jezeli BOSHA to BOSHA . Ale oczywiscie nie mowie ze mozesz je zamienic ale czy to cos da zwiazane z Twoim problemem?
A jak chcesz odpalic patrzyles jak tam z paliwem? Dostaje sie do ukladu ? Pompuje? Nie ma pecherzykow powietrza? Kolejna i najwazniejsza rzecz ... Moze klapa Ci sie przytyka (Zacina) dolotu powietrza? tak zwany gaszak? Smieszna rzecz a moze to i to.
Jak gadalem z mechaniurami to mowia ze to co jest zawsze wkladac! Nie prawda;) Wymiana na lepsza Pompe vacum nic nie daje , ani mocy ani niczego. Z tego co na swoj chlopski rozum biore to daje podcisnienie do calego ukladu + oczywiscie najwazniejsze dla pompowtryskow by te same regulowaly sobie dawke paliwa (pompolowaly paliwo) No dlatego sa nazywane pompowtryskami;)
Akumulator? Swiece ? Rozrusznik? 1 sprawdzic podstawowe rzeczy... moze wydawac sie sprawne a... Moze byc kicha
A jak chcesz odpalic patrzyles jak tam z paliwem? Dostaje sie do ukladu ? Pompuje? Nie ma pecherzykow powietrza? Kolejna i najwazniejsza rzecz ... Moze klapa Ci sie przytyka (Zacina) dolotu powietrza? tak zwany gaszak? Smieszna rzecz a moze to i to.
Jak gadalem z mechaniurami to mowia ze to co jest zawsze wkladac! Nie prawda;) Wymiana na lepsza Pompe vacum nic nie daje , ani mocy ani niczego. Z tego co na swoj chlopski rozum biore to daje podcisnienie do calego ukladu + oczywiscie najwazniejsze dla pompowtryskow by te same regulowaly sobie dawke paliwa (pompolowaly paliwo) No dlatego sa nazywane pompowtryskami;)
Akumulator? Swiece ? Rozrusznik? 1 sprawdzic podstawowe rzeczy... moze wydawac sie sprawne a... Moze byc kicha
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
[TDI PD] bora 1.9TDI 85kw raz pali raz nie
Akumulator grudzień 2012
Świece sprawdzone 2 razy
rozrusznik po regeneracji- kręci fajnie
gdzie szukać klapy gaszącej i przepływomierza?
Vacum bosh jest szerszy ktoś montował za pompę luk o oznaczeniu A. Mam świece obok vacum
EDIT:
Witam godzine temu normalnie dpalam a tu miga kontrolka swiec zarowych, odrazu do mechanika i vag a tu błąd czujnika wałka rozrządu, powyżej 2000-2500 obrotów przestała migać no jaja jak berety kupiłem omyłkowo w serwisie czujnik wału za 180zl, dzwonię zapytać oczujnik wałka a tu rzuca mi 400 zł
Więc czujnik wału zostanie i tak zmieniony
A
Czujnik wałka zostanie kupiony zamiennik
Boże czy to może być któryś z nich, jezcze zadzwoniłem do mechanika który rzekomo sprawdzał obydwa czujniki a on na to że przecież na vagu nie pokazywało to nie sprawdzał ich o ja pierrrrrrr co o tym teraz sądzicie?????
Świece sprawdzone 2 razy
rozrusznik po regeneracji- kręci fajnie
gdzie szukać klapy gaszącej i przepływomierza?
Vacum bosh jest szerszy ktoś montował za pompę luk o oznaczeniu A. Mam świece obok vacum
EDIT:
Witam godzine temu normalnie dpalam a tu miga kontrolka swiec zarowych, odrazu do mechanika i vag a tu błąd czujnika wałka rozrządu, powyżej 2000-2500 obrotów przestała migać no jaja jak berety kupiłem omyłkowo w serwisie czujnik wału za 180zl, dzwonię zapytać oczujnik wałka a tu rzuca mi 400 zł
Więc czujnik wału zostanie i tak zmieniony
A
Czujnik wałka zostanie kupiony zamiennik
Boże czy to może być któryś z nich, jezcze zadzwoniłem do mechanika który rzekomo sprawdzał obydwa czujniki a on na to że przecież na vagu nie pokazywało to nie sprawdzał ich o ja pierrrrrrr co o tym teraz sądzicie?????
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[TDI PD] bora 1.9TDI 85kw raz pali raz nie
Na początek pasowałoby zaglądnąć do niego i jeśli brudny,to wyczyścić.specWROC pisze:co o tym teraz sądzicie?????
Jak nie pokazuje błędu,to zazwyczaj samo czyszczenie pomaga i nie ma sensu wymieniać.
Kumpel mój,miał tak Ibizie 1,4TDI.Raz palił,raz nie palił.Przyjechał,podpiąłem VAG i usunąłem błąd,na więcej nie miałem czasu.Za jakiś czas znów przyjechał i mówi,że nadal świruje,ale wtedy błędu nie pokazał.W końcu czujnik został wyczyszczony i od tamtej pory spokój-jeździ nadal na tym samym czujniku.
specWROC, edytujemy posty,a nie smarujemy jeden pod drugim
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
[TDI PD] bora 1.9TDI 85kw raz pali raz nie
Ok jutro zmieniam obydwa (a w bagazniku nowa vacum masakra)
[TDI PD] bora 1.9TDI 85kw raz pali raz nie
Klapa gaszaca . Zdejmujesz oslone silnika. Na gorze po bardziej lewej stronie masz EGR (z takim grzybkiem) i przy nim jest taka czarna plastikowa gruszka ona zamyka klape gaszaca przy gaszeniu silnika... Moze zamyka i trzyma zamknieta?
[TDI PD] bora 1.9TDI 85kw raz pali raz nie
jeszcze mysle nad rozrzadem... Moze ktos tracil przypadkiem? Zle sie ulozy i wtedy nie odpali.. Przewaznie jak zejdzie pasek z zabka to kaput odrazu ale slyszalem ostatnio o jednym przypadku ze normalnie chodzil nagle przestal odpalac , chociaz czasem zalapal... Jak odpalil niby wszystko bylo w normie . Wlasnie jak wkoncu odpali to co sie z nim dzieje? Wszystko wporzadku , spalanie w normie ? Moc jest czy spadek mocy?
Przeplywka nic nie ma do odpalania. Odpada . Czujnik kazdy wywali blad w STEROWNIKU prosze sprawdzic bledy czyli w pamieci komputera;) tak jak kolega powiedzial czasem niby sie usunie blad czujnika walu i niby sie wiecej nie pojawi ale problemy z nim nadal moga wystepowac. Parametry wszystkie wporzadku jak sie odpali? Czyt. pompowtryski , polozenie walka (synchr. walka ).
JA bym nie wymienial vacum puki bym nie byl pewien i nikt nie stwierdzil ze na 100% padla. Ale to tez jest mozliwe ze sie "przycina" . Moze jest problem z powietrzem ? Dolotem powietrza... Pecherzyki w paliwie?
EDIT:
"OLŚNIENIE!"
Jeszcze jedna wazna rzecz. Paliwko Czy to sie zaczelo dziac tuz po zatankowaniu , nastepnego dnia po tankowaniu na jakiejs stacji ? Moze to byc przyczyna kolego. Ostatnio facet do mnie na stacje zajechal i mowil ze gdzies trefne paliwo zalal i juz tylko u nas bedzie tankowac (bez reklamy i tak nie potrzebuje ta firma) ... Mowil ze dziwnie troche sie zachowywal jak odpalil i mial problemy z odpaleniem ... potrafil dlugo krecic a raz normalnie odpalil... wkq sie bo zalal caly bak , spuscil wygladalo niby normalnie , przyjechal wzial banke zalal i przyjechal po jakims czasie fura zatankowac Jak reka odjal...
EDIT LAST! :
Kolejne olsnienie. Cos dzisiaj dobry dzien mam Pamietaj szukajac rozwiazania problemu na moj problem z odpalaniem natknelem sie na czujnik temperatury plynu. I chyba 3 osoby tak mialy( znalazlem 3 przypadki ) ze byl walniety a vag nie wywalal bledu lub chowal swoj blad w liczniku czy abs... czy poduszkach powietrznych nie pamietam. Poprostu nie bylo typowego bledu : blad czujnika temp plynu . Po wymianie problem z odpalaniem zniknal. Tez mozesz podmienic ale sproboj kolego sprawdzic wszystko co mozesz bez wkladu finansowego ( zakupu czesci , przynajmniej nie powyzej 50 zl ) i jezeli chodzi o pompe vacum nadal odradzac bede bo to marny wydatek A z tego co pamietam , dzwonilem kiedys do magika tylko ze daleko odemnie 280km ... i mowil ze pompa vacum nic nie ma do odpalania. Moze prawda gorzej odpalac ale nie ze raz na "dotyk" a raz za ch***.
Jezeli chodzi o miganie swiec zarowych po chwili po odpaleniu ( czy na postoju czy w czasie jazdy ) gdzie przewaznie pojawia sie razem z dzwiekiem pisniecia i z napisem ( pamietam ze fisa nie masz ZAJEDZ DO MECHANIKA!!) Czyli tak zwany nie tryb awaryjny a tryb "do mechanika" nie wiem jak poprawnie sie nazywa. Poprostu pojawia sie jakikolwiek blad ( czy stopy ci nie dzialaja , czy cokolwiek ) musisz zajechac do mechaniorka , potrafi po jakims czasie samo zniknac bez usuwania bledu , czasem przy czym jak masz esp badz asr potrafi ci sie wylaczyc O to sie nie boj.
Przeplywka nic nie ma do odpalania. Odpada . Czujnik kazdy wywali blad w STEROWNIKU prosze sprawdzic bledy czyli w pamieci komputera;) tak jak kolega powiedzial czasem niby sie usunie blad czujnika walu i niby sie wiecej nie pojawi ale problemy z nim nadal moga wystepowac. Parametry wszystkie wporzadku jak sie odpali? Czyt. pompowtryski , polozenie walka (synchr. walka ).
JA bym nie wymienial vacum puki bym nie byl pewien i nikt nie stwierdzil ze na 100% padla. Ale to tez jest mozliwe ze sie "przycina" . Moze jest problem z powietrzem ? Dolotem powietrza... Pecherzyki w paliwie?
EDIT:
"OLŚNIENIE!"
Jeszcze jedna wazna rzecz. Paliwko Czy to sie zaczelo dziac tuz po zatankowaniu , nastepnego dnia po tankowaniu na jakiejs stacji ? Moze to byc przyczyna kolego. Ostatnio facet do mnie na stacje zajechal i mowil ze gdzies trefne paliwo zalal i juz tylko u nas bedzie tankowac (bez reklamy i tak nie potrzebuje ta firma) ... Mowil ze dziwnie troche sie zachowywal jak odpalil i mial problemy z odpaleniem ... potrafil dlugo krecic a raz normalnie odpalil... wkq sie bo zalal caly bak , spuscil wygladalo niby normalnie , przyjechal wzial banke zalal i przyjechal po jakims czasie fura zatankowac Jak reka odjal...
EDIT LAST! :
Kolejne olsnienie. Cos dzisiaj dobry dzien mam Pamietaj szukajac rozwiazania problemu na moj problem z odpalaniem natknelem sie na czujnik temperatury plynu. I chyba 3 osoby tak mialy( znalazlem 3 przypadki ) ze byl walniety a vag nie wywalal bledu lub chowal swoj blad w liczniku czy abs... czy poduszkach powietrznych nie pamietam. Poprostu nie bylo typowego bledu : blad czujnika temp plynu . Po wymianie problem z odpalaniem zniknal. Tez mozesz podmienic ale sproboj kolego sprawdzic wszystko co mozesz bez wkladu finansowego ( zakupu czesci , przynajmniej nie powyzej 50 zl ) i jezeli chodzi o pompe vacum nadal odradzac bede bo to marny wydatek A z tego co pamietam , dzwonilem kiedys do magika tylko ze daleko odemnie 280km ... i mowil ze pompa vacum nic nie ma do odpalania. Moze prawda gorzej odpalac ale nie ze raz na "dotyk" a raz za ch***.
Jezeli chodzi o miganie swiec zarowych po chwili po odpaleniu ( czy na postoju czy w czasie jazdy ) gdzie przewaznie pojawia sie razem z dzwiekiem pisniecia i z napisem ( pamietam ze fisa nie masz ZAJEDZ DO MECHANIKA!!) Czyli tak zwany nie tryb awaryjny a tryb "do mechanika" nie wiem jak poprawnie sie nazywa. Poprostu pojawia sie jakikolwiek blad ( czy stopy ci nie dzialaja , czy cokolwiek ) musisz zajechac do mechaniorka , potrafi po jakims czasie samo zniknac bez usuwania bledu , czasem przy czym jak masz esp badz asr potrafi ci sie wylaczyc O to sie nie boj.
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
[TDI PD] bora 1.9TDI 85kw raz pali raz nie
Bylem odrazu dzisiaj u mechanika błąd czujnika wałka rozrządu
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[TDI PD] bora 1.9TDI 85kw raz pali raz nie
To masz rozwiązaniespecWROC pisze:Bylem odrazu dzisiaj u mechanika błąd czujnika wałka rozrządu
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
[TDI PD] bora 1.9TDI 85kw raz pali raz nie
Miejmy nadzieję:-)pompę oddałem i kupiłem obydwa czujniki. . . Wieczorem odbieram jak to nie to . . . To i tak już nie mam kasy. . . Dam znać wieczorem
niestety czujniki zmienione czujnik wału i czujnik wałka rozrządu i dalej to samo. Nic tylko się zastrzelić!!!!!!!!!!!!jutro na próbę ma zostać podmienione vacum ale na 99 procent to nie przyczyna. . . Cieszyłem się wymarzonym autem trzy miesiące, jak człowiek ma pecha to masakra. . . . Na ten moment usterka nie do znalezienia niestety. Dziękuje oczywiście wszystkim za pomoc i sugestie.
Pozostaje tylko sprzedaż auta oczywiście z poinformowaniem kupującego o wadzie,na auto wziąłem kredyt zapłaciłem za nie 15000 plus to co wymieniłem to części i robota 6000:-(:-(:-(:-(:-(
niestety czujniki zmienione czujnik wału i czujnik wałka rozrządu i dalej to samo. Nic tylko się zastrzelić!!!!!!!!!!!!jutro na próbę ma zostać podmienione vacum ale na 99 procent to nie przyczyna. . . Cieszyłem się wymarzonym autem trzy miesiące, jak człowiek ma pecha to masakra. . . . Na ten moment usterka nie do znalezienia niestety. Dziękuje oczywiście wszystkim za pomoc i sugestie.
Pozostaje tylko sprzedaż auta oczywiście z poinformowaniem kupującego o wadzie,na auto wziąłem kredyt zapłaciłem za nie 15000 plus to co wymieniłem to części i robota 6000:-(:-(:-(:-(:-(
[TDI PD] bora 1.9TDI 85kw raz pali raz nie
ale mowilem Ci nic nie wymieniaj a Ty w goracej wodzie kompany. Sprawdz czujnik temp. plynu + ustawienia w vag.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości