jeszcze mysle nad rozrzadem... Moze ktos tracil przypadkiem? Zle sie ulozy i wtedy nie odpali.. Przewaznie jak zejdzie pasek z zabka to kaput odrazu ale slyszalem ostatnio o jednym przypadku ze normalnie chodzil nagle przestal odpalac , chociaz czasem zalapal... Jak odpalil niby wszystko bylo w normie . Wlasnie jak wkoncu odpali to co sie z nim dzieje? Wszystko wporzadku , spalanie w normie ? Moc jest czy spadek mocy?
Przeplywka nic nie ma do odpalania. Odpada . Czujnik kazdy wywali blad w STEROWNIKU prosze sprawdzic bledy czyli w pamieci komputera;) tak jak kolega powiedzial czasem niby sie usunie blad czujnika walu i niby sie wiecej nie pojawi ale problemy z nim nadal moga wystepowac. Parametry wszystkie wporzadku jak sie odpali? Czyt. pompowtryski , polozenie walka (synchr. walka ).
JA bym nie wymienial vacum puki bym nie byl pewien i nikt nie stwierdzil ze na 100% padla. Ale to tez jest mozliwe ze sie "przycina" . Moze jest problem z powietrzem ? Dolotem powietrza... Pecherzyki w paliwie?
EDIT:
"OLŚNIENIE!"
Jeszcze jedna wazna rzecz. Paliwko

Czy to sie zaczelo dziac tuz po zatankowaniu , nastepnego dnia po tankowaniu na jakiejs stacji ? Moze to byc przyczyna kolego. Ostatnio facet do mnie na stacje zajechal i mowil ze gdzies trefne paliwo zalal i juz tylko u nas bedzie tankowac (bez reklamy i tak nie potrzebuje ta firma) ... Mowil ze dziwnie troche sie zachowywal jak odpalil i mial problemy z odpaleniem ... potrafil dlugo krecic a raz normalnie odpalil... wkq sie bo zalal caly bak , spuscil wygladalo niby normalnie , przyjechal wzial banke zalal i przyjechal po jakims czasie fura zatankowac

Jak reka odjal...
EDIT LAST! :
Kolejne olsnienie. Cos dzisiaj dobry dzien mam

Pamietaj szukajac rozwiazania problemu na moj problem z odpalaniem natknelem sie na czujnik temperatury plynu. I chyba 3 osoby tak mialy( znalazlem 3 przypadki ) ze byl walniety a vag nie wywalal bledu lub chowal swoj blad w liczniku czy abs... czy poduszkach powietrznych nie pamietam. Poprostu nie bylo typowego bledu : blad czujnika temp plynu . Po wymianie problem z odpalaniem zniknal. Tez mozesz podmienic ale sproboj kolego sprawdzic wszystko co mozesz bez wkladu finansowego ( zakupu czesci , przynajmniej nie powyzej 50 zl ) i jezeli chodzi o pompe vacum nadal odradzac bede bo to marny wydatek A z tego co pamietam , dzwonilem kiedys do magika tylko ze daleko odemnie 280km ... i mowil ze pompa vacum nic nie ma do odpalania. Moze prawda gorzej odpalac ale nie ze raz na "dotyk" a raz za ch***.
Jezeli chodzi o miganie swiec zarowych po chwili po odpaleniu ( czy na postoju czy w czasie jazdy ) gdzie przewaznie pojawia sie razem z dzwiekiem pisniecia i z napisem ( pamietam ze fisa nie masz ZAJEDZ DO MECHANIKA!!) Czyli tak zwany nie tryb awaryjny a tryb "do mechanika" nie wiem jak poprawnie sie nazywa. Poprostu pojawia sie jakikolwiek blad ( czy stopy ci nie dzialaja , czy cokolwiek ) musisz zajechac do mechaniorka , potrafi po jakims czasie samo zniknac bez usuwania bledu

, czasem przy czym jak masz esp badz asr potrafi ci sie wylaczyc

O to sie nie boj.